franca 39 Report post Posted December 19, 2012 Witam, ponieważ jestem zielony w temacie motoryzacji chciałbym prosić o pomoc i kilka opinii w wyborze motoru dla początkującej osoby. Mianowicie chciałbym nabyć swój egzemplarz za około 5 miesięcy, zaraz po rozpoczęciu sezonu. Mam bardzo małe doświadczenie z motorami, nigdy nie posiadałem własnego jednośladu, ale jeździć potrafię. Przede wszystkim jako, że jestem osobą niepełnoletnia, jestem zmuszony jeździć na pojazdach do 50 cm3 pojemności silnika, na co pozwala karta motorowerowa; zdawanie prawa jazdy nie wchodzi w grę. Motor będzie mi służył do codziennej jazdy na niedługich odległościach. Interesują mnie tylko i wyłącznie motory z kategorii szosowe i planuje przeznaczyć na jego kupno nie więcej niż 5000 tysięcy złotych. W grę wchodzą motocykle używane. Na razie natknąłem się na modele: Aprilla RS 50, Yamaha Aerox, Yamaha TZR i Yamaha Neos. Share this post Link to post Share on other sites 2
Lost 16 Report post Posted December 20, 2012 Yamaha Aerox... Share this post Link to post Share on other sites
arnold 115 Report post Posted December 21, 2012 Co ty jak jest zielony w to yamaha aerox odpada . Wiem bo zdawałem na niej karte motorowerową . Ja polecam simson sr 50 albo sr51 oba mam . A jak chcesz komuś zrobiuć nazłość to polecam WSK 125 dobry sprzęt nie zawodny . Ale jak co to jakiegoś skutera kup sobie ale nie chińczyka bo zaraz ci się zepsuje . Share this post Link to post Share on other sites
truskaw 22 Report post Posted December 25, 2012 Mój pierwszy , nawet identyczne kolory <3 Super motorek , polecam ! http://allegro.pl/wsk-125-i2884821659.html Share this post Link to post Share on other sites
arnold 115 Report post Posted December 25, 2012 WSK 125 to super sprzęt . tylko jak odbiorę cylinder od szlifa to kurde Share this post Link to post Share on other sites 1