Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Sozin

TeamPlay?

15 odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Wchodzę na serwer TeamPlay, ale po kilku minutach gry stwierdzam, że to nie TP.

 

Proszę o rozpatrzenie poniższych propozycji:

1. Wyłączone FF - serwer TP tym się wyróżnia, że jest włączone FF.. Bez FF to nie TP

2. Możemy widzieć kamerę przeciwnika - też niepodobne do TP

3. Cały czas działając komenda /me - na TP powinna być wyłączona.

4. AntyBlok - wyłączcie to. Gra TP powinna przypominać rozgrywkę realną. Nie można sie podsadzać, co jest jedną wielką porażką... TP wlaśnie na tym polega, aby ktoś cię podsadził np. na galę.

 

Jak coś mi się przypomni to dodam.

Edytowane przez Sozin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

4. AntyBlok - wyłączcie to. Gra TP powinna przypominać rozgrywkę realną. Nie można sie podsadzać, co jest jedną wielką porażką... TP wlaśnie na tym polega, aby ktoś cię podsadził np. na galę.

anty blok działa tylko na początku i nie jest to akurat głupie ...

 

ff zapewne wyłączony żeby gracze się nie zabijali specjalnie jeśli admina nie ma pozostałe punkty to fakt masz rację 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Anty rash nie zawsze dziala tylko na paczatku zalezy od ilosci zabitych graczy...

 

Co do FF to juz bylo wielokrotne prosby i nie przeszlo i nie ma prawa przejsc bo za wiele gra kretynow zaraz by sie zabijali, zacznj od tego jaK sprawic aby gracze grali TP

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No serio Antyrash mógł by być wyłączony jeżeli jest admin na serwie to się tym zajmie będziesz miał więcej pracy jedynie ale jak kilku zobaczy, że nie można to wtedy przestaną ogarną się i będzie spokój a tak rash odbija i za 5 razem przechodzi na ich respa i wtedy jest wyzywanie jedynie tego który przeszedł.

 

Friendly Fire powinno być włączone co jest prawdą bo tak to wiem, że się inni gracze strzelają ale mógł by być plugin, że jak strzela np. w kogoś to koledze nie zabiera hp tylko temu co w niego strzelil,

Kamerka przeciwnika nie jest zła bo można zobaczyć co robi inny koleś np. TT kampi z paką a ct go szukają to jest dobre ale z 2 strony jak ktoś na TS rozmawia z infem to wtedy dokładne info co do 1 cm ma ten 2 co gra ;)

 

Ale to już od dawna tak jest i serwer się trzyma ale są nie które denerwujące sytuacje ale to nic.

 

Damy radę jak się to nie zmieni.

 

_______________

Pozdrawiam Daniel

 

 

@@@ EDIT HELLYEAH DO CIEBIE :

 

Ja jak miałem admina to robiłem żeby grali TP ale już teraz niema co bo niemam i szkoda z 1 strony z mojej głupoty tak się stało no i z nie sprawnego sprzętu ale to nic może się coś tam uda jeszcze kiedyś ale admin by mógł ogarnąć tą grę TP

Edytowane przez ` Tkr end aim bot gejming

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Jestem za 

2. Jestem za 

 

3. Rybka

 

4. Jestem na [NIE] mozliwe ze nie mozna ale za to nikt sie nie blokuje to tez jest +



To prawda nieraz graja ff'a albo jest zero info !! Ale to tez problem z komunikacja steam i no-steam.

A jesli mam banowac kazdego za brak gry tp albo info to chyba bedziemy grac w 7-8 osob co innego jak bysmy mogli sie wszyscy komunikowac przez micro ale niestety jest to niemozliwe.

Zawsze przypominam zeby dawali info albo grali tp ale prawie nikt mnie nie slucha, a jak bym mial za to banowac to wieksza polowa by poleciala.

 

 

No serio Antyrash mógł by być wyłączony

 

Chyba sobie zartujesz anty-rasz to podstawa na [TP]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też się wypowiem. Miałem swoją serwerownię i na kilku adminowałem....

Pkt. 1 - Oczywista sprawa FF - ON! Ale nie dopoki graja gracze jacy graja.... Najpierw podwyzszenie poziomu gry, co prawda bez zmiany sie tego nie da zrobic.... Polecam pluginek TeamAtack bodajze sie zwie :P

Pkt. 2 - Kamera powinna być zmieniona, widzimy tylko swój TEAM.

Pkt. 3 - Bezapelacyjnie się zgadzam.

Pkt. 4 - Antyrush musi być, niestety... Bo się zrobi FFA a tego nie chcemy przecież.

 

Tyle ode mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No przesadziłem z wyłączeniem antyrashu bo to była by "istna masakra" każdy i tak wczoraj np. Nie było admina rano, po południu około 15 i latał sobie każdy gdzie chciał aby tylko zabić pchali się bloczyli nie dawali infa itd. A tak jak jest admin i przynajmniej jeden raz napiszę na "@" "@@" "@@@" to już gracz widzi coś i czuje jakiś "respect" do admina lub po prostu graczy i daje sobie spokój a z drugiej strony jest to u nie których strach o bana i uspokajają się po jakimś czasie sami.

A co do FF to można by było wgrać ten plugin o którym wspominałem wcześniej, że jeżeli strzeli w kolege z teamu to koledze nie zabierze życia/HP tylko temu który strzelił. Ale są nie które takie akcje, że przeciwnicy wbijają szybko a kolega stoji przedemną i jest problem ze strzelaniem bo zabije jego a nie przeciwnika lub 2.

 

Pytanie :

Niema nigdzie takiego pluginu, że jak ktoś łamie antyrash np. Przepycha drugą osobę to nie może przejść jak ściana bo tak to :

1. Koleś staje obok ściany,

2. Kolega staje za nim i biegnie prosto,

3. a ten którego ma przepchać biegnie przed siebie a z tyłu ma zaparcie więc go rash nie odrzuca do tyłu i po 2-3 sekundach przepuszcza go i koleś dojdzie do jakiegoś miejsca ale nie zawsze są tam gracze i siedzi czeka aż rash się wyłączy bo juz nie może wrócić ale zazwyczaj tak robią bo graczę są po drugiej stronie i ich słychać lub po prostu ostrzeliwują się na wzajem i wracają ciągle do tyłu czekają na dogodną sytuację a inni chcą szybciej i właśnie tak to się dzieje i myślą sobie więc po co na nich czekać aż przyjdą jeszcze nas ktoś z drugiej strony zaatakuje więc przepchnij mnie zabijemy ich szybciej aby nie było problemu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Wchodzę na serwer TeamPlay, ale po kilku minutach gry stwierdzam, że to nie TP. Proszę o rozpatrzenie poniższych propozycji:

1. Wyłączone FF - serwer TP tym się wyróżnia, że jest włączone FF.. Bez FF to nie TP

2. Możemy widzieć kamerę przeciwnika - też niepodobne do TP

3. Cały czas działając komenda /me - na TP powinna być wyłączona.

4. AntyBlok - wyłączcie to. Gra TP powinna przypominać rozgrywkę realną. Nie można sie podsadzać, co jest jedną wielką porażką... TP wlaśnie na tym polega, aby ktoś cię podsadził np. na galę.

 

Panowie.

ad.1 Co do FF to jest różnie. Osobiście uważam, że powinno być ono włączone. Ale nie samo sobie. Jest taki piękny fajny plugin ( nawet go mam na kompie, bo sam uzywałem za starych czasów ) Mirror damage. I problem z TK się sam rozwiązuje. Plugin działa na zasadzie odbicia dmg. Czyli przykładowo strzelam do kogoś z mojego teamu obrażenia zabierane są mi a nie temu do kogo strzelam. W ten sposób można pogodzić rozgrywkę przy FF ON z brakiem celowych TK. Bo kto przy zdrowych zmysłach będzie zabijał sam siebie :)

 

Jeśli potrzeba mogę plugin udostępnić, a nawet go odpowiednio zmodyfikować ( mam w tym trochę doświadczenia ), pod dany serwer.  Wystarczy poprosić to tylko 5 minut pracy, a wszystkim pomoże i każdy będzie zadowolony.

 

ad.2 Oczywiście jak najbardziej za! Widok z kamer powinien zostać ograniczony do swojego teamu. Wyjątek Admin free look.

 

ad.3 Z tym jest mi to zupełnie obojętne. Nie w żaden sposób nie przeszkadza to w prowadzeniu rozgrywki TP. Tak więc jak tam kto chce :)

 

ad.4 Generalnie można by wyłączyć, aczkolwiek nie koliduje to z grą TP. Antyblok na początku rundy trwa chwilę, tak więc szybko idzie się do tego przyzwyczaić.

 

 

Pkt. 1 - Oczywista sprawa FF - ON! Ale nie dopoki graja gracze jacy graja.... Najpierw podwyzszenie poziomu gry, co prawda bez zmiany sie tego nie da zrobic.... Polecam pluginek TeamAtack bodajze sie zwie :P

 

Prawie mądrze prawisz :) prawie :D:D:D

 

 

Ale są nie które takie akcje, że przeciwnicy wbijają szybko a kolega stoji przedemną i jest problem ze strzelaniem bo zabije jego a nie przeciwnika lub 2.

