Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Petrus

OPIS KLAS I PRZEDMIOTÓW [COD] [Update 13.07.15]

Brak odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

ITEMY CALL OF DUTY


  1.     Buty Szturmowego  - Cicho biegasz

  2.     Podwojna Kamizelka  - Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW

  3.     Wzmocniona Kamizelka  - Obniza uszkodzenia zadawane graczowi o LW

  4.     Weteran Noza  - Zadajesz 4x wieksze obrazenia nozem

  5.     Zaskoczenie Wroga - Gd y trafisz kogos od tylu, obrazenia sa 2 razy wieksze

  6.     Plaszcz Partyzanta - Masz LW premii niewidocznosci

  7.     Morfina - 1/LW szans do ponownego odrodzenia sie po smierci

  8.     Noz Komandosa - Natychmiastowe zabicie z Noza

  9.     Podrecznik Szpiega - Masz 1/LW szans na natychmiastowe zabicie z HE. Posiadasz takze ubranie wroga

  10.     Tajemnica Generala - Natychmiastowe zabicie granatem HE. Zadajesz LW dodatkowych obrazen

  11.     Defibrylator - Podwojny skok + wskrzesza lub likwiduje ciala przeciwnikow (E)

  12.     Tajemnica Wojskowa - Twoje obrazenia sa zredukowane o 5. Masz 1/LW szans na oslepienie wroga

  13.     AWP Sniper - Natychmiastowe zabicie z AWP

  14.     Adrenalina - Za kazdego Fraga dostajesz 50 zycia

  15.     Tajemnica Rambo - Za kazdego Fraga dostajesz pelen magazynek oraz +20 hp

  16.     Wyszkolenie Sanitarne - Dostajesz 10 HP co 5 sekund

  17.     Kamizelka NASA - Masz 500 pancerza + dostajesz famasa

  18.     Apteczka Kominiarza - Uzyj, aby uleczyc sie do maksymalnej ilosci HP

  19.     Eliminator Rozrzutu - Nie posiadasz rozrzutu broni

  20.     Tytanowe Naboje - Zadajesz 25 obrazen wiecej

  21.     Ogranicznik Rozrzutu - Twoj rozrzut jest mniejszy

  22.     Tarcza SWAT - Nie dzialaja na ciebie zadne przedmioty

  23.     Wytrenowany Rekrut - Dostajesz +50 HP co runde, wolniej biegasz

  24.     Pancerz Nomexowy   - Masz 1/LW szans na odbicie pocisku przez pancerz

  25.     Notatki Kapitana   - Jestes odporny na 3 pociski w kazdej rundzie

  26.     Flyer   - Nacisnij CTRL i SPACE aby uzyc modulu, modul laduje sie co 4 sekundy

  27.     Styl Ormianskiego Wojownika  - Jestes szybszy o  20 jednostek, redukcja obrazen o 10, +50 hp

  28.     Szpinak Popeye  - Dostajesz +100hp, +45 do obrazen oraz twoj bieg jest zredukowany o 30

  29.     Amulet Islamisty - +25 dmg, kameleon, 1/LW z he

  30.     Ekwipunek Generala - Dostajesz AWP i AK na start, cichy bieg oraz 1/1 z AWP

  31.     Deagle Master - 1/LW na zabicie z Deagle

  32.     Shotgun GROM - 1/LW na zabicie z Shotguna

  33.     Cialo Ducha - Ustawia zielona powloke o grubosci 30 oraz zadajesz o 9 obrazen wiecej

  34.     MC DONALD - Dostajesz na start +100hp

  35.     Zestaw medyka - Masz 5 Apteczek

  36.     Sandaly Murzyna - +20 dmg, ciche kroki, 1/3 z he

  37.     Księga Expa - Leci ci szybciej exp - 100exp wiecej za fraga

  38.     Kokainowy Baron - Co 5s regeneruje ci sie 15hp

  39.     Obiad Generala - Dostajesz +100 HP, cicho biegasz oraz zadajesz o 15 obrazen wiecej

  40.     Kondon Szeregowca  - Obniza otrzymywane obrazenia o 10, szybszy bieg, +10 dmg

  41.     Szalony Azjata  - Posiadasz auto bunny hopa + 70hp

  42.     Lyk JabOla  - Tego itemu mozna uzyc raz na runde, regeneruje HP w pelni

  43.     Zbroja Samuraja  - 500 pancerza, 1/LW szans na odbicie pocisku

  44.     Jaja Eskimosa  - 20 procent szans na unikniecie pocisku

  45.     Przyczajony Tygrys  - Gdy kucasz stajesz sie w polowie niewidzialny + dostajesz 2 rakiety

  46.     Piwo Generala - +10 dmg, cichy bieg, szybszy biego o 50 jednostek +100 hp

  47.     Pomoc Fajki - +18 dmg oraz redukcja dmg o 20

  48.     Niepowstrzymany - Uzyj[e] aby stac sie niesmiertelnym na 5 sec

  49.     Zestaw Snajperski - 1/3 Awp , 1/6 DGL

  50.     Kierowca Tajsona - Masz 1hp, jestes calkowicie niewidzialny, mniejsza grawitacja, ciche kroki

  51.     Rece Pudziana - Kameleon oraz 1/LW ze scouta

  52.     Styl wojownika - Darmowe m4a1 + 1/LW z niego

  53.     Bron partyzanta - Darmowe ak + 1/LW z niego

  54.     Oko Samuraja - +20 dmg, cichy bieg

  55.     Oczy Kobry - Skaczesz wyzej + widzisz niewidzialnych

  56.     M4 SWAT'u - Masz 1/LW z m4 +bron

  57.     Miny Sapera - Dostajesz 5 min

  58.     Galil Terrorysty - Dostajesz galila + 1/LW z niego

  59.     Poradnik Snajpera - Posiadasz ZOOM'a na wszystkich broniach

  60.     Plecak zlodzieja - Jestes bogaty

  61.     Bezglowie Newbia - Jestes odporny na headshoty

  62.     Betonowe Ciało - Mozna Cie zabic jedynie strzalami w glowe

  63.     Zestaw Stuntera - 1/4 z Usp, kameleon i 1/10 z mp5

  64.     Wiaderko MakGajwerra - Niekonczacy sie magazynek

  65.     Aimerka Stunterra - 1/3 na headshota z AWP

  66.     HP BOOSTER  - Dostajesz 100 hp dodatkowe na poczatku rundy za kazdego fraga +25 hp

  67.     AMMO Goryla  - Za kazdego fraga dostajesz pelen magazynek

  68.     Wysysacz Zycia  - Trafiasz kogos wykradasz mu hp i dajesz sobie

  69.     Rozbrajacz  - Jezeli zadasz komus 40 obrazen wypadnie mu bron

  70.     Burzyciel  - Przez 10 sekund mozesz przechodzic przez sciany

  71.     Jumper - Uzyj, aby przeniesc sie w miejsce wskazane celownikiem

  72.     Zwinne Palce - Natychmiastowe Przeladowanie

  73.     Tajemnica Ninjy - Zmniejszona grawitacja i mniejsza widocznosc na nozu

  74.     Ryk Jelenia  - +15 dmg + 10 jednostek szybkosci 3 miny

  75.     Zestaw gumek  Palladyna - + LW hp dosta jesz M3 i 1\5 z niego

  76.     Tajemnica Prostytutki - minus 10 otrzymywanych dmg, +20dmg i +25hp za zabojstwo

  77.     Upadły Anioł - Widocznosc 80/255, 100 hp, 1/1 z kosy, obrazenia zmniejszone o 5

  78.     Conan Barbarzynca - Zadajesz o 40 wieksze obrazenia + dostajesz KROWE + 1 dynamit + mniejsza grawitacja

  79.     Czasowstrzymywacz - Mozesz zatrzymac czas na 3 sec, item na jedno uzycie

  80.     Zbroja Lustrzana - Uzyj, aby przez 3 sekundy odbijac obrazenia

  81.     Zemsta Lamucha - Dostajesz na start 100% wiecej HP + jak cie ktos zabije bez HS to zostaje mu 1HP

  82.     Szalony Azjata - item na 1 runde pozniej sie wyrzuca, sam ma 180% szybkosci + niewidzialnosc 1hp i noz z 10 granatami HE oraz przenikanie przez sciany przez 15 sec

  83.     Zabawki Bin Ladena - Dostajesz 2 rakiety + Radar Telegrafisty  - widzisz przeciwnikow na radarze

KLASY CALL OF DUTY


 


  1.      Snajper   -  AWP+scout+deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy z noza, 100% biegu, 100 pancerza - 1 rakieta

  2.      Komandos   - Dostaje Deagle, 140hp bazowe, 1/1 z noza (ppm), 1/1 z HE, 140% biegu, 100 pancerza,

  3.      Strzelec wyborowy   - Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza

  4.      Obronca   - Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, 150 pancerza, 1 apteczka

  5.      Policjant   - Dostaje 120HP, MP5+USP, 120% Biegu, 100 pancerza, Zestaw Granatow

  6.      Wsparcie ogniowe   - Dostaje MP5, 100 hp bazowe, 100 pancerza, 90% biegu, 2 rakiety

  7.      Saper  - Dostaje P90 + P228, 100 hp bazowe, 100 pancerza, 3 miny, Defusal kit

  8.      Demolitions  - Dostaje AUG + 1 dynamit, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty

  9.      Rusher  - Dostaje oba szotgany, 100 hp bazowe, 120% biegu, 50 pancerza, 1 FB, 1 rakieta

  10.      Rambo (Klasa Premium)  - M4a1+Famas, 130 hp bazowe, 150 pancerza, za killa +15 hp oraz pelen magazynek,podwojny skok, 1 rakieta, 1 HE

  11.      Partyzant  - Dostaje P90+TMP, flashbang, 130 hp bazowe + mniej widzialny, 75 pancerza

  12.      Szpieg  - Dostaje deagla+famas, 115 hp bazowe, 50 pancerza, 110% biegu, ubranie wroga, 1 SG + 1 FB

  13.      Szturmowiec  - Dostaje M4 + deagle + he, 140 hp bazowe + 150 kamizelki, wolniej biega, defusal kit

  14.      Strzelec Wsparcia  - Dostaje m4a1, scouta + 125 hp bazowe, 50 pancerza, 1 mina, defusal kit

  15.      Lekki Zolnierz  - Dostaje galil + p228, 110 hp bazowe, szybciej biega, 1 HE

  16.      Rebeliant  - Dostaje sg552  + 1 HE + 1 mina + 1 SG, 125 hp bazowe, 25 pancerza

  17.      Ninja - Dostaje 100 HP, 50 pancerza, ak47, 2 skoki w powietrzu, cichy bieg, 1/3 z noża, 1 FB + 1 SG 

  18.      Terminator (Klasa Premium)  - 1 FB, HE, ak47+deagle+rakieta, 150hp bazowe, 200 pancerza, 130% bieg, za zabicie dostaje 20hp + pełny magazynek, defusal kit

  19.      Profesjonalny Wojak  - Dostaje 130hp bazowe, ak+deagle, wszystkie granaty

  20.      Samuraj  - Dostaje 110 HP, Galil, 50 pancerza, 120% Biegu, 50% Widzialności z nożem, 1/2 zabicie z noża, 1 FB

  21.      Wolny Strzelec (Klasa Premium)  - Dostaje 140 HP, Famas + USP + MP5, 120% Biegu, +10 HP oraz pełny magazynek za zabójstwo, kameleon

  22.      Kapitan (klasa Premium) - Dostaje 120 HP, 250 pancerza, M4A1, AWP (1/4 szans), 1 HE(1/3 szans), 1 apteczka, defusal kit

  23.      Profesjonalny lekarz - Dostaje 110 HP, MP5+Deagle(1/5 szans), 50 pancerza, 4 apteczki, wskrzesza lub likwiduje ciała przeciwników (E), ubranie wroga

  24.      Assassin (klasa Premium) - Dostaje Galil+Deagle, 120 HP, 100 pancerza, 140% biegu, ubranie wroga + mniejsza widzialność, 2 skoki, defusal kit

  25.      Hulk (Klasa Premium) - Dostaje 150 HP, 170 pancerza, XM1014+Deagle, 40% mniejsza grawitacja, 2 skoki w powietrzu, +25% większe DMG z XM1014, szybciej biega 130%

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 5

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×