Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Petrus

[Cod stary] Dodanie klasie niewidzialności przy kucaniu

Brak odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

est to nowa lepsza wersja mojego starego poradnika :)

 

Poradnik pokazuje jak dodać klasie niewidzialność przy kucaniu

 

Pierwsze co musimy zrobić to dodajemy w plugin_init()

 

register_forward(FM_CmdStart,"fwCmdStart")

 

następnie dodajemy gdziekolwiek

 

public fwCmdStart(id, uc_handle, seed){
if(!is_user_alive(id) || !niewidzialnosc_kucanie[id]){
	return FMRES_IGNORED;
}

new button = get_uc(uc_handle,UC_Buttons)
new oldbutton = get_user_oldbutton(id);

if(button&IN_DUCK && !(oldbutton&IN_DUCK)){
	set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,20)
}
else if(!(button&IN_DUCK) && oldbutton&IN_DUCK){
	set_user_rendering(id,kRenderFxNone,255,255,255,kRenderTransAlpha,255)
}

return FMRES_IGNORED;
}

 

potem w zmiennych globalnych (np. po

new g_vault;

) dodajemy

 

new bool:niewidzialnosc_kucanie[33];

 

potem w funkcji Odrodzenie(id)

po

if(!klasa_gracza[id])
       {
               WybierzKlase(id);
               return PLUGIN_CONTINUE;
        }

 

dodajemy

 

niewidzialnosc_kucanie[id] = false;

 

a w case naszej klasy w której chcemy żeby ona miała tego skilla dodajemy

 

niewidzialnosc_kucanie[id] = true;

 

np.

 

case Komandos:
{
niewidzialnosc_kucanie[id] = true
give_item(id, "weapon_deagle");
}

 

 

www.amxx.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×