Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
kertizz

Płatność BLIK - brak złotówek w portfelu

1 odpowiedź w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,
Doładowałem portfel kwotą 10zł, płaciłem blikiem. Na email dostałem potwierdzenie transakcji, lecz w sklepiku nie aktualizuje się ta wpłata. Prosiłbym o interwencje.
Identyfikator płatności: 436m34pp9s

Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Dziwnym trafem nie zalogowało nigdzie Twojej płatności. Oczywiście jest, WPLN dodane. 

 

Dzięki i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Dziękuję! (+1 pkt) 1

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×