Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Aguska23

Sprzedawca nie chce przyjąć zwrotu

7 odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem otóż kupiłam ostatnio przez grupę na fb boxa ( e papieros) i po rozpakowaniu z folii okazało się że jest zepsuty... Sprzedawca nie chce go przyjąć twierdząc że to ja go zepsułam, bo nie ma możliwości żeby nowy z folii był uszkodzony. Moje pytanko czy ktoś miał podobną sytuacje i jak to rozwiązał? Sprawa o tyle problematyczna że oficjalnie jest zakaz handlu online tego typu rzeczami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według mnie jeżeli jest zakaz handlu jakimś towarem to nic nie wskórasz, chyba że zgłaszając sprzedawcę podkopiesz również dołek pod sobą. Wszystkie inne towary zakupione w sieci mamy prawo zwrócić w ustalonym terminie... Oczywiście rzeczywistość to weryfikuje, gdyż ciężko zgłaszać kogoś robiąc sobie przy tym masę problemów za często parę złotych.

Polecam jednocześnie tutaj Allegro. Ostatnio poprawiła się (o ile można to tak nazwać) ochrona kupującego.

Spoiler

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Haha 1

Wq. prawa na produkty zakupione przez inetrnet, z aukcji internetowych oraz pokazów projektantów przysługuje prawo zrotu 14 dni. z tegow zgledu że konsument nie ma pewności co do zakupionego towaru, oprócz tego jeżeli wyszła wada w okresie 6 miesięcy od zawarcia umowy kupna wtedy kupującego przysługuje prawo reklamacji na zasadzie rozwiązania umowy ponieważ wada isntniała już podczas kupna. 

Sorki nie doczytalam że jest zakaz handlu takimi produktami więc tu widzę problem, możesz się kłócić i wykopać dołek pod sprzedawcą ale czy masz dowód zakupu? 
Możesz postraszyć ewentualnie skarbówką lub rzecznikiem praw konsumenta.

Edytowane przez RudaNaRapie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Petrus,

Dzień dobry, kupiłam 5 kilo koksu, a sprzedawca wysłał mi tylko 4. #TrudneSprawy

Mój kolega miał problem tylko z reklamacją telefonu, drugi raz padła mu płyta główna i robili mu problem z reklamacją. Radził bym ci zrobić to co on iść do rzecznika praw konsumenta w twoim mieście tam powiedzą ci co z tym fantem możesz zrobić, panie pomogą ci napisać stosowne pismo do sprzedawcy jeżeli będzie trzeba. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 1

No 300zl piechotą nie chodzi więc każda rada się przyda ^^ 

A jeśli chodzi o zakaz to dotyczy tylko sprzedaży, nie kupna (chyba)

Edytowane przez Aguska23

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj udać się do miejskiego/ powiatowego  rzecznika konsumentów  przy tym miej wszelkie dokumenty zakupu, dokumentację fotograficzną stanu faktycznego itp. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×