Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Petrus

Regulamin admina serwera CS 1.6 [Aktualizacja 8.04.2021r.]

Brak odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

regulaminadmina.png

 

Ostatnia aktualizacja 8.04.2021r.


§ I. Wprowadzenie

  1. Niniejszy regulamin określa prawa i obowiązki administratorów serwerów cs-kopytko.pl,
  2. Przystąpienie do grona administracji jest równoznaczne z akceptacją wszystkich punktów regulaminu,
  3. Złamanie chociaż jednego punktu regulaminu może skutkować utratą przywilejów na stałe,
  4. Administrator serwera cs-kopytko.pl nie może być dzielony z taką samą lub podobną funkcją na innej serwerowni,
  5. Ponowne przyznanie rang po wcześniejszej degradacji może nastąpić:
  • maksymalnie 1 raz, gdy admin został wyrzucony',
  • maksymalnie 2 razy, gdy admin zrezygnował z funkcji.


§ II. Postanowienia ogólne

  1. Admin ma obowiązek bezwzględnie przestrzegać regulaminu serweraWszelkie nadużywanie uprawnień przez innych (np. slapowanie innych bez powodu) admin powinien zgłosić bezzwłocznie do Opiekuna serwera lub Junior Admina.
  2. Admin powinien regularnie grać na serwerze. Nie ma określonej liczby godzin do przegrania, jednak aktywność musi być widoczna,
  3. Nikt inny oprócz Ciebie nie może korzystać z Twojego slota/admina (czy to brat, siostra, dziadek, babcia, wujek, ciocia, NIKT!),
  4. Każdy Administrator Serwera powinien dodać do nicku steam tag cs-kopytko.pl,
  5. Obowiązkowo zawsze włączone GG Alarmowe, wchodzenie na zgłoszenia dotyczące swojego serwera oraz przekazywanie zgłoszeń innym adminom, jeżeli dotyczą innych serwerów - info na Admin Chat,
  6. Administrator serwera powinien starać się rozkręcać serwer oraz go promować np. poprzez zapraszanie znajomych ze steam do gry lub/i stosowanie bindów informacyjnych (przykłady).

 

§ III. Obowiązki na forum

  1. Obowiązkowa codzienna obecność na forum. Dodatkowo mile widziana aktywność, przynajmniej w działach związanych z danym serwerem,
  2. W przypadkach nieobecności dłuższych niż 24h (dotyczy forum oraz serwera) należy o tym bezwzględnie poinformować tutaj. Nie zgłaszamy tego w prywatnych wiadomościach!,
  3. Admin ma obowiązek do wrzuceniu zrobionego demka lub demka HTLV do 24h po złożeniu prośby o odbanowanie osoby, której sprawa dotyczy (w przypadku prośby o ub z powodem innym niż zrobienie screenów). Ponadto należy podać czasy akcji, za które dana osoba dostała bana,
  4. Każdy Administrator Serwera ma obowiązek uzupełnienia (oraz aktualizacji w przypadku zmian) steam_id oraz nick'u z gry w profilu.

 

§ IV. Obowiązki na serwerze

  1. Staraj się, by na serwerze zawsze panowała miła atmosfera,
  2. Admin powinien reagować na informacje otrzymywane od graczy (np. na to, co piszą na say-u@, steam, gg) i sprawdzać czy mają rację,
  3. W przypadku wątpliwości w banowaniu należy poprosić innego admina o konsultację,
  4. Obowiązkiem każdego Admina jest zachowanie kultury oraz opanowania niezależnie od okoliczności,
  5. Adminowi zabrania się używania wulgaryzmów oraz obrażać innych graczy (na serwerze, jak i w powodach banów),
  6. Admin swoim zachowaniem ma dawać przykład graczom,
  7. Nie wolno nadużywać admin chata oraz tsay, ani na nich spamować. Ten kanał nie służy do zadawania pytań, komentowania, odpowiadania oraz pogaduszek!,
  8. Admin ma sprecyzować powód bana, tak aby gracz przeglądający amxbans wiedział za co go dostał. Np. Obrażasz Admina itd. Najlepiej używać domyślnych powodów banów,

 

§ V. Taryfikator banów

Pamiętaj! Najpierw należy ostrzec gracza, że łamie regulamin. Ban to ostateczność.
Pamiętaj! Na serwerach typu ffa nie banujemy za raszowanie oraz kampienie.
Pamiętaj! Ban za WH tylko i wyłącznie poprzez zrobienie graczowi screenów. Jeżeli gracz już miał robione screeny, a są dalsze przypuszczenia co do cheatowania należy rozpisać demko w dziale AC.

  1. Czitowanie - perm
  2. Aktywny Ban - 1 tydzień
  3. Reklamowanie - 1 tydzień - perm
  4. Używanie mikrofonu poniżej 16 lat,nadużywanie, zagłuszanie gry, puszczanie muzyki itp - kick -> 5 min - 1 h
  5. Wyzywanie/obrażanie innych graczy lub admina - kick - > 5 min - 1 h
  6. Przeszkadzanie w grze innym graczom (blokowanie, ciągłe rzucanie fleszy pod nogi swojego teamu itp.) - kick - > 5 min - 1 h
  7. Duży ping/lagowanie itp - kick -> 5 min
  8. Gra na 16-bitach lub software - 3x negatywny test -> kick -> 3x negatywny test -> ban 5min -> 3x negatywny test -> ban 1h -> 3x negatywny test -> ban 1 tydzień *1
  9. Używanie celownika awp, bh(skrypt) lub niedozwolone ustawienia cfg - 5 min - 1 tydzień  || Używanie ustawień force_centerview oraz pokrewnych - perm
  10. Podszywanie się pod admina lub innego gracza - 1 dzień - 1 tydzień
  11. Wulgarny lub rasistowski nick - 5 min -> 1h
  12. Wykorzystywanie bugów mapy - 5 min -> 1h
  13. Dawanie infa na admin chat u@, steam itp - kick -> 5 min - 1h
  14. [DM+BF2] Sztuczne nabijanie odznak, poprzez umyślne zabijanie się - 5 min --> 1 dzień
  15. Prowokowanie graczy oraz administracji na chat lub mikro - ostrzeżenie --> kick --> 5 min --> 1h
  16. Blokowanie slota na spectators powyżej 5 min (chyba, że jest wyraźna komunikacja z graczem na psay np. gracz nagrywa oszusta) informacja z prośbą o dołączenie do gry --> kick

 

*1 - Test należy wykonać w momencie, gdy gracz ma możliwość jego rozwiązania tj. na początku rundy. Niedopuszczalne jest wykonywanie testów podczas trwania akcji oraz innych nagłych sytuacjach. W przypadku negatywnego rezultatu test powtarzamy 3-krotnie oraz wskazany jest kontakt z graczem na psay z informacją o konieczności wykonania testu.

 

Spoiler

Punkty tymczasowo zawieszone:

  1. [COD] Miny na BS oraz w przejściach - ostrzeżenie --> 5 min (Kara tylko wtedy, gdy zablokowany jest całkiem dostęp lub wyjście tzn. zaminowanie ze wszystkich stron)
  2. [TP] Brak gry Team Play/ Gracz nie wykonuje celów mapy (permanentnie) - ostrzeżenie --> kick --> 5 min --> 1h --> 24h (w przypadku, gdy wielokrotne ostrzeżenia i bany nie skutkują)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 29

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×