Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
someone.

[BF2] Instrukcja edycji mocy odznak

1 odpowiedź w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

 

1. Odznaka z shotguna - niewidzialność

 

Otwórz plik const.inl i edytuj:

 

new const gInvisAlphaValue[3] =
{
150,	//Basic Shotgun Combat
100,	//Veteran Shotgun Combat
50	//Expert Shotgun Combat
};

 

Im mniejsza wartość, tym większa niewidzialność. Po zmianie skompiluj mod.

 

150,	//Basic Shotgun Combat
100,	//Veteran Shotgun Combat
50	//Expert Shotgun Combat

 

2. Odznaka z SMG - szybkość

 

Otwórz plik badgepowers.inl i edytuj:

 

new smglevel = g_PlayerBadges[id][bADGE_SMG];
if ( smglevel )
{
//15 units faster per level.
speed += (smglevel * 15.0);
}

 

Im większa wartość, tym szybciej biegasz. Po zmianie skompiluj mod.

 

speed += (smglevel * 15.0);

 

 

3. Odznaka z Szturmówki - dodatkowe HP

 

Otwórz plik badgepowers.inl i edytuj:

 

new assaultlevel = g_PlayerBadges[id][bADGE_ASSAULT];
if ( assaultlevel )
{
new hp;
hp = 100 + (assaultlevel*10);

if ( get_user_health(id) < hp )
{
set_user_health(id, hp);

if ( pev(id, pev_max_health) < float(hp) )
{
	set_pev(id, pev_max_health, float(hp));
}

givenitem = true;
}
}

 

Im większa wartość, tym więcej hp na start. Po zmianie skompiluj mod.

 

hp = 100 + (assaultlevel*10);

 

 

4. Odznaka z Snajperki - Zmiana broni

 

Otwórz plik badgepowers.inl i edytuj:

 

if ( sniperlevel )
{
if ( random_num(1, (4-sniperlevel)) == 1 )
{
	new weaponName[32];
	new weaponID = get_user_weapon(id);

	if ( !get_pcvar_num(gPcvarFreeAwp) )
	{
		fm_give_item(id, "weapon_scout");
	}
	else
	{
		fm_give_item(id, "weapon_awp");

	}

	if ( weaponID )
	{
		get_weaponname(weaponID, weaponName, charsmax(weaponName));
		engclient_cmd(id, weaponName);
	}

	givenitem = true;
}
}

 

Zmieniając nazwę broni zmienisz broń którą dostajesz na start. Po zmianie skompiluj mod.

 

 

fm_give_item(id, "weapon_scout");
fm_give_item(id, "weapon_awp");

 

5. Kamizelka za odznaki - Zmiana ilości AP na start

 

Otwórz plik badgepowers.inl i edytuj:

 

switch (numofbadges[id])
{
case 6 .. 11: {
	if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 50 )
	{
		cs_set_user_armor(id, 50, CS_ARMOR_VESTHELM);
		givenitem = true;
	}
}

case 12 .. 17: {
	if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 100 )
	{
		cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
		givenitem = true;
	}
}

case 18 .. 24: {
	if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 200 )
	{
		cs_set_user_armor(id, 200, CS_ARMOR_VESTHELM);
		givenitem = true;
	}
}
}

 

Im większa wartość tym więcej AP na start. Po zmianie skompiluj mod.

 

if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 50 )
if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 100 )
if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 200 )

 

 

6. Kamizelka za M249 - Zmiana zadawanych obrażeń

 

Otwórz plik ham.inl i edytuj:

 

else if ( supBadgeLevel && inflictor == attacker && get_user_weapon(attacker) == CSW_M249 ) //Support badge, bonus damg
{
//add to 2 m249 damage per level
damage += supBadgeLevel * 2.0;
}

 

Im większa wartość tym więcej zadajesz DMG z M249 tzw. "krowy". Po zmianie skompiluj mod.

 

damage += supBadgeLevel * 2.0;

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

świetny poradnik a możesz napisać gdzie zmienić odznake z pistoletu?

 

Chodzi mi o te zamrożenie żeby to zmienić.

 

Bo chce tam co innego wstawic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×