Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Davis

Propozycje

25 odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnimi czasy spodobał się serwer DM+BF2 , ale zrobiłbym na nim jednak mini reformację. Przechodząc do sedna sprawy:

 

Propozycja nr 1.

 

Jak wiadomo na DM , wchodzi raz mniej , raz więcej osób , i w tym miejscu zaproponowałbym aby były grywalne tylko mapy typowo używane na DM , czyli standardowe (inferno , obydwa dusty , nuke , hmm no i może train) , do tego dorzuciłbym typowe chyba najbardziej lubiane przez graczy dm_duelmap , de_rats , dm_factory , na których gracze z grają z wielką chęcią wbijając odznaki + nabijać fragi , a nie szukać się przez pół mapy w 5 osób np. italy. Z tego miejsca prosiłbym Was o poparcie tego , gdyż to wyjdzie tylko i na lepsze dla samego serwera. Przy takich mapach na pewno będzie grywalność. DM ma to do siebie , że jestem w stałym kontakcie strzelania z przeciwnikiem , mod ten nie ma na celu szukanie graczy jak na serwerach FFA/TP.

 

Propozycja nr 2.

 

A więc tak , w drugiej propozycji chodzi mi o tzw. dobijanie , mam tu na myśli , że bardzo często jest tak iż zabierzemy komuś 100hp no i padamy , przychodzi druga osoba i w zasadzie dobija sobie darmowego fraga , rozumiem wszystko ok , zabił , frag jest , ale proponowałbym aby wprowadzono plugin , kiedy zabralibyśmy ok.60% życia przeciwnika ,  i po dobiciu nam go otrzymujemy fraga my jak i osoba , która dobiła.

 

mc53de.png

 

Wygląda to w ten sposób:

- Gracz oznaczony zieloną ramką zabrał mi pewną ilość hp , po czym drugi gracz oznaczony żółtą ramką mnie dobił. Fraga otrzymały dwie osoby gracz zielony jak i za równo gracz żółty. Jest to w pewien sposób nagroda pocieszenia dla gracza który nie zdołał do pełni zabrać przeciwnikowi hp.

 

Na tą chwilę to na tyle. :D

 

Pozdrawiam.

                              

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 2

Pierwsze propozycja neutral, ponieważ nie jestem pewny, aby dało to coś.

 

A co do drugiej sprawy, asysty na DM? Bez przesady, żeby na dm wgrywać asysty. Moim zdaniem to zbędne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pierwsza propozycja - raczej nie , poniewaz zawsze gra sporo osob i te mapy np: dm_duelmap , nikomu sie nie bedzie chcialo czekac az mapa sie zaladuje , (chyba ze ktos ma szybkiego neta), a co do drugiej propozycji, wydaje mi sie ze Davis ma racje z tym dobijaniem, czesto zauwazam ze gracze ktorym dobil ktos fraga denerwuja sie i po tym sa nie potrzebne spiny. propozycje nr,2 popieram .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pierwsza propozycja - raczej nie , poniewaz zawsze gra sporo osob i te mapy np: dm_duelmap , nikomu sie nie bedzie chcialo czekac az mapa sie zaladuje , (chyba ze ktos ma szybkiego neta)

 

Takie mapy ściągają się po 30 sekund :D Zresztą są już one długo , więc praktycznie każdy ma ją sciągniętą. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Davis , zawitałeś dopiero na DM , gdy ja odszedłem :-\

 

Wracając do tematu co do propozycji nr. 1 jak najbardziej popieram , ale oprócz map : de_factory , dm _duelmap . To sa mapy bez sensu , czyste fullauto .

 

Propozycja nr 2 ! Dobry pomysł , ne serwerze nie będzie dochodziło ciągle do spin . Nareszcie jakieś zmiany .

 

Podsumowując popieram obie propozycje .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie propozycji dodawania fraga za asystę to jest to nie możliwe w takiej formie jak napisał Davis. Plugin istnieje, ale jest zbugowany i robi więcej problemów niż pożytku.

Mogę natomiast przerobić asystę z codmoda, ale będzie ona dodawała fraga jeżeli tylko zaatakujemy przeciwnika, a ktoś dobije. Niezależnie ile mu zabraliśmy hp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do asyst jestem na nie . .. Ale jestem na tak co do 1 propozycji . Bardzo spodobała mi się gra na dm i gdy zaczyna się mapa typu właśnie italy to wychodzę bo gra jest nudna moim zdaniem . Uwielbiam małe mapy gdzie respimy się z moją drużyną , a nie tak jak na niektórych mapach jesteś na swoim respie , a tu rodzą się nieprzyjaciele . Gdy ciągle ktoś się tworzy koło mnie i dedam to po prostu wychodzę bo mnie coś trafia jak np . 5 razy z rzędu dedam  bo ktoś rodzi się przed moimi oczyma i jestem praktycznie bezradny . . 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Uwielbiam małe mapy gdzie respimy się z moją drużyną

 

Małe mapy są dobre na DM, gdy nie ma BF2... Na większych z kolei to taki respawn wydłuża tylko czas rozgrywki, bo trzeba lecieć na drugi resp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Małe mapy są dobre na DM, gdy nie ma BF2... Na większych z kolei to taki respawn wydłuża tylko czas rozgrywki, bo trzeba lecieć na drugi resp.

 

Ale powiem Ci , że na małych mapach ludzie chętniej grają , nie trzeba się szukać i wgl. Jak jest cs_max albo dm_factory to ciągle widzę full serw , przychodzi westwood i klapa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak . Trzeba wybrać mapy na których chętnie grają gracze . Ja tego nie rozumiem . Sami wybierają sobie mape a potem uciekają z serwa bo im się nie podoba .

Trzeba usunąć zbędne mapy , na których gracze nie chcą grać .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak . Trzeba wybrać mapy na których chętnie grają gracze . Ja tego nie rozumiem . Sami wybierają sobie mape a potem uciekają z serwa bo im się nie podoba .

Trzeba usunąć zbędne mapy , na których gracze nie chcą grać .

 

Tak jak mówisz sami wybierają mapę a potem uciekają , a najlepsze jest jeszcze to , że to jakieś bezsensowne mapy , których sami nie znają. Dlatego napisałem tą propozycję z doborem map , bo tylko szkoda patrzeć jak na serwie jest po 5 osób gdy jest italy , westwood_big itp..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie Davis . Kilka map ma być w mapcyclingu , które są chętnie grane . Reszta do śmieci , bo serwer na tym traci .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to piszcie, które mapy są zbędne, a które należy zostawić...

 

Chciałbym abyś zostawił:

 

de_inferno

de_dust2

de_dust

dm_factory

dm_duelmap

cs_max

 

Jeśli ktoś ma jakieś jeszcze sugestie to niech dopisze :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym jeszcze proponował usunięcie mapki cs_italy ,bo na niej nikt nie gra.

 

A asysty kiedyś widziałem na servie i to tak jak napisał Davis.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obecny mapcycle:

 

 

de_dust
de_dust2
de_inferno
de_nuke
de_train
de_aztec
de_eldorado
de_rats
de_rats_1337
de_westwood
de_westwood_big
de_tuscan
cs_max
dm_factory
dm_duelmap

 

Z czego 3 ostatnie są w głosowaniu gdy jest na serwie mniej niż 10 graczy.

 

Myślicie, że lepiej, aby było więcej małych map na dowolną liczbę graczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zostawił:

cs_max

dm_factory

dm_duelmap

 

Jako normalne mapy bez względu na ilość , bo właśnie na tych mapach gra najwięcej osób :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 1

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×