Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Petrus

  • Content Count

    12,341
  • Posts on chatbox

    1,742
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

Status Updates posted by Petrus

  1. 5GKAX-LTF9D-3VDKL - Woodle Tree Adventures

    1. GRINGO

      GRINGO

      04RM0F3-6RYT0-$€I3M4

  2. Za dodawanie ref linków możesz dostać warna.

  3. Pójdzie ktoś za mnie na egzamin ze statystyki?;D

  4. Sprzedam steam 2k8 z CS 1.6, czysty bez banów itd. - 25zł? przelew - PW

    1. Show previous comments  4 more
    2. WestCoast Customs

      WestCoast Customs

      Petrus, a ty wiesz, że robisz swojej sieci konkurencje? ;>

    3. Petrus

      Petrus

      Steam szwagra jest z 2k3 ...

    4. Byastil

      Byastil

      DALEM ci 900 Reputacje XD

  5. zimno - źle, leje deszcz - źle, duszno - źle, gorąco - źle ...

    1. Show previous comments  2 more
    2. arnold

      arnold

      Maksiu ma tu rację :)

       

    3. Petrus

      Petrus

      zaraz się uduszę xD

    4. danerro

      danerro

      Tylko zanim się udusisz popykaj w cs xD

  6. Czuje się jak kebab w cienkim cieście...

    1. Klaqson.

      Klaqson.

      zjadłbym kebab

  7. W końcu ładna pogoda ._.

    1. Show previous comments  13 more
    2. Gumowy

      Gumowy

      Do Beniamina :Kaczora mają w Lubartowie :P ... u mnie ładna pogoda od 15 ale kwietnia z 1-dniową przerwą :D

       

    3. Beniamin

      Beniamin

      Gringo po co nam metro my mamy zakopiankę :P

       

    4. arnold
  8. Gimbaza do boju! haha

    1. Show previous comments  3 more
    2. Petrus
    3. WestCoast Customs

      WestCoast Customs

      Hahaha hahaha hahaha

    4. arnold

      arnold

      Jadł paczki które były pieczone 2 tygodnie temu i przepijał zsiadłym mlekiem :D

  9. Chmurska na polu ._.

    1. Show previous comments  10 more
    2. `CR7

      `CR7

      Petrus podobno mleko po 10 zł za litr ^^

    3. KoZa08

      KoZa08

      Tylko nie rób z niej kebaba ;/

    4. Petrus

      Petrus

      kebab z kozy haha xD

  10. Zimo wyp**.... ._.

    1. Show previous comments  2 more
    2. KoZa08

      KoZa08

      Ja tam lubię jak jest dużo śniegu za oknem. Lubię ogólnie ten widok, ale tak długiej zimy i tego klimatu to już nie ;)

    3. maksiu921

      maksiu921

      kurwa mac, sezon zuzlowy mial sie zaczac 1.04 mamy 4.04 i nastepna kolejke juz przelozyli -_-

    4. Petrus

      Petrus

      Koza, bo Ty z domu nie wychodzisz w ogóle xD

  11. Zobaczymy co da się zrobić z tym stylem ...

  12. Zimooo... idź już sobie ._.

    1. Show previous comments  7 more
    2. arnold

      arnold

      Zima ma swoje+ można zrobić drifty motorem i kulig .- jest snieg na tydzień później topnieje na tydzień i znowu sypie śnieg i to już denerwuje ;(

       

       

    3. GRINGO

      GRINGO

      drift motorem??? szczerze mówiąc, nie widziałem nigdy ;D

    4. GRINGO

      GRINGO

      drift motorem??? szczerze mówiąc, nie widziałem nigdy ;D

  13. Jutro jeszcze jeden egzamin i zaliczenie ostatniego projektu i trochę odpocznę od szkoły ;)

    1. Show previous comments  3 more
    2. MaTek

      MaTek

      i tak nie zdasz...

    3. arnold

      arnold

      matek nie zapeszaj . Bo jak nie zda to się będzie na nas wyżywał :D

    4. мопѕтея
  14. I koniec weekendu xd

    1. Show previous comments  2 more
    2. Katarzynka ;*

      Katarzynka ;*

      dzisiaj walnełam 12scie godzin pracy więc mam wolne nastepne 2 dni :D

    3. DomaS

      DomaS

      Ilu rudych ludzi goliłaś?

    4. Katarzynka ;*

      Katarzynka ;*

      DomaS zdarzyło mni sie ostrzyc jednego rudego kolesia :D

  15. Jaki byście chcieli nowy serwer? FFA? :)

    1. Show previous comments  9 more
    2. kamilek

      kamilek

      Dr z klasami fajny by był.

      Aim też nie zły pomysł.

       

    3. maksiu921

      maksiu921

      Dokładnie jak Koledzy wyżej pisali AIM/AWP, nieważne czy TP czy DD2( FFA) polowa biega z AWP, a wiadomo wtedy to nie jest juz normalna gra ;)

    4. iTo

      iTo

      Aim zrób bez kitu. Nie żadne ZM

  16. cs-kopytko.pl odwolalo koniec świata! Nie będzie koniec świata!

  17. Ktoś chętny na wykupienie gdzieś reklamy? ;)

  18. Ktoś chętny na wykupienie gdzieś reklamy? ;)

  19. Linkin Park - CASTLE OF GLASS

    1. DomaS

      DomaS

      Tera to poznałeś? :P

       

      Nutka nawet spoko ,ale ja z nowej płyty wole Victimized

       

    2. Petrus

      Petrus

      LP znam wszystkie kawałki zaraz jak wyjdą. Ten mi wpadł jakoś w ucho ;D

    3. DomaS

      DomaS

      O to tak jak ja

×