Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Mateuszek;*

4sekundowe bezprawie :D

11 odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Temat zakładam z powodu zawartości alkoholu we krwi i irytacji spowodowanej graczami, którzy mają ochronę "początkową, 4s z tytułu rozpoczęcia rundy", a wchodzą do gry jakiś czas po rozpoczęciu rundy albo co gorsze po każdym szybkim dedzie np. mapa jakiś tam rats robią reconnect'a  i przez te właśnie 4s są nieśmiertelni i biją co popadnie.

 

Propozycja moja więc jest następująca i chyba oczywista, a mianowicie żeby to zmienić, czy to w ogóle wyłączyć ochronę, jest mało przydatna na CoDzie oraz wyjście dobre dla perku dzięki któremu rodzimy się na respie przeciwnika, albo zrobić tak, żeby gracze po 4sek nie mogli dołączyć do aktualnej rundy tylko czekają grzecznie martwi.

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 1

najlepiej zrobić żeby gracze którzy dołącza po 4s od rozpoczęcia rundy nie mieli tej ochrony bo całkowite usunięcie to zły pomysł bo nie tylko talibem można szybko się na respa dostać jest też flyer,teleport,burzyciel itd. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja Jestem na NIE dlatego ze ta ochronka chroni nas przed ludzmi ktorzy dostaja sie na respa w krotkim czasie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja Jestem na NIE dlatego ze ta ochronka chroni nas przed ludzmi ktorzy dostaja sie na respa w krotkim czasie

Muszę się z Tobą stanowczo nie zgodzić...:

 

4 sekundy, naprawdę bardzo, ale to bardzo  rzadko wystarczają komuś żeby dostać się na respa przeciwnika, mi szczerze nigdy nie była potrzebna żeby jakiś turbo się tak szybko znalazł i coś działał w 4sek od początku gry(wyjątek dd2 wiadomo środek i awp...(ale to i tak już nie resp)).

 

Item Talib, gdy pojawiasz się na respie przeciwnika wszyscy wiedzą żeś nie swój, bo się świecisz na inny kolor przez 4sekundy: uuuuuu ale fajnie 1/10 w itemku, wyczekałem i w końcu się udało pojawić na ich respie ale będą fragi.... TAKI C... bo 5 innych osób wie żeby Cię zabić jak tylko zdradziecki kolorek z Ciebie zejdzie....

 

Ostatnio taka sytuacja: 1:36,  3 graczy doszło na respa przeciwnika, ciach inny gracz dołącza do gry i co i 3 free kile... to już jest przegięcie... 

 

Irytacja pełną gębą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 1

Na Tak.

Nikt nie da rady w 4s dostać się na respa przeciwnego teamu.

Więc spoko luz ;d

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie chce pisac drugiego takiego tematu ale jestem za tym żeby: Usunąc tez Kolorki na respie bo perki na resp przeciwnika byly by bezuzyteczne ;] (  chyba wiecie o co mi chodzi ze CT zrespi sie u TT to po oslonce go rozpoznasz i sie na niego zucą a Przecierz na tym to nie polega )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyłączenie ochrony odpada, między innymi ze względu na używanie np. rakiet na końcu rundy. Dolatują one na początku kolejnej i ranią wszystkich na respie (mapy rats).

 

Dodałem takie coś, że jak ktoś wbija w trakcie rundy to dostaje kill'a i może grać od nowej. Sprawdźcie czy działam i napiszcie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powinno działać.

 

W razie jakiś problemów z tym proszę zgłosić ten post.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×