Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
trace

Admin

6 odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Chce zadać tylko jedno zasadnicze pytanie. Czy wy ludzie jesteście poważni? Chodzi mi o Ichora.

Daliście admina typowi, który ma steama 2012 i 50 godzin łącznie w csa. Ja mam 1700h w cs 1.6, gram od 2008 roku, od 2009 na steamie i dostaje od takiego b0ba bana + ssy? Porażka jakaś... Załóż ESL, naucz się grać a potem oceniaj innych, bo za przeproszeniem GÓWNO wiesz o tej grze... No to na tyle QQ topic, powodzenia wam życze z tym typem, który zaniża poziom serwerów ^.-

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pierdole, pierw zobaczyłem temat o UB, a teraz widzę to, koleś jesteś niedorozwinięy? Zabij go kurwa, za to że zrobił Ci ss'y. Co z tego że masz 1700 h i grasz od 2008, to faktycznie jesteś "starym wyjadaczem Cs'a" Już nie jeden taki był jak Ty, udaję pro elo gracza.

O czym świadczy ESL? Ja mam 15 lvl na eslu i według Ciebie jestem Lowem? Mógłbym się założyć z Toba o co tylko sobie życzysz, ze grając ze mną(chociaż nie tylko ze mna z tej serwerowni) na eslu 1on1 nie wychodzisz z 5 rund. I to tylko dlatego żebyś starcił taka samoocene i udowodnił że wcale nie jesteś fobrym graczem za jakiego się uważasz "b0bie".

 

Długo mnie nie było na forum, ale to za napisałeś musiałem coś dodać od siebie.

 

btw - zajrzałem na ("chyba") Twój profil esl, ostatnie komentarze do profilu:

 

turek : odpalony ;/ 12 pp incoming

fredi : ... odpalony za szybko strzela

huehuehue12fas : 12pp incoming =/ +B.

 

Drugi Wallop.

Edytowane przez iTo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 3

Skarga bez sensu. Kolejny który składa skargę, bo admin zrobił mu ss. Po co się tak podniecać? Jak jesteś czysty to je wstaw a dostaniesz Ub, to nie jest trudne ani skomplikowane...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi