Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Petrus

Edycja oraz podgląd modeli/skinów cs 1.6

Brak odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Edycja modeli w CS

 

Tym tutorialem chciałbym pokazać Wam w jaki sposób można edytować modele w Counter-strike. Na samym początku będziemy potrzebować programu Half-life model viewer. Znajdziecie go w załączniku.

 

Po wejściu do programu klikamy na File i Load Model (można też otworzyć model za pomocą tego programu, wtedy będzie nam wszystkie modele w nim otwierać).

Następnie wybieramy model do wczytania jednak zauważmy, że gdy będziemy np. edytować którychś z modeli np. AK-47 w moim przypadku, mamy 3 pliki: p_ak47, v_ak47 i w_ak47 gdzie:

- pierwszy odpowiada za edycje samej broni.

- drugi za edycje broni, rękawiczek, ręki i palców.

- trzeci za edycje broni.

Gdy chcielibyśmy zmienić wygląd jakiejś części w broni musimy edytować każdy z tych trzech plików, każdy odpowiada za coś innego gdzie:

- pierwszy za widok broni gdy leży na mapie.

- drugi za widok trzymanej broni w ręce.

- trzeci również za widok broni gdy leży na mapie.

Edytując wygląd samej broni musimy ingerować we wszystkie 3 pliki, natomiast gdy mamy zamiar zmienić tylko wygląd rękawiczek, ręki, palców edytujemy tylko plik v_ak47 a więc gdy mamy już wczytany model:

 

model1.jpg

 

możemy obracać kamerę aby oglądnąć model ale nas interesuje edycja a więc w dolnym panelu

( możemy tam dodać boxy, podkład i inne takie bajery ) przechodzimy do zakładki Texture a następnie widzimy do wyboru w menu mamy: rękawiczki, palce, rękę i poszczególne części broni. Tak więc eksportujemy te 3 modele ( rękawiczki, palce i rękę ) i powstaną u nas w miejscu, którym wyznaczyliśmy na zapisanie 3 pliki .bmp, które możemy edytować nawet za pomocą painta, dodać jakiś napis czy cokolwiek nam przyjdzie do głowy, oczywiście możemy też użyć zaawansowanych programów jak np. Adobe Photoshop , wtedy wszystko zależy od naszej kreatywności i co chcielibyśmy dokładnie zmienić. Następnie gdy już mamy pliki zmodyfikowane przez nas, importujemy w zakładce Texture pliki .bmp, które edytowaliśmy i klikamy na Save model i model jest już gotowy…

 

model2.jpg

 

 

    fragmenty z
    netmovies.pl

Half-life_model_viewer.rar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×