Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Corky Romano

Rash

8 odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy każdy gracz to zauważył czy nie ale chodzi o to że rash-off "niby" wyskakuje że wyłącza się po 44 sekundach ale niestety tak nie jest...niekiedy się czeka 60 sekund, niekiedy trochę wiecej a nie raz się zdarzyło że całą mape. Ja proponuje żeby to jakoś zmienić i poprawić bo troche irytujące jest to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popieram i przy okazji wyraze swoja opinie na ten temat. Moim zdaniem powinno byc ze rasz znika jak zostaje ostatnia minuta rundy, juz ktos o tym pisal ale sprawa sie nikt nie zajal z tego co pamietam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 Ciekawe spostrzezenie, ale moze i faktycznie tak jest ,nie przykuwalem nigdy do tego uwagi. Ale dlaczego nie ,jesli mozna to troche przesunąc czasowo to jestem na TAK.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moja mysl jest na ten moment taka ze Petrus ma w dupie serwer i tez tak o tym slyszalem, ludzie tak mowili:) Takze nie liczcie chyba na to, zmiany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może i w dupie tego nie ma tylko że rzadko gra na tym serwie i dlatego nie wie co tam się dzieje...Ja bym oprócz czasu dodał jeszcze żeby rash znikał jak zostają 2 osoby z TT bo wiadomo że trafi się jakiś "bot" co będzie kampił a CT musi czekać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według mnie warto zmienić tylko ten czas i tyle inne propozycje przyjąć lub odrzucić i to wszystko będzie spokój z tym :D 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Troszeczkę zmodyfikowałem Anty Rush. Od teraz każde wejście w pole siłowe zakończy się utratą 1-2 HP oraz dalej będzie odrzucać gracza, niż do tej pory.

Dodatkowo, gdy ktoś będzie chciał wskoczyć na pole siłowe w celu zbugowania zostanie odrzucony znacznie wyżej i straci większość HP.

 

Odnośnie czasu to powinien działać prawidłowo... Przed chwilą zrobiłem restart serwera. Być może gdy zbyt długo serwer działa bez restartu zaczyna się bugować co którąś mapkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×