Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
wojciu54

klasy premium- błąd

2 odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

dziś o godzinie 20:44 wysłałem sms'a w sprawie konta premium... lecz nie dostałem zwrotnego sms'a... pieniądze pobrałem a kodu nie widze... proszę o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pod każdym formularzem zakupu pisze tak:

 

Płatności obsługiwane przez CASHBILL.PL. Korzystanie z usługi jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.
Reklamacje (jeżeli nie dostałeś kodu zwrotego) zgłaszaj na: reklamacje@cashbill.pl

 

Problem musisz wysłać formularzem na cashbill.pl

 

@edit:

 

Wiadomość z Pukawka.pl

 

Uprzejmie informujemy o awarii u operatora usługi płatności SMS.

Oficjalny komunikat operatora:

"Informujemy, że w dniu dzisiejszym odczuwalne są skutki awarii jednego z serwerów Cashbill. Trwają prace administracyjne mające na celu przywrócenie pełnej funkcjonalności systemu. Pragniemy nadmienić, że wszystkie zdarzenia mające miejsce w czasie awarii zostaną przetworzone po zakończeniu prac. Za powstałe niedogodności serdecznie przepraszamy.

"

Wszystkich użytkowników płatności SMS prosimy o cierpliwość. Kody powinny zostać automatycznie rozesłane po usunięciu awarii i przetworzeniu wiadomości przez operatora.

Pozdrawiamy,
Zespół Pukawka.pl

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×