Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
mejdzel

RANGA ODEBRANA Rudzielec

27 odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick z Serwera:Bo_co_bo_jestem_rudy?!
2. Steam ID:STEAM_0:0:33821884
3. Wiek:20
4. Czas spędzony na Serwerze(GT): b_560x95.png
5. Doświadczenie w Adminowaniu na Serwerach CS: Myślę, że najważniejszym atutem jest tutaj moje doświadczenie, a mianowicie gram w cs od roku 2006. Adminów miałem na kilkudziesięciu serwerach, z tym przez około rok byłem j@ na bardzo  ruchliwym serwerze. Nie mam problemu z posługiwaniem się amxmodmenu jak i z  trzymaniem dyscypliny Jak odróżnić oszusta od skilla? Wystarczy spojrzeć na zachowanie i sposób gry danej osoby. Czy jeździ celownikiem przez ściany lub idealnie za modelem, zawsze wie, gdzie przeciwnicy pójdą czy też się ukryli. 
6. Znajomość obsługi admina (x/10): 8/10, zawsze trzeba być pewnym swoich decyzji
7. Argumenty, dlaczego akurat Ty masz zostać Adminem oraz powiedz kilka zdań o sobie: Dlaczego ja? Pewnie ktoś przyczepi się, że mam słabą aktywność na forum. Owszem, ale jeśli mam coś konkretnego do powiedzenia w danej sprawie to to robię. W obecne chwili mam długie wakacje, na serwerze można mnie spotkać o każdej godzinie. Gram tu od niedawna, ale spędziłem trochę godzin na serwerze i wiem co z czym się je.  Często w godzinach przed i po południowych jest mało adminów a dużo incydentów łamania regulaminu, co prawda często ktoś jest pod komendą "/zglos" ale jednak admin na serwerze szybciej może reagować. Często zgłaszam graczy, potrafię odróżnić skilla od haxa.Mam dobry kontakt z graczami i przestrzegam regulaminu oraz często prowadzę drużynę do zwycięstwa.
8. Mikro [TAK/NIE]: Tak
9. Akceptacja Regulaminu: Tak. 
10. Reklamy/Punkty:

http://cs-soplica.com/topic/180245-cs-kopytkopl-dd2codtpdmbf2ggts3csgo/

http://cs-gra.pl/topic/118044-cs-kopytkopl-dd2codtpdmbf2ggts3csgo/