Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
{WGW} Dodo

Esl, 32 bit

42 odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Ale dlaczego? 32 bit test- Szczególnie pomocne na cod, skończy sie zabijanie "widocznych" niewidzzialnych, będzie odpowiednia grafika dla smoke, mniej przejrzysty, a strażnik komend esl ustawia wszytskie potrzebne komendy nie tylko interp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest bez sensu , 2/3 serwera DM+BF2 gra na 16 bit ..

Z tego by wynikło , że połowe serwera by wywaliło .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To jest bez sensu , 2/3 serwera DM+BF2 gra na 16 bit .. Z tego by wynikło , że połowe serwera by wywaliło .
Czytając to przeszło mi przez myśl, że masz 10 lat. Udowodnij mi, że tak nie jest...Przecież o to w tym chodzi, żeby ludzie grali uczciwie. Wg. mnie 16 bit na dm lub cod to coś jak norecoil - czyste oszustwo. A więc sądząc po Twej wypowiedzi Ty też grasz na 16 bitach...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat dotyczy TP.

 

Proponowałem swojego czasu zmianę rodzaju smoke. Nowy był bardziej 'biały', ale działał na 16/32 bit. Na serwerze tylu tp/dd2 nie ma problemu z niewidzialnością, więc takie rozwiązanie załatwiło by wszystko bez konieczności klikania tego co mapkę.

 

Wygląda mniej więcej tak:

smokea.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj nie wiem czy ztym smokiem to good idea :P Z testem 32 bit tak :) .Mnie osobiście paru ludzi pytało czy mam 16 bitow,bo zabijałem na zoomie z awp.

Ale jak juz temat został poruszony to szczerze i tak jest niewielka różnica między smoke 32 bit , a tym na rysunku ale wystarczająca :D Wstaw tego smoke'a przynajmniej na próbe , ale wśród "userów" to chyba nie przejdzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest bez sensu , 2/3 serwera DM+BF2 gra na 16 bit .. Z tego by wynikło , że połowe serwera by wywaliło .

 

 

 

Lepiej żeby grało 10 uczciwych graczy niż 20 dzieciaków z "pomocnikami". A jeśli chodzi o ten smoke to on tak nienaturalnie wyglada, lepszy był by ten na 32 bit. i ten strażnik komend esl nie zapominajcie, skończy sie płacz że nie masz ciała! Głowa on!

 

Mowa jest o tp ale nie będe spamował tematami w każdym modzie więc niech sie wypowiadają gracze z innych modów

Edytowane przez {WGW} Dodo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mysle ze plugin ze sprawdzanie 32 bitow to bardzo dobry pomysl zarowno na tp jak i na dd2. jestem w pelni za wprowadzeniem tego pluginu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy wejśc w link: 

 

cl_movespeedkey 0.52
cl_pitchspeed 225
cl_showevents 0
cl_pmanstats 0
cl_lc 1
cl_lw 1
d_spriteskip 0
gl_max_size 128
gl_monolights 0
gl_picmip 0
gl_polyoffset 0.1 lub 4
s_show 0
s_a3d 0
lightgamma 2.5
texgamma 2.0
cl_bob 0.01
cl_bobcycle 0.8
cl_bobup 0.5
cl_showerror 0
rate 25000
cl_cmdrate 101
cl_updaterate 101
ex_interp 0.01
---------------------PLUS------------------
cl_allowdownload 1
cl_allowupload 1
cl_download_ingame 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gl_picmip - tekstury troche kwadratowe,  mniej widac na niektórych mapach np przez żaluzje inferno i więcej fps

 

cl_bob 0.01
cl_bobcycle 0.8
cl_bobup 0.5  

 

Te wszystkie komendy odpowiadają za animacje broni, jezeli ustawisz na 0 bron nie bedzie sie ruszala gdy biegasz. Jeśli dobrze kojarze zabronione na ESL jest 0 

Edytowane przez {WGW} Dodo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No niby dobra rzecz, ale coś mi się wydaje. że sporo dzieciaków (których przecież nie brakuje na cod i bf2) nie będzie mogła wejść na serwer i pewnie nawet nie będzie wiedziała dlaczego. 

Poza tym puacz typu "włącz głowę" był jest i będzie :) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale wgrac można, a mawet trzeba a jesli chodzi o dzieci to wole grać 4vs4 z normalnymi graczami niż 10vs10 z nierozgarniętymi dzieciakami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No o tym to już zdecyduje i tak Petrus. Ja ogólnie jestem przeciwko 16 bitowcom.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy są za po za tymi co grają na 16 bitach :D i maja zakazane wartości :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Są dwie strony medalu...  jeżeli chcemy trzymać poziom na serwerze to eliminacja 16-bitów jest jak najbardziej dobrym pomysłem...

Natomiast gdy widzę taki plugin na jakimś serwerze, że trzeba zaznaczyć jakieś literki to szlag mnie trafia, niby głupie 5-10 sek ale bawić się w klikanie poprawnych obrazków co mapę trochę irytuję. Nie zapominajmy o części społeczności, która gra na słabszych sprzętach, którzy są zmuszeni grać na 16 bitach. 

Jak na razie jestem do pomysłu nastawiony sceptycznie. Poza tym, zawsze zostaje możliwość strzelenia ssów podejrzanej osobie.

 

Co do wymuszania tych komend, to pewnie i tak nie zobaczyłbym różnicy po ich wymuszeniu, więc jeżeli chodzi o to jest mi to neutralne. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie trzeba co mape tego ustawiać. po zmianie grafiki pojawi sie ponownie ale nie co mape, a jesli chodzi o te komendy, to grałem z happym na tych komendach i takie banie wchodziły że masakra potem  wchodze na kopytko i strzelam w gościa z 2 metrów i 1 trafienie..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale wgrac można, a mawet trzeba a jesli chodzi o dzieci to wole grać 4vs4 z normalnymi graczami niż 10vs10 z nierozgarniętymi dzieciakami

 

Nie zapominaj ze kazdy z tych dzieciakow to potencjalny nabywca platnych uslug na serwerze, a serwer trzeba z czegos utrzymac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×