Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

` Tee^Pee

  • Content Count

    21
  • Posts on chatbox

    12
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by ` Tee^Pee

  1. podam link i wystarczy czy nie i macie jeszcze lin forum tej mapy http://maps.cs-bg.info/maps/cs/1201/ http://www27.zippyshare.com/v/26313901/file.html
  2. [AMXBans] =============================================== [AMXBans] Zostales zbanowany na tym serwerze przez Admina Drew Stratford. [AMXBans] Jestes zbanowany Permanentnie. [AMXBans] Zbanowany Nick : ` Tee^Pee [AMXBans] Powod : ' http : [AMXBans] Mozesz wyjasnic sprawe swojego bana na @ www.cs-kopytko.pl [AMXBans] Twoj SteamID : ' ' [AMXBans] Twoje IP : ' 79.188.78.138 ' [AMXBans] ======================================= ale to nie ja gralem chyba bylem w robocie a ziomek do mie dzwoni czy nie mam jakiegos kontaktu z adminem a nie wiedzialem ze on gra na mojim nicku i kazal mi na pisac jeszcze ze mie oskarzaj o wh i tpid moge prosic o uniewinie od bana bo naprawe to nie ja gralem na tym nicku
  3. bo mi napisal ziomek na tel ze mam napisac do admina a mam forum w telefonie
  4. Postanowienia ogólne: 1. Zbanowany gracz ma prawo do odwołania się od bana. 2. Gracz ma 24h na odwołanie od bana 3.Cele Mapy: ELIMINACJA WROGA ! 4. ZAKAZ używania cheatów, skryptów = BAN 5. ZAKAZ floodowania granatami (2xflash 1xHE 1xSMOKE na rundę) 6. Nie utrudniamy gry innym. 7. Nie wykorzystujemy bugów mapy, tekstur. 8. Grając na Serwerach tej sieci, obowiązuje cie zachowanie kultury osobistej. 9. Nie nadużywamy micro. _________________
  5. ` Tee^Pee

    Spray fecu

    fajne jak na moje
  6. dobre nuty ziomek i to musi byc wgrane
  7. no dobra jak ogarne kase to odrazu kupie rezewacje na nick i juz chyba nie bedzie problemu
  8. a nie mozecie sobie dac spokuj to sprawa H@ admina
  9. ` Tee^Pee

    Siemka

    ty chyba nie wiesz co mowisz i nie wiesz mu bo to jakis nob
  10. zgadzam sie ze post bezsesowny i do zamkienczia
  11. ej to sam jakies jaj ja wczoraj bylem na noce w robocie i nie gralem w cs to jakas podszywa musiala grac na mojim nicku no bez jaj i za darmo mam bana dostac mozna to jakos pozytwie moze za koczyc bez bana
  12. swietny pomysl jeste na Tak za toba
  13. a Ja jestem na Tak bo z awp mozna odrazu zabic a przy scotcie to juz nie takie jest moje zadnie ze jestem na Tak
  14. ` Tee^Pee

    Siemka

    czolem ziomus i zycze milego fragowania pozdro TeePee
  15. to ja znowu po wracam do gry na nowym koncie bo do tan tego zapomiałem wysztkiego hasła i loginu a o e-mali nie spomnie a i mam nowe gg jak coś to mozecie pisac Pozdrawiam `Tee^Pee i to jest moje nowe konto
  16. Dzienk~i za to mile powitanie Pozdrawiam Serdecznie TeePee
×