Aguska23 81 Zgłoś Napisano 19 Luty 2019 Mam taki problem otóż kupiłam ostatnio przez grupę na fb boxa ( e papieros) i po rozpakowaniu z folii okazało się że jest zepsuty... Sprzedawca nie chce go przyjąć twierdząc że to ja go zepsułam, bo nie ma możliwości żeby nowy z folii był uszkodzony. Moje pytanko czy ktoś miał podobną sytuacje i jak to rozwiązał? Sprawa o tyle problematyczna że oficjalnie jest zakaz handlu online tego typu rzeczami. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Petrus 2 338 Zgłoś Napisano 19 Luty 2019 Według mnie jeżeli jest zakaz handlu jakimś towarem to nic nie wskórasz, chyba że zgłaszając sprzedawcę podkopiesz również dołek pod sobą. Wszystkie inne towary zakupione w sieci mamy prawo zwrócić w ustalonym terminie... Oczywiście rzeczywistość to weryfikuje, gdyż ciężko zgłaszać kogoś robiąc sobie przy tym masę problemów za często parę złotych. Polecam jednocześnie tutaj Allegro. Ostatnio poprawiła się (o ile można to tak nazwać) ochrona kupującego. Spoiler Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach 1
RudaNaRapie 313 Zgłoś Napisano 19 Luty 2019 (edytowane) Wq. prawa na produkty zakupione przez inetrnet, z aukcji internetowych oraz pokazów projektantów przysługuje prawo zrotu 14 dni. z tegow zgledu że konsument nie ma pewności co do zakupionego towaru, oprócz tego jeżeli wyszła wada w okresie 6 miesięcy od zawarcia umowy kupna wtedy kupującego przysługuje prawo reklamacji na zasadzie rozwiązania umowy ponieważ wada isntniała już podczas kupna. Sorki nie doczytalam że jest zakaz handlu takimi produktami więc tu widzę problem, możesz się kłócić i wykopać dołek pod sprzedawcą ale czy masz dowód zakupu? Możesz postraszyć ewentualnie skarbówką lub rzecznikiem praw konsumenta. Edytowane 19 Luty 2019 przez RudaNaRapie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Petrus, 19 Luty 2019 Dzień dobry, kupiłam 5 kilo koksu, a sprzedawca wysłał mi tylko 4. #TrudneSprawy
RudaNaRapie 313 Zgłoś Napisano 19 Luty 2019 Petrus, bez śmiechu, koks to poważna sprawa Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach 1
Blacha 36 Zgłoś Napisano 19 Luty 2019 Mój kolega miał problem tylko z reklamacją telefonu, drugi raz padła mu płyta główna i robili mu problem z reklamacją. Radził bym ci zrobić to co on iść do rzecznika praw konsumenta w twoim mieście tam powiedzą ci co z tym fantem możesz zrobić, panie pomogą ci napisać stosowne pismo do sprzedawcy jeżeli będzie trzeba. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach 1
Petrus 2 338 Zgłoś Napisano 19 Luty 2019 Bez kitu, co Wy Jej radzicie.... xDD Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Aguska23 81 Zgłoś Napisano 19 Luty 2019 (edytowane) No 300zl piechotą nie chodzi więc każda rada się przyda ^^ A jeśli chodzi o zakaz to dotyczy tylko sprzedaży, nie kupna (chyba) Edytowane 19 Luty 2019 przez Aguska23 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DoLoT 668 Zgłoś Napisano 10 Marzec 2019 Spróbuj udać się do miejskiego/ powiatowego rzecznika konsumentów przy tym miej wszelkie dokumenty zakupu, dokumentację fotograficzną stanu faktycznego itp. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach