Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
GRINGO

Zestawienie klas + "czas na zmiany?"

29 odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Jak pewnie wielu z Was zauważyło, na serwerze ostatnio źle się dzieje - coraz rzadziej można uraczyć się widokiem pełnego serwera. Powiem prosto z mostu, serwer został zdominowany przez jednego z graczy [chodzi mi tu konkretnie o Flesh'a]. Widać, że chłopak trochę ogarnia, a to że ma 2 co wielkości lvl na serwerze znacznie mu ułatwia grę - nie wspomnę, że gra na premce, Wolny Strzelcu [o mamo....].  N

Nie oszukujmy się, gdy na serwer wchodzi Flesh, połowa graczy po prostu woli wyjść bo dostaje tęgie baty (sam byłem świadkiem, gdzie inni gracze dokładnie tak pisali, że przyjdą jak już kolo sobie pójdzie) - ja z resztą też jestem nieźle poniewierany. Zebrałem się dlatego do napisania tego tematu, ponieważ uważam że dana klasa - Wolny Strzelec - ma za duży potencjał, a gracz wspomniany wyżej jest tego wyśmienitym przykładem. 

 

Małe przypomnienie klasy: Wolny Strzelec (Klasa Premium)  - Dostaje 140 HP, M4 + USP + MP5, 130% Biegu, +10 HP oraz Pelny Magazynek Za Zabojstwo, kameleon

 

Już raz opisałem problem, ale nie postarałem się wystarczająco o zainteresowanie tematem. Pozwolę sobie powtórzyć, to co już raz powiedziałem:

  1. BROŃ:  M4 - jak ktoś umie strzelać to zadaje sporo dmg + MP5 - tu nie trzeba umieć strzelać (mały rozrzut, po prostu biegasz wokół typa z wciśniętym LPM) 
  2. Movement Speed [ szybkość ruchu]: Jest to najszybsza z klas, więc bez problemu w kilka sekund dostajesz się na respa przeciwnika, lub jak jest potrzeba, szybko wycofujesz się z pola walki. Trudniej takiego trafić, a o spokojnym przycelowaniu - zapomnij. 
  3. Pełny magazynek za kill'a: To tak jakby mieć MP5 + wystarczy jakiś perk który dodaje dmg i mamy MP5 z d245777abca64ece2d5d7ca0d19fddb6.pngnabojami i sporą ilością zadawanego dmg = pogrom w sotsunku do każdej innej klasy - przykład powyżej - w kilka sekund na przeciwnym respie, dostajesz hp (prawie jak nieśmiertelność) zabijasz 4-5 i gonisz resztę teamu żeby zrobić im spokojnie plecy /Link do oryginalnej wypowiedzi/

Tu macie małe zobrazowanie sytuacji na serwerze, jak się przedstawiają najwyższe lvl'e i klasy na których są wbite:

30ej.png

 

 

 

A tu, jak przedstawia się sytuacja, odnosząc się tylko do samych klas premium: 

0fuc.png

 

 

 

 

 

Mam nadzieję, że chociaż troszkę przybliżyłem niektórym problem. Proponujcie co można zmienić w tej klasie, tak abyście mieli szansę zmierzyć się i z Fleshem ;) W najbliższym czasie będzie reset lvl'i więc jest to świetna okazja do małych "poprawek" klasowych". Proszę również o przemyślane wypowiedzi które coś wniosą do tematu, a nie w stylu: "zgadzam się" i tyle.... Działajcie ! Liczę na Was Kopytkowicze 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 5

GRINGO zacytowałeś mnie z tym wychodzeniem  :D i święte słowa nie którzy już proponują żeby zrobić osiągnięcie zabij Flasha x razy 

dlatego trzeba działać więc proponuje usunięcie pełnego magazynka za zabicie i zmiana biegu z 130% na 110% tyle ode mnie :D 

Liczę na wypowiedz Flasha w temacie ciekawe co on by zmienił :D  lol 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak dla mnie pomysl bardzo dobry mozna odjac np to hp i speed na 110% jak pisal mezio a pelny magazynek zrobic naprzyklad 1/5 szansy na pelny magazynek po killu to bedzie bardziej sprawiedliwe ale to tylko propozycja sorki za bledy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak! Obniżmy mu bieg do 100-110% bo to bezsensu jak taki Flesh po 10-20 sekundach juz jest na respie rywali a jak jeszcze z conanem to juz nie wspomne..

Wiec można by usunąć ten magazynek i odjąć troche biegu. A Flesh potem pisze na steam'ie że jestes słaby ,noob itp.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Popieram temat i wypowiedz Gringo, ponieważ ostatniego wieczoru ja i 2 osoby byliśmy na flash'a i nie mieliśmy szans! Mi coś jeszcze się udało, ale pozostała 2 nie mała szans, mieli po 10 lvl i bez szans, kompletnie. Ja też byłem kilka razy przy takich sytuacjach jak wychodzili ludzie, ponieważ Flash się rozkręcał.

 

Popieram temat, cześć i pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gringo Dobrze . Jestem za Tym by bieg byl do 110 % max mp5 9 bez M4 i dodać jakąś inna broń np Galil Famas  ;d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jak koledzy wyżej wspomnieli .

Bieg od 100% do 110%

Usunąć M4 lub zamienić właśnie na inną broń typu galil, famas

I ten magazynek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy zauważyliście, ale klasa Rambo jest również bardzo zbliżona pod względem "skillów" a jednak mało kto nią gra. 

 

Rambo (Klasa Premium)  - M4a1 + chyba famas, 130 hp bazowe, 120% biegu,za killa +20 hp oraz pelen magazynek
podwojny skok + RAKIETKA -nie przegięcie ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

GRINGO z Rambo nie ma problemu bo nikt tą klasą nie gra z resztą jak bym miał do wyboru rambo czy wolny to chyba każdy grał by wolnym 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapraszam do zamieszczania własnych propozycji zmian. Proszę pisać konkretne propozycje.

Pamiętajcie o nowym systemie wyzwań - a może trzeba coś zmienić?

 

Reset odbędzie się najprawdopodobniej w piątek, także zapraszam do komentowania!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 1

@UPDATE

 

1 TURA ZMIAN - KLASY PREMIUM!

 

Rambo:

[bRONIE]: M4A1+FAMAS [sKILLE]: 130HP + 150 ARM + 100% BIEG [DADATKI]: +15HP ZA KILL + PELNY MAGAZYNEK ZA KILL + PODWOJNY SKOK + 1 RAKIETA + HE

 

Terminator:

[bRONIE]: AK47+DEAGLE [sKILLE]: 150HP + 200ARM + 130% BIEG [DADATKI]: 1HE + 1FB + 1 RAKIETA + 20HP ZA KILL + DEFUSAL KIT

 

Kapitan:

[bRONIE]: M4A1+AWP(1/4) [sKILLE]: 120HP + 250 ARM + 110% BIEG [DADATKI]: HE(1/3) + DEFUSAL KIT + 1 APTECZKA

   

Assassin:

[bRONIE]: GALIL+DEAGLE [sKILLE]: 120HP + 100 ARM + 140% BIEG [DADATKI]: UBRANIE WROGA + WIDZIALNOSC 150/255 + 2 SKOKI W POW. + DEFUSAL KIT

 

Wolny Strzelec:

[bRONIE]: MP5+USP+M4 [sKILLE]: 140HP + 100ARM + 120% BIEG [DADATKI]: +10 HP ZA KILLA + PELNY MAGAZYNEK ZA KILLA + KAMELEON + DEFUSAL KIT

 

Co się zmieniło?

1. Rambo - 15 zamiast 20 HP za kill, dodanie do opisu HE (był, ale nie było to uwzględnione w opisie).

Dodatkowo: Nie jestem pewny, czy rambo nie ma podwójnego expa - proszę o sprawdzenie!

 

2. Terminator: Zwolniony z 150% do  130% biegu, dodane 20HP za kill (było w opisie 45hp za kill, ale nie działało).

 

3. Kapitan: Zmieniona szybkość z 100% na 110%

 

4. Wolny Strzelec: Zwolniony z 130% na 120%, Zmienione 20HP za kill na 10HP za kill + poprawiony bug z HP (było 20HP za kill, a z tego co było w kodzie dodawało 2x więcej, czyli 40).

 

- Dodatkowo proszę o sprawdzenie, czy PREMIUM nie dostaje przypadkiem dalej dodatkowego HP za killa (pomijając ten z klas premium).

 

# Reszta wkrótce!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 3

Chciałbym zrozumieć zasady wyboru klasy przez graczy.

 

Z wykresu GRINGO wynika, że większość serwera gra Szturmowcem, a praktycznie nikt klasą Profesjonalny Wojak (Taki przykład).

Klasy są praktycznie IDENCZTYNE, poza główną bronią ak/m4. Czy to broń AK47 wpływa na to, że nikt nie chce grać Wojakiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Petrus wolny jest dalej za mocny odejmij magazynek i bieg niech już będzie te 120% i będzie ok a co do wojaka to po co nim grac jak można grac ninja która ma też ak ale lepsze skille

Edytowane przez Mezio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Ak47 ma duży rozrzut, a jak wiemy dużo osób na CoD'zie do "dzieci" które nie opanują tej broni. Z M4A1 jest poprostu lepiej trafić przeciwnika ;3



Dokładnie ; / 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wolny... klasa premium, za co ludzie płacą ?

Nie tylko ta klasa ma dwie bronie (np. "Strzelec Wyborowy" również je posiada.

Magazynek dodaje tylko za strzał w głowę (tak mi sie wydaje). Bieg zostawić bo czymś się ta klasa premium musi różnić. Moim zdaniem więcej zmian 'on' nie potrzebuje.

Edytowane przez Borsuk Miodowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Nie tylko ta klasa ma dwie bronie (np. "Strzelec Wyborowy" również je posiada



Nie porównuj wolnego, do wyborowego -,- . To, że wyborowy ma 2 bronie nie ma wielkiego znaczenia, gdybym mial wybrac pomiędzy wyborowy, a komandosem wziął bym ta 2 opcje. Wyborowy ma malo hp, poza tym bieg na - . -,- Więc zastanów się o czym mowisz . 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×