Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Limitless

Wszystko o deathrun

4 odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Poradnik Deathrun




 

Deathrun

 

DR jest to mod, który polega na unikaniu pułapek włączanych przez TT i przechodzeniu mapek. Terrorysta jest zawsze jeden, a anty-terrorystów jest tyle na ile pozwala ilość slotów na danym serwerze, lub ilość respawnów na danej mapie.



 

Terrorysta

 

Zadaniem TT jest utrudnianie CT przejścia mapy za pomocą otwierania pułapek. Terrorysta jest zamknięty w własnej strefie, z której nie może wyjść.




 

Anty-Terrorysta

 

Zadaniem CT jest omijanie pułapek włączanych przez TT, przejście mapy i zabicie terrorysty. Respi się na początku mapy i ma za zadanie przejść ją i zabić TT. 



 

BunnyHop

 

Na większości serwerów jest ułatwienie w postaci auto BH, które umożliwia ciągłe skakanie. Auto bh można włączać i wyłączać za pomocą komendy „/bh”.




 

Jak robić BH?

 

1. Rozpędź się za pomocą „W”. 
2. Trzymaj cały czas „spację”. 
3. Puść „W” i skręcając myszką w prawo trzymaj „D”, a skręcając myszką w lewo trzymaj „A”. 
4. Jeśli jest jakaś pułapka wymagająca schylenia się trzymaj „Ctrl”.
 
 
FreeRun

 

Terrorysta zaczynając rundę może, lecz nie musi wpisać komendę, „/free”, która nie umożliwia włączanie pułapek terroryście w danej rundzie. Dzięki opcji freerun na serwerach, (gdzie jest wgrany plugin) CT nie może podnieść broni w skutek tego CT musi iść na „kosy” z terrorystą. 
->KLIK<-

 

Jeśli terrorysta nie wpisze tej komendy ma prawo otwierać pułapki, a anty-terrorysta, który przejdzie mapę ma prawo zabić go z broni.

 

Życia

 

Co dają życia? Dzięki nim, gdy zginiemy możemy jeszcze raz się zrespić i zacząć przechodzić mapę od nowa. Zdobycie ich nie jest łatwe, należy przejść mapę i zabić terrorystę lub będąc terrorystą zabić anty-terrorystę. Jest jeszcze jeden sposób na ich zdobycie, chyba najłatwiejszy, gdy jest się TT i żaden CT nie przejdzie mapy to dostajemy automatycznie życie, za zabicie wszystkich przeciwników znajdujących się na trasie.

 

 

FPS

 

Kod: Miara prędkości (płynności) wyświetlania ruchomych obrazów podająca liczbę klatek przygotowanych do wyświetlenia w ciągu jednej sekundy.

 

Na DR im masz więcej fps tym większą prędkość możesz wyciągnąć.

 

 

Jak zwiększyć fps?

 

Wpiszcie w konsoli: 
fps_max 500 
fps_modem 500 
developer 1



*Oczywiście w miejsce „500” możecie wpisać własną liczbę. Im lepszy macie procesor w kompie tym więcej fps dacie radę wyciągnąć. 

Jak sprawdzić liczbę fps?

 

Wpiszcie w konsoli lub .cfg: 

net_graph 3 - wyświetla najczęściej w dolnym lewym rogu loss, fps oraz chore. 
lub 
net_graph 1 - wyświetla najczęściej w dolnym lewym rogu tylko fps. 
lub 
cl_showfps 1 - wyświetla najczęściej w lewym górnym rogu fps.

 

Maksymalna ilość fps jaką możemy osiągnąć w grze to 1000.

 

Komenda net_graph jest zabroniony na ESL i ligach różnego typu.


 

Bosty

 

Są to bieżnie przyśpieszające nas. Znajdują się one zazwyczaj za zwyczaj strefach TT. Można ich użyć do pobicia rekordu na mapie.

 

 

/invis

 

Dzięki temu pluginowi każdy gracz po wpisaniu /invis może wyłączyć sobie modele innych graczy (nie widać ich) oraz wodę (również jej nie widać). Ma to za zadanie zwiększyć FPS'sy u danego gracza.

