Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Petrus

cod stary Item Radar Telegrafisty

Brak odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam w tym tutku pokaże wam jak dodać radar pokazujący wszystkich żywych graczy wink.gif

Zaczynamy
najpierw dodajemy stale nad plugin_init
 

new const sound_radar[] = "radar.wav";
new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel, g_maxplayers;
new radar[33];

 

teraz w plugin_init na samym koncu dodajemy

 

g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
    g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");
    g_maxplayers = get_maxplayers();
    for (new i = 1; i<=g_maxplayers;i++) radar[i] = false;    
    set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b"); 


w plugin_precache na koncu

 

precache_sound(sound_radar);

 


teraz funkcja odpowiedzialna za radar. Najlepiej na samym koncu pluginu dac

 

//Radar
public radar_scan()
{
    new PlayerCoords[3];
    new id;
    new Players[32];
    new i;
    new playerCount = 0;
 
    for (id=1; id<=g_maxplayers; id++)
    {
        if((!is_user_alive(id))||(!radar[id])) continue;
        
        if(get_players(Players, playerCount, "a") &&is_user_alive(id))
        {
        playerCount++; 
        }
        
        for (i=1;i<=playerCount;i++)
        {    
            get_user_origin(i, PlayerCoords)
        
            message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
            write_byte(id)
            write_byte(i)        
            write_coord(PlayerCoords[0])
            write_coord(PlayerCoords[1])
            write_coord(PlayerCoords[2])
            message_end()
        
            message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
            write_byte(i)
            message_end()
        }
        emit_sound(id, CHAN_ITEM, sound_radar, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
    }
}


Ok mamy radar to teraz wybieramy jak go ustawiamy wink.gif

Mozemy dac go jako przedmiot
wiec w nazwy_przedmiotow dopisujemy

 

"Radar"//29

i zapamietujemy na jakiej jest pozycji ( u mnie na 29 )

nastepnie opisy_przedmiotow

 

"Radar pokazuje wszystkich zywych graczy"


teraz musimy wywolac radar w przedmiocie

w public DajPrzedmiot dodajemy nowy case z numerem przedmiotu i

 

radar[id] = true; 


np.

 

case 29:
            radar[id] = true;


teraz trzeba ustawic aby radar sie wylaczal po wyrzuceniu itemu

w public UsunPrzedmiot na koncu dodajemy

 

radar[id] = false; 


mozemy takze zrobic postac np telegrafista
majaca radar

tworzymy klase wedlug innego tutka haha.gif
nastepnie

w public Odrodzenie(id) po

 

case Rambo:
        {
            give_item(id, "weapon_famas");
            give_item(id, "weapon_elite");
            ilosc_skokow_gracza[id]++;
        }
 

 


tworzymy nowy case zatytulowany Telegrafista i wstawiamy radarek

 

case Telegrafista:
        {
            give_item(id, "weapon_deagle");
            radar[id] = true;
        }


teraz trzeba zrobic warunek w UsunPrzedmiot
przed

 

radar[id] = false;

 

dodajemy

 

if(klasa_gracza[id] == Telegrafista)
        radar[id] = true;
    else 

 


pod

 

public Odrodzenie(id)
{
    if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
        return PLUGIN_CONTINUE;
    
    if(nowa_klasa_gracza[id])
    {
        klasa_gracza[id] = nowa_klasa_gracza[id];
        nowa_klasa_gracza[id] = 0;
        strip_user_weapons(id);

dodajemy

 

radar[id] = false;

Notkę z załącznika wrzucamy do sounds/


i to koniec wink.gif

 

http://amxx.pl

radar.rar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×