DeVe 0 Zgłoś Napisano 2 Grudzień 2011 1. Nazwa: Boska Zbroja Moc: 1/3-6 na unik przed pociskami Broń:---- Rzadkość: Średnia 2. Nazwa: Piasek czasu Moc: Zatrzymuje wszystkich graczy na serwie , tak że nie mogą się ruszać na czas pięciu sek. Item jest jednorazowy!! Broń:---- Rzadkość:Rzadko 3. Nazwa: Duszek Moc: Możesz przenikać przez sciany na czas pięciu sekund. Broń:---- Rzadkość: Rzadko 4. Nazwa: Fanatyk Moc: 1/10 szansy ze obrażenia dodadzą tobie HP Broń:---- Rzadkość: Rzadko Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Aniolek;p Zgłoś Napisano 2 Grudzień 2011 nie rozumiem, dlaczego napisałeś ten temat dwa razy. teraz powinieneś dostać ostrzeżenie za spam. Co do samych itemów, można by je było wprowadzić. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeVe 0 Zgłoś Napisano 2 Grudzień 2011 nie rozumiem, dlaczego napisałeś ten temat dwa razy. teraz powinieneś dostać ostrzeżenie za spam. Co do samych itemów, można by je było wprowadzić. Poprawione na dodatkową klasę! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
S!ndbad 12 Zgłoś Napisano 2 Grudzień 2011 1 - oczywiście na tak. Item ciekawy, nie ma co dyskutować 1/3 moim zdaniem tak samo, jak z granatami 2, 3, 4 - dziwne nazwy i ogółem na nie. Będzie trudno zrobić takie "cuda", bo żeby zatrzymać wszystkich na mapie... to trochę może odstraszyć niektórych, bo pomyślą, że to lagi Proponowałbym dodać item, dzięki któremu dostajemy co rundę wszystkie granaty i granatopodobne rzeczy (Flashbang, HE, Smoke). Nazwa: Granatowy Plecak Moc: co rundę 1x Flashbang & HE & Smoke Granate Broń: - Rzadkość: Średnia Moim zdaniem jak już mówimy o itemach, to proponuję po prostu wyrzucić te, które coś nam zabierają/odbierają/minusują (np. dzięki nim zadajemy MNIEJSZĄ ilość obrażeń przeciwnikowi), bo gracze od razu to zauważają i je po prostu wyrzucają... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeVe 0 Zgłoś Napisano 2 Grudzień 2011 Moim zdaniem jak już mówimy o itemach, to proponuję po prostu wyrzucić te, które coś nam zabierają/odbierają/minusują (np. dzięki nim zadajemy MNIEJSZĄ ilość obrażeń przeciwnikowi), bo gracze od razu to zauważają i je po prostu wyrzucają... Nigdy się z czymś takim nie spotkałem ;/ Przykłady...? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaTek 73 Zgłoś Napisano 3 Grudzień 2011 Te itemy to mi się bardziej z diablomodem kojarzą Ja bym bardziej proponował wgranie czegoś prostszego w stylu: 1/X ze scouta, 1/X z shota, coś z krową, antyflesh itp. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus 0 Zgłoś Napisano 3 Grudzień 2011 Albo dac item np M4 albo Kałacha mysle ze to byłby fajny nawet item Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
S!ndbad 12 Zgłoś Napisano 3 Grudzień 2011 walus - po co taki item, skoro bronie są przypisane do odpowiednich klas? Grasz snajperem, więc niby po co Ci m4, skoro Twoim zadaniem jest walenie ze snajperki? DeVe - przykłady? Grasz na CODzie i nigdy nie miałeś żadnego itemu, który zabiera Ci np. obrażenia zadawane drugiej osobie? Bo ja akurat mam takiego farta, że dosyć często to dostaję Piszę "/item", jeśli widzę, że dany przedmiot mi coś zabiera/minusuje, to go wyrzucam i tyle. Tak, jak robią to wszyscy... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus 0 Zgłoś Napisano 3 Grudzień 2011 Sinbad to skoro jak sa bronie itp przygotowane do odpowiednich klas np komandos nie ma granatow to po co sa tajemnice generala i podrecznik szpiega skoro sa przepisane dla klas rozne itemy to po co maja miec granaty . Skoro sa granaty np to i powinne byc m4 itp Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DeVe 0 Zgłoś Napisano 3 Grudzień 2011 walus - po co taki item, skoro bronie są przypisane do odpowiednich klas? Grasz snajperem, więc niby po co Ci m4, skoro Twoim zadaniem jest walenie ze snajperki? DeVe - przykłady? Grasz na CODzie i nigdy nie miałeś żadnego itemu, który zabiera Ci np. obrażenia zadawane drugiej osobie? Bo ja akurat mam takiego farta, że dosyć często to dostaję Piszę "/item", jeśli widzę, że dany przedmiot mi coś zabiera/minusuje, to go wyrzucam i tyle. Tak, jak robią to wszyscy... Aaa to o to chodzi , ja niekiedy to sobie zostawiam jak ma np. wzmocnioną o 11. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Petrus 2 338 Zgłoś Napisano 7 Grudzień 2011 Jeśli chodzi o nowe itemy to to co potrafię zrobić to sam dodaję. Samo wymyślenie lub zmienienie nazwy istniejących już itemów to nic. Nie jest proste wprowadzenie od tak wielu rzeczy. Takie propozycje zmian są dla nie byle kogo. Proszę o pisanie takich propozycji zmian wraz z całym sprawdzonym turtorialem z sieci lub własnym lub przynajmniej zasadniczą częścią kodu. Jak już wspomniałem nazwa jest jak najmniej istotna. [COD STARY] pozdrawiam Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach