Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Zaki

Anty Rash

11 odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka :)

 

Otóż mowa o granicy rashu na mapie de_tuscan, która działa bardzo wadliwie. Mianowicie mam na myśli jej odcinek pod "żelkami", gdzie znajduje się tuż przy pochylni. Kiedy jakiś nieświadomy niczego gracz (albo i świadomy chcący głową przebić ścianę) wbiegnie w (tylko jej wiadomy odcinek i sposóB) granicę rashu w tym miejscu, od razu wywala go w niebo do miejsca gdzie kończy się mapa, czasami parokrotnie i albo zabija, albo po prostu zabiera ponad pół hp.

 

Granica działa wadliwie w wielu miejscach, lecz właśnie na tuscanie w tym miejscu jest najbardziej uciążliwa.

 

Solucją byłoby po prostu przesunięcie jej PRZED pochyłość pod żelkami, co z pewnością pomoże, czyli chodzi o jakiś 1 cm różnicy :)

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tuscan , ale i też na dd2 obok gali , tam tez potrafi czasem wyrzucic w powietrze ;) , to samo na Trainie , na zamku , można tam wskoczyć na niewidzialną txt i miec podgląd na pokoje ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up

Takie zachowanie to normalne łamanie regulaminu przez wykorzystywanie bugów mapy/pluginu. Należy to zgłosić adminowi tak samo jak wyzwiska i inne przewinienia.

 

Antyrush odpycha i zabiera HP dlatego, aby go nie forsować. Bez tego jest duża szansa, że ktoś po prostu uporczywie wpychając się w ścianę ją przekroczy.

 

Dodajcie jakieś screeny tego miejsca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak już mowa o anty rashu to można by zmienić kolor tych kresek lub ich widoczność z dalszych odległości? Czasami podejdę pod sam anty rash i nie załapię tych kresek i nie potrzebnie tracę hp. Biegniesz z daleka patrzysz nic się nie pojawia biegniesz dalej a tu nagle odpycha i hp zabiera, gorzej jak ktoś podskoczy na anty rash bo są 2 opcje 50% hp zabrane lub śmierć. Często mi się tak zdarza, że nie widać tych zielonych kresek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@up grałem raz na serwerze, gdzie linie antyrashu były  dużo grubsze i czerwone i powiem szczerze, że nie było wcale lepiej bo potrafiło to z dalszej odległości utrudniać strzelanie do przeciwników i po jakimś czasie admini przywrócili stary antyrash, więc sądzę , że tu byłoby podobnie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No, czasem ta sprawa jest uporczywa i można ją zmienić ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak usuniesz antyrush to zrobisz FFA z serwera, każdy poleci za fragiem zamiast kryć co trzeba. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gra TP nie polega tylko na kryciu, rash jest również formą gry TEAMPLAY.

A teraz nie róbcie tutaj syfu proszę, bo to nie temat z propozycją zdjęcia antyrashu, tylko jego korekty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie będziemy przesuwać linii, zawsze znajdzie się miejsce, gdzie w jakiś okolicznościach ktoś się na nie wybije. Jak już wspomniałem jest to wykorzystywanie bugów mapy i podlega karze.

Zmniejszyłem o połowę siłę odrzutu, powinno być lepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×