Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Petrus

Dodatek do CoD'a (SKLEP)

4 odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

opis.png

 

Sklep do Call Off Duty mod, w którym można kupić wiele dodatków.

 

sklepcod.png

 

Komenda:

 

/sklep - otwiera sklep

 

instalacja.png

 

 

Znajdź

 

    #include

 

Dodaj za

 

    #include

 

Znajdź

 

    new doswiadczenie_za_bombe;

 

Dodaj za

 

    new doswiadczenie_za_kase;
    new doswiadczenie_za_kasez;
    new doswiadczenie_za_totek;
    new doswiadczenie_za_fail;

 

Znajdź

 

    register_clcmd("say /reset", "KomendaResetujPunkty");

 

Dodaj za

 

    register_clcmd("say /sklep", "Sklep");

 

Znajdź

 

    doswiadczenie_za_bombe = get_cvar_num("cod_bombxp");

 

Dodaj za

 

    doswiadczenie_za_kase = 100;
    doswiadczenie_za_kasez = 300;
    doswiadczenie_za_totek = 200;
    doswiadczenie_za_fail = 1;

 

Znajdź

 

    public plugin_cfg()

 

Dodaj Przed

 

    public Sklep(id)
    {
    new menu = menu_create("Sklepik:", "Sklep_Handle");
    menu_additem(menu, "Ketonal \r[Leczy 20 HP] \yKoszt: \r1500$");
    menu_additem(menu, "Flegamina \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r3000$");
    menu_additem(menu, "Aspirina \r[Leczy 100 HP] \yKoszt: \r5000$");
    menu_additem(menu, "RedBull \r[Wysoki Skok + Szybkie Chodzenie] \yKoszt: \r2000$");
    menu_additem(menu, "Lotto \r[Totek] \yKoszt: \r2000$");
    menu_additem(menu, "Doswiadczenie \r[Dodaje 100 EXP] \yKoszt: \r5000$");
    menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie \r[Dodaje 300 EXP] \yKoszt: \r10000$");
    menu_additem(menu, "Losowy Item \r[Dostajesz losowy Item] \yKoszt: \r3000$");
    menu_display(id, menu);
    }
     
    public Sklep_Handle(id, menu, item)
    {
    client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
     
    if(item == MENU_EXIT)
    {
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    menu_display(id, menu);
    new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
    new hp = get_user_health(id);
    switch(item)
    {
    case 0:
    {
    new koszt = 1500;
    if (kasa_gracza{
    ColorChat(id,GREEN,"[sKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
    {
    ColorChat(id,GREEN,"[sKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
    new ammount=20;
    new nowe_zdrowie = (hp+ammountset_user_health(id, nowe_zdrowie);
    ColorChat(id,GREEN,"[sKLEP]^x01 Kupiles^x03 Ketonal");
    }
    case 1:
    {
    new koszt = 3000;
    if (kasa_gracza{
    ColorChat(id,GREEN,"[sKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
    {
    ColorChat(id,GREEN,"[sKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
    new ammount=50;
    new nowe_zdrowie = (hp+ammountset_user_health(id, nowe_zdrowie);
    ColorChat(id,GREEN,"[sKLEP]^x01 Kupiles^x03 Flegamine");
    }
    case 2:
    {
    new koszt = 5000;
    if (kasa_gracza{
    ColorChat(id,GREEN,"[sKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
    {
    ColorChat(id,GREEN,"[sKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
    new ammount=100;
    new nowe_zdrowie = (hp+ammountset_user_health(id, nowe_zdrowie);
    ColorChat(id,GREEN,"[sKLEP]^x01 Kupiles^x03 Aspirine");
    }
    case 3:
    {
    new koszt = 2000;
    if (kasa_gracza{
    ColorChat(id,GREEN,"[sKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
    set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);
    set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0);
    ColorChat(id,GREEN,"[sKLEP]^x01 Kupiles^x03 RedBulla");
    }
    case 4:
    {
    new kasa = cs_get_user_money(id)
    new koszt = 2000;
    if (kasa_gracza{
    ColorChat(id,GREEN,"[sKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
    ColorChat(id,GREEN,"[sKLEP]^x01 Kupiles kupon Totolotka");
    ColorChat(id,GREEN,"[sKLEP]^x01 Trwa losowanie...");
    new rand = random_num(0,12);
    switch(rand)
    {
    case 0:
    {
    ColorChat(id,GREEN,"[sKLEP]^x01 Wygrales^x03 10$^x01 !")
    cs_set_user_money(id, kasa + 10)
    }
    case 1:
    {
    ColorChat(id,GREEN,"[sKLEP]^x01 Wygrales^x03 Redbulla^x01 !")
    set_user_gravity(id,get_user_gravity(id) - 0.3);
    set_user_maxspeed(id,get_user_maxspeed(id) + 10.0);
    }
    case 2:
    {
    ColorChat(id,GREEN,"[sKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
    }
    case 3:
    {
    ColorChat(id,GREEN,"[sKLEP]^x01 Wygrales^x03 300$^x01 !")
    cs_set_user_money(id, kasa + 300)
    }
    case 4:
    {
    ColorChat(id,GREEN,"[sKLEP]^x01 Wygrales^x03 1000$^x01 !")
    cs_set_user_money(id, kasa + 1000)
    }
    case 5:
    {
    ColorChat(id,GREEN,"[sKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
    }
    case 6:
    {
    ColorChat(id,GREEN,"[sKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
    }
    case 7:
    {
    ColorChat(id,GREEN,"[sKLEP]^x01 Przegrales^x03 Wszystko^x01 !")
    cs_set_user_money(id, kasa - kasa_gracza)
    }
    case 8:
    {
    ColorChat(id,GREEN,"[sKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
    }
    case 9:
    {
    ColorChat(id,GREEN,"[sKLEP]^x01 Wygrales^x03 300 EXP^x01 !")
    doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase;
     
