Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...

slaby

  • Zawartość

    9
  • Shoutbox

    0
  • Wpłaty

    0,00 zł 
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Nowy

1 obserwujący

O slaby

  • Grupa Użytkownik
  1. slaby

    Lekka Korekta...

    Dobra nie ważne temat do zamknięcia :/
  2. slaby

    propozycja

    Zgadzam się Wujek jest non stop na steamie... Gdy gram na servie i widze czita odrazu do niego pisze i bez problemu wchodzi na server ssy i dziekuje To wiadomo coś na temat tego ff ? Będzie czy nie
  3. slaby

    propozycja

    taa + ale można zrobić że jak strzela w swojego to mu hp zabiera
  4. slaby

    Lekka Korekta...

    http://img254.imageshack.us/img254/5157/beztytuuzyf.png Masz jak chcesz tak grac to pozdro
  5. slaby

    Lekka Korekta...

    boże :/ no i co z tego :/ ?Zaraz Ci wkleje ssa jak sobie gram na mirage to zobaczysz omg
  6. Wstęp - aby dobrze zrozumieć znaczenie komend. Otóż każda gra sieciowa odbywa się na POJEDYNCZYCH KOMPUTERACH! Tak tak, to jest prawda - serwer tylko przewodniczy w rozsyłaniu danych do komputerów odbiorców. Przyjmijmy że nasza postać kierowania w grze sieciowej czai się na przeciwnika który powoli do nas podchodzi. My wysyłamy informacje do serwera który je gromadzi, a następnie wysyła do przeciwnika. Tak samo jest z przeciwnikiem, tylko dane o położeniu wszystkich graczy są dostarczane do serwera, gdzie wysyła cały pakiet informacji do naszego komputera. I tu do akcji wkracza zjawisko znane jako Ping albo Latency, różnie nazywane w różnych grach sieciowych lecz jest to jedno i to samo - czas w tysięcznych sekundy w jakim wysyłamy i dostajemy pakiet danych od serwera. 1. ex_interp Niedawno poznana komenda (2-3 lata w skali csa to dość niedawno), jest domyślnie w wersji non steam ustawiona na 0.1, 0.05 albo dobrą wartość 0.01 - zależy to po prostu od wersji instalatora. Najlepszymi wartościami jest zakres od 0.01 do 0.05 - chociaż na ligach jest wymagany 0.01. Więc jak to działa? Otóż tak że jest to czas w sekundach co ile wysyłamy dane o położeniu naszych hitboxów i co ile je odbieramy (0.1 = 10 razy na sekundę, 0.01 = 100 razy na sekundę). Jeżeli gramy na interpie 0.1 odbieramy informację znacznie później niż ci grający na 0.01 dzięki czemu możemy strzelać w pobliżu przeciwnika. Tak jak napisałem najlepszym ustawieniem jest 0.01. 2.rate Jest to maksymalna liczba wysyłanych informacji w bajtach o reakcjach przeciwników na ich komputerach. Odpowiada ono za przeprowadzenie do hitboxu gracza traceline'ów (linii które sprawdzają czy pocisk trafił w gracza i ile hp mu odbiera) itp. Zbyt niskie jego ustawienie kończy się ogromnym opóźnieniem nawet do 2 sekund! Najlepsza wartość to 25000-250000 (zależy od zajęcia łącza internetowego). Więc jeżeli masz często włączoną przeglądarkę internetową podczas gry, e-mule, bearshare czy coś innego co zżera łącze, ustaw na 25000 (odpowiednik 0,25 mb/s) - dzięki czemu cs nie będzie zabierał całej przepustowości łącza a gra będzie dość komfortowa (przy pobieraniu przez przeglądarkę ping 40-50 na 1,5 mb/s), a jeżeli nie masz włączonego gg, skype czy komunikatora głosowego ustaw na 250000 co zmniejszy ping, ale zabierze całą przepustowość łącza (jest to odpowiednik 2,5 mb/s). Można ustawić też niestandardową wartość np 150000 ale nie zawsze działa to dobrze na cs i na ping (najlepiej żeby to była wielokrotność 2500). 3. cl_rate Ta wartość znowu odpowiada za wysyłanie do serwera informacji na temat naszych poczynań. Najlepiej żeby była ustawiona na 20000 (wartość maksymalna), ale trzeba to dostosować jak wyżej, 15000 jeżeli mamy coś włączone - 20000 jeżeli nie. 4. cl_cmdrate Jest to wartość odpowiadająca za ruchy związane z walką (traceline'y, ruchy itp). Jest to liczba ile razy na sekundę dostajemy takie informacje. Odpowiednia wartość to 30. Czym więcej się dzieje na ekranie tym więcej używanych jest bajtów z komendy rate. 5. cl_updaterate Dzięki tej komendzie dostajemy informacje od serwera o grafice i dźwiękach gry. Oczywiście czym większa jatka tym więcej bajtów z rate jest zarezerwowanych na potrzeby tej komendy. Tak jak wyżej mierzona wartość jest to liczba ile razy na sekundę dostajemy takie Znalazłem to na internecie trochę poszperałem bo chciałem pomóc graczowi servera tp Otóż dzięki temu będziemy mieli mniejsze lagi ja osobiście jak mam tak ustawione mój ping wynosi 13-22 Kieruje tego posta to gracza o nazwie TYPOWY SEBA dzisiaj nie dało sie z nim grać miał takie lagi... Tak więc miejmy nadzieje że przeczyta tego posta
  7. Zauważyłem że gdy mapą graną na servie jest de_mirage dużo osób wychodzi z serva :/ Niestety. Ogólnie ta mapka nie jest głupia, ale wolałbym gdy na servie jest więcej osób. Wtedy gra lepiej sie klei. Mianowicie wychodzenie z serva podczas trwania tej mapy spowodowane jest iż "niektórym" nie chcę się czekać aż mapa się ściągnie Moglibyśćie wyszukać jakąs inna mapkę... Zaraz ja też coś poszukam i dam przykłady np: de_kabul de_westwood i wiele innych fajnych mapek Oczywiśćie wybór należy do "wyższości" servera tak więc jeżeli nie zaakceptujecie mojej prośby pogodzę sie z nią Pozdrawiam slaby
  8. Nick : fchuuj slaby `q Steam:id : STEAM_0:1:62013253 Drużyna : Gracze Mikrofon : Sprawny Chęć zostania cl drużyny : )) Raczej nie Znajomość rcon : 1 / Zapisany do ligi. SiKoR
  9. slaby

    Elo...

    Siemano ... mam do was pytanie... Mianowicie. Czy gracie jakos mixy skladem z serva ? Przez lana oczywiśćie Aha i chciałbym dodać... Może zorganizujmy jakis turniej ? co wy na to > Zbieramy sobie po 5 osób do teamu dajmy znajomych robimy terminarze i gramy ? h@ przemyśl
×