 

Właśnie tym to się różni od FFA, że trzeba pomyśleć i odpowiednio się ustawić, a nie napitalać na pałe...

 

 

Pytanie : Niema nigdzie takiego pluginu, że jak ktoś łamie antyrash np. Przepycha drugą osobę to nie może przejść jak ściana bo tak to : 1. Koleś staje obok ściany, 2. Kolega staje za nim i biegnie prosto, 3. a ten którego ma przepchać biegnie przed siebie a z tyłu ma zaparcie więc go rash nie odrzuca do tyłu i po 2-3 sekundach przepuszcza go i koleś dojdzie do jakiegoś miejsca ale nie zawsze są tam gracze i siedzi czeka aż rash się wyłączy bo juz nie może wrócić ale zazwyczaj tak robią bo graczę są po drugiej stronie i ich słychać lub po prostu ostrzeliwują się na wzajem i wracają ciągle do tyłu czekają na dogodną sytuację a inni chcą szybciej i właśnie tak to się dzieje i myślą sobie więc po co na nich czekać aż przyjdą jeszcze nas ktoś z drugiej strony zaatakuje więc przepchnij mnie zabijemy ich szybciej aby nie było problemu.

 

Takich sytuacji jest stosunkowo mało. Ponad to jesli już dojdzie do podobnego zdarzenia, wtedy @ podejmuje odpowiednie kroki. Jeśli nie zauważy, trudno. Aczkolwiek takie sytuacje są zgłaszane przez graczy i chwała im za to :)

 

Tyle ode mnie.

 

Proszę się skrupulatnie zapoznać z moim postem. Rozwiązanie, które zaprezentowałem powyżej się sprawdza. Zostało dokładnie przeze mnie przetestowane. Nie ma z tym najmniejszego problemu. Tak więc polecam. W razie "w" jestem do dyspozycji.

 

Miłego :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a co jak ktoś Ci wleci pod celownik ? i go "zabijesz" czyli siebie ? to jest jednak nie za dobre rozwiązanie.

Zdarzają się takie sytuacje. Aczkolwiek z dwojga złego lepiej zabić siebie, aniżeli mają dzieci na serwerze robić TA/TK. Poza tym takich sytuacji jest naprawdę mało. ( o ile ktoś potrafi logicznie myśleć przy tym co robi ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • 1. Neutral ponieważ "Gimby" będą mogli utrudniać gre zabijając swój team.

  • 2Jestem za - Info na skype/ts nie będzie przynajmniej.

3. Obojętnie

4. Anty blok jest tylko na początku rundy więc moim zdaniem tak jest dobrze.

Edytowane przez Vegeta ♥

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ad.1 Co do FF to jest różnie. Osobiście uważam, że powinno być ono włączone. Ale nie samo sobie. Jest taki piękny fajny plugin ( nawet go mam na kompie, bo sam uzywałem za starych czasów ) Mirror damage. I problem z TK się sam rozwiązuje. Plugin działa na zasadzie odbicia dmg. Czyli przykładowo strzelam do kogoś z mojego teamu obrażenia zabierane są mi a nie temu do kogo strzelam. W ten sposób można pogodzić rozgrywkę przy FF ON z brakiem celowych TK. Bo kto przy zdrowych zmysłach będzie zabijał sam siebie :)

To można powiedzieć, że wtedy nie będzie FF, bo nie będzie można zabrać HP swojemu.

Proponuję włączyć FF, ale jeśli ktoś w ciągu pierwszych 10 sekund rundy uderzy swojego od razu ginie a później gra toczy się normalnie. Zaostrzyć TA, np. 3 uderzenia w swojego = ban 1h. A jak admin zobaczy, że ktoś specjalnie bije w swojego to ban na tydzień i się nauczy, a inni będą bieli przestrogę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

To można powiedzieć, że wtedy nie będzie FF, bo nie będzie można zabrać HP swojemu.

 

A w jakim celu zabierać HP swojemu?

 

Poszerz rozumowanie ;P To jest to samo. Z tym, że hp zabiera atakującemu. Nie widzę potrzeby zadawania obrażeń swojemu. Trochę bez sensu jest to co napisałeś, ale ok to wszak Twoje zdanie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Temat został zamknięty przez moderatora

 

Powód: Propozycja odrzucona.

 

Jeżeli się nie zgadzasz lub chcesz, aby temat został otwarty to raportuj ten post.

 

pozdrawiam,

cs-kopytko.pl - Sieć serwerów Counter Strike - serwery cs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×