    }
    case 10:
    {
    ColorChat(id,GREEN,"[sKLEP]^x01 Wygrales 200 EXP^x01 !")
    doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_totek;
    }
    case 11:
    {
    ColorChat(id,GREEN,"[sKLEP]^x01 Niestety nic nie wygrales !")
    }
    case 12:
    {
    ColorChat(id,GREEN,"[sKLEP]^x01 Wygrales^x03 1 EXP^x01 !")
    doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_fail;
    }
    }
    SprawdzPoziom(id);
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    case 5:
    {
    new koszt = 5000;
    if (kasa_gracza{
    ColorChat(id,GREEN,"[sKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }
    cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
    doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kase;
    ColorChat(id,GREEN,"[sKLEP]^x01 Kupiles^x03 Doswiadczenie");
    SprawdzPoziom(id);
    }
    case 6:
    {
    new koszt = 10000;
    if (kasa_gracza{
    ColorChat(id,RED,"[sKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
    return PLUGIN_HANDLED;
    }
    cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
    doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kasez;
    ColorChat(id,RED,"[sKLEP]^x01 Kupiles^x03 Super Doswiadczenie!");
    SprawdzPoziom(id);
    }
    case 7:
    {
    new koszt = 3000;
    if (kasa_gracza{
    ColorChat(id,RED,"[sKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
    return PLUGIN_HANDLED;
    }
    cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
    DajPrzedmiotX(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
    }
    }
    return PLUGIN_CONTINUE;
    }

 

Dodatek:

 

znajdź:

 

    public UsunPrzedmiot(id)
    {
    informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
    informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 0;
    if(is_user_alive(id))
    set_user_footsteps(id, 0);
    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
    ZmienUbranie(id, 1);

 

Dodaj za:

 

    public DajPrzedmiotX(id, przedmiot)
    {
    UsunPrzedmiot(id);
    informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = przedmiot;
    ColorChat(id, GREEN, "[sKLEP]^x01 Wylosowales^x03 %s^x01.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
     
    switch(przedmiot)
    {
    case 1:
    {
    set_user_footsteps(id, 1);
    }
    case 2:
    {
    informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3,6);
    }
    case 3:
    {
    informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 11);
    }
    case 5:
    {
    informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 9);
    }
    case 6:
    {
    informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(100, 150);
    set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]);
    }
    case 7:
    {
    informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(2, 4);
    }
    case 8:
    {
    if(klasa_gracza[id] == Komandos)
    DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
    }
    case 9:
    {
    informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3);
    ZmienUbranie(id, 0);
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    }
    case 10:
    {
    informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8);
    give_item(id, "weapon_hegrenade");
    }
    case 12:
    {
    informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 4);
    }
    case 13:
    {
    give_item(id, "weapon_awp");
    }
    case 15:
    {
    if(klasa_gracza[id] == Rambo)
    DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
    }
    case 16:
    {
    set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
    }
    case 19:
    {
    informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
    }
    case 26:
    {
    informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3, 6);
    }
    case 27:
    {
    informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
    }
    }
    }

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ile czasu trzeba poświęcić na zrobienie takiego sklepiku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmmm Jak dla mnie to są skomplikowane sprawy :P

 

Z 10h by mi zajęło , jak dobrze pójdzie xd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×