Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
franca

Moto dla początkującego

6 odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, ponieważ jestem zielony w temacie motoryzacji chciałbym prosić o pomoc i kilka opinii w wyborze motoru dla początkującej osoby.

Mianowicie chciałbym nabyć swój egzemplarz za około 5 miesięcy, zaraz po rozpoczęciu sezonu. Mam bardzo małe doświadczenie z motorami, nigdy nie posiadałem własnego jednośladu, ale jeździć potrafię.

 

Przede wszystkim jako, że jestem osobą niepełnoletnia, jestem zmuszony jeździć na pojazdach do 50 cm3 pojemności silnika, na co pozwala karta motorowerowa; zdawanie prawa jazdy nie wchodzi w grę. Motor będzie mi służył do codziennej jazdy na niedługich odległościach. Interesują mnie tylko i wyłącznie motory z kategorii szosowe i planuje przeznaczyć na jego kupno nie więcej niż 5000 tysięcy złotych. W grę wchodzą motocykle używane.

 

Na razie natknąłem się na modele: Aprilla RS 50, Yamaha Aerox, Yamaha TZR i Yamaha Neos.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 2

Co ty jak jest zielony w to yamaha aerox odpada . Wiem bo zdawałem na niej karte motorowerową . Ja polecam simson sr 50 albo sr51 oba mam . A jak chcesz komuś zrobiuć nazłość to polecam WSK 125 dobry sprzęt nie zawodny :P . Ale jak co to jakiegoś skutera kup sobie ale nie chińczyka bo zaraz ci się zepsuje .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach