Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Sokson

Planowanie głowicy bmw e36 v8 Mpakiet

10 replies w tym temacie

Recommended Posts

Elo elo mam pytanie możne ktoś robił planowanie głowicy w takim modelu Bmw czy panewki i korbowód nie ma zbyt silnego wykorbienia ? nie urwie wału przy takim typie tuningu. proszę o rade 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brat kiedyś kupił Vectrę A 2.0 115 koni, ładna z wyglądu, jednak po miesiącu użytkowania panewki się rozpierdoliły i silnik do wymiany. Niestety tu nikt nie jest w stanie tu pomóc nawet ja co już trochę kumam. Z tego co czytam to planowanie głowicy stosują podczas wymiany uszczelki z pod głowicy, hmmm nie wystarczy po prostu wymienić tę uszcelkę, bez pierdolenia. Jeszcze takiej operacji nie wykonałem w sumie. Tego roku planuję przy swoim Vencie zrobić konserwację i podmalować maskę i dach (bezbarwny się sypie) we własnym zakresie do silnika nie zaglądam

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha w sumie to nawet nie czekałem na pomoc jakiegoś fachowca to to forum z gry :D ale chciałem zobaczyć czy jest ktoś takiego typu jak JA czyli tuningi mechanizacja rolnictwo itp :D ale widzę że chyba nikogo nie znajdę takiego :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

W rolnictwie możemy pogadać :D u mnie kiedyś było gospodarstwo, myślę kupić na przyszłość Władka T25. Dbaj o BeMKe, a nie jak niektórzy: zgnita podłoga, zanikające progi i pisk, żeby komuś uwagę przyciągać :D

Edited by Klatkujący Sebek

Share this post


Link to post
Share on other sites

V8 stoi w garażu bo szpera 100% i w zimie sie jeździć nieda prawie :'D 

Rolnictwo chymm :D miałem na mysli coś bardziej większego niż t25 :D ja mam w planach zakup Claas arion :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli głowica jest z żeliwa raczej mało prawdopodobne jest potrzebne planowanie, jeżeli z aluminium, wtedy tak. Ale z tego co widzę te planowanie, to bardziej temat regeneracji przy wymianie uszczelki niż tuningu. Na mój łeb taki zabieg nie ma wpływu na wał korbowy. Ale ja jestem expert za jajo. I sory za powyższy off top taka rozmowa przy kielichu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuning polegający na planowaniu głowicy, chodzi oto iż ścinana jest warstwa głowicy a wiąże się z tym z mniejszą komorą sprężania więc większym sprężeniem, większą siłą wykorbienia ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaa takie buty :D... W sumie tu jest ryzyko, może się wał wykorbić hehe, bo nie wiadomo czy fabryczny wytrzyma takie ciśnienie. Też zależy ile ma koni, bo jak sporo, to może fabryczny wytrzyma, bo na chłopski rozum musi, bo do tego jest zrobiony. Podejrzewam że przez to, ty chcesz mu zwiększyć moment obrotowy i brać cwaniaków na światłach czy na 1/3 mili, wiesz dobrze że koniki to nie wszytko :) Dobra ja już kończe, bo wyjdzie notatka żebyśmy na pw pogadali :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×