Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Patryk Smyka

Spostrzeżenia

2 odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

  1.      Komandos   - Dostaje Deagle, 140hp bazowe, 1/1 z noza (ppm), 1/1 z HE, 140% biegu, 100 pancerza --- Klasa ta ma 1/ z he, ale nie dostaje go na początku rundy.
  2.      Partyzant  - Dostaje P90+TMP, flashbang, 130 hp bazowe + mniej widzialny, 75 pancerza --- Klasa ta jest mniej widzialna? Sprawdziłem osobiście. Ani na początku ani po dodaniu punktów w inteligencje klasa ta nie staje się mniej widoczna.
  3. Samuraj  - Dostaje 110 HP, Galil, 50 pancerza, 120% Biegu, 50% Widzialności z nożem, 1/2 zabicie z noża, 1 FB --- proponowałbym dodać podwójny skok do tej klasy i tak jak u partyzanta, po dodaniu punktów w inteligencje zmniejszenie się widoczności. Wkońcu to ma być samuraj.                                                                                                                                                               ***PERKI
  4.     Sztylet Ninjy - Zmniejszona grawitacja i mniejsza widocznosc na nozu --- Przedmiot po przejściu na nóż nie zawsze jest aktywny.
  5. Rozbrajacz  - Jezeli zadasz komus 40 obrazen wypadnie mu bron -- Również z tego co zauważyłem przedmiot ten nie zawsze działa jak należy.
  6. Pomoc Fajki - +18 dmg oraz redukcja dmg o 20 --- Jeżeli ktoś tak jak w moim przypadku ma lvl 200+ i wszystkie punkty w życie i wytrzymałość to przedmiot ten jest trochę za mocny. Obrażenia w ciało z mp5 to 0 a z ak 3-4. Trafiając w głowę obrażenia również nie są duże. Przy 300 hp gość z mp5 musi trafić około 10 razy w głowę żeby zabić.
  7. Zadymiarz - Po sprzedaniu przedmiotu w następnych rundach i tak dostaje się darmowe granaty co kilka sekund.                                                                        ***KS'y i inne
  8. Po użyciu NUKE mapa zmienia się. Nie wiem czy tak ma być czy nie, ale piszę tylko swoje spostrzeżenia.
  9. Punkty dawane w kondycje - na przykład na mojej klasie Ninji jak daje 100 w kondycje to nie biegam szybciej.
  10. Punkty dawane w inteligencję - Na większości klas również nie ma sensu ich dodawania.                                                                    *Rozwijanie mojej klasy Ninji kończy się na 201 lvl'u. Punkty kondycji i inteligencji nic nie dają. I na 3/4 klas rozwijanie ich kończy się na tym magicznym 201 poziomie. Także z tym również wypadałoby coś zrobić.                                                                                                                                                                                                                                                                        Powyżej podałem tylko niektóre z moich spostrzeżeń. Zrobicie z nimi co będziecie uważali.                              Pozdrawiam   ~~~~Saqem 

 

Jeżeli ktoś ma coś do dodania to zapraszam serdecznie :)

Edytowane przez Patryk Smyka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 1

1. Jak mniemam masz na myśli, że granaty wybuchowe są zablokowane przez 15 sekund po zrespieniu? To tak ma być, wciąż zachowujesz 1/1

8. Nuke to bomba atomowa; koniec świata, a więc i mapy.

 

Tyle na razie co do błędów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. Komandos - Tak jak napisałem klasa ta NIE DOSTAJE tego granatu ani na początku rundy ani w późniejszej fazie gry.

8. Nuke - Zaznaczyłem, że nie wiem czy tak ma być czy nie dlatego dodałem to do listy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×