 

Pułapki

 

Pułapki włącza się za pomocą przycisku „E”. Mają one na celu zabicie CT próbującego przejść mapę. Rozróżniamy różne typy pułapek ze względu na otwierane przez TT i na użyte już porozstawiane na mapie. 
Oto niektóre z nich wraz z przykładami:

 

Dziewięćdziesiątki

 

Ściany, przez które nie da się przejść, trzeba je ominąć robiąc 90 stopni z lewej lub prawej strony pułapki.

 

 

Dziury

 

Użyte, które wystarczy przeskoczyć, otwierane przez TT, zapadające się pod naciskiem naszego „ludka” (najczęściej wystarczy je uderzyć z kosy i się zapadają).

 

 

Lasery

 

Trzeba uważać by nie zahaczyć o nie ciałem, wystarczy przejść pod nimi lub przeskoczyć nad nimi.

 

 

Regały

 

Kawałki skał, po których należy skakać.

 

 

Longjump

 

Długa dziura, aby ją przeskoczyć należy wyłączyć auto bh lub spróbować na bh.

 

 

Kładki & Skrzynki

 

Stałe kawałki drogi, które pod wpływem użytej pułapki lub nacisku naszego ludka mogą się kręcić, zapadać, odlatywać do góry lub na boki. Mogą być kładki, które są tylko dla picu, aby odróżnić działającą kładkę od tej, która jest tylko dla utrudnienia można na nią poświecić latarką lub pobić w nią z kosy ( przy dobrej kładce światło latarki będzie się odbijać, a używając kosy kładka będzie wydawała dźwięk taki jak byśmy uderzali nią o ścianę).

 

 

Windy

 

Ruchome kładki.

 

 

Schodki

 

Należy po nich skakać do góry lub na dół.

 

 

Ruchome ściany

 

Przy użyciu pułapki przez TT ściana nadlatuje z lewej bądź prawej strony i zrzuca, lub miażdży wszystkich na swojej drodze.

 

 

Sześciany & Walce

 

Mogą być cienkie lub grube, poruszają się w prawą lub lewą stronę, wystarczy poczekać aż się przestaną kręcić lub przeskoczyć je na bh.

 

 

Pomieszczenia

 

Mogą to być rury lub jakieś sześciany, otwierane przez TT kręcą się, często są w nich dziury, aby utrudnić CT utrzymanie się w nich lub pomieszczenia, które zalewa woda lub, w których pojawia się ogień i spala przeciwników.

 

 

Kolumny

 

Mogą być stałe, zapadające się pod naszym naciskiem lub przy użyciu pułapki.

 

Bomby

 

Skrzynie lub beczki, które przy pomocy terrorysty ulegają wybuchowi i zabijają osoby w pobliżu.

 

 

Spadający sufit

 

Spadająca z góry półka lub skrzynki, często jest w nich dziura, w której można uniknąć zabicia przez pułapkę.

 

 

Obrotowe kołki

 

Przy udziale TT kręcą się dookoła własnej osi zrzucając CT, można często nad nimi przeskakiwać.

 

 

„Paląca” Ziemia

 

Przy dotknięciu ziemi spada po trochu HP.

 

 

Deski & Szyby

 

Aby przejść dalej należy rozwalić je z kosy.

 

 

Tunele

 

Nie raz możemy spotkać wąskie tunele, które można przejść tylko używając „Ctrl”.

 

 

Wiatraki

 

Zawieszone na ścianach przy pomocy TT zwalają wszystkich w zasięgu.

 

 

Surf

 

Gdy jesteśmy po prawej stronie rampy trzymamy klawisz A (lewo), natomiast kiedy surfujemy lewą stroną należy przytrzymać klawisz D (prawo).

 



*Nazwy pułapek nie są profesjonalne, lecz uproszczone i wymyślone przeze mnie byście łatwiej mogli je zapamiętać. 

Mam nadzieję, że ten poradnik pomoże wam nauczyć się gdy na DR. Na pewno nie przyjdzie to od razu, lecz z czasem. 

Poradnik napisałem samodzielnie. ;)

PS: Możliwe, że niektóre odnośniki nie będą działać, gdyż pisałem to ponad rok temu.

Pozdrawiam, Limitless

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 3

Masz + za poradnik jest dość dobry lecz nie za dobry ;p , osobiście lubię DR fajnie gdyby na CSK też powstał,gdyż obecnie gram na jednym i ludzie mają mi za złe że więcej czasu poświęcam na DR niż na DD2 :D spoko by było gdyby powstał :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×