Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

masakrator

  • Content Count

    22
  • Posts on chatbox

    0
  • Donations

    0.00 PLN 
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About masakrator

  • Grupa Użytkownik
  • Others Użytkownik

Profile Information

  • Skąd:
    Pogwizdów
  1. Chciałem tylko pomóc niektórym osobą które dopiero zaczynają grę w Counter Strike 1.6, i ja nie przywłaszczam sobie cudzego autorstwa.
  2. Dotyczy tylko STEAM Jeżeli po wejściu na serwer wywala Cię do menu z następującym błędem: Error veryfing STEAM UserID Ticket Wyłącz STEAM'a, usuń z katalogu głównego (tam gdzie zainstalowany STEAM, domyślnie C:Program FilesSteam) plik clientregistry.blob oraz włącz grę - zrobi się update, włączy się gra oraz wszystko powinno działać bez najmniejszych problemów. Źródło: http://www.wiaderko.com/cs-1.6/poradniki-cs/
  3. możliwości: nie kupujemy nic to rozwiązanie wyklucza strzelanie przez ściany ale nawet gdy nasz team przegrywa pierwszą rundę to stać nas na famasa lub galila kupujemy amunicje możemy se postrzelać przez ściany ale możliwe, że nie będzie nas stać na nic spod "czwórki" kupujemy amunicję i granaty to jedno z najlepszych rozwiązań bo możemy zmiękczyć wroga granatami. możemy se postrzelać przez ściany. kupujemy kevlar i amunicję tak właściwie to ja kupuje kevlar tylko po to by mieć helmet więc kupowanie wersji bez niego nie ma sensu. nie polecam a teraz o najważniejszej możliwości. według mnie najlepszym rozwiązaniem w pierwszej rundzie jest zakup nowego pistoletu CT w drużynie anty terrorystów właściwie nie mamy wyboru i kupujemy desert eagla. to potężna i celna broń, choć ma niską szybkostrzelność i mały magazynek. uwaga! nie kupujcie nigdy five-seven! (uzasadnienie w post scriptum). T tutaj doświadczamy już wyboru. możemy tak jak u CT nabyć desert'a ale możemy też zastanowić się nad dual elites. to dwa pistolety o ogromnej szybkostrzelności, niezłej sile ognia, łącznej pojemności magazynków 30 naboi i przeciętnej celności. naciskają szybko l.p.m. możemy uzyskać szybkostrzelność mp5! według mnie zakup nowego pistoletu w pierwszej rundzie to najlepsze rozwiązanie. z czasem wyłonicie swój własny styl grania. mimo iż ja uważam że nowy pistolet to najlepsze rozwiązanie, to musicie zdecydować sami. PS: krótki opis five-seven. to pistolet CT dostępny pod B15, posiada 20 naboi w magazynku, jest całkiem celny i ma niezłą szybkostrzelność. widzicie same zalety. a teraz jego chyba jedyna wada, która decyduje o wszystkim. siła ognia. ten pistolet ma siłę ognia podobną do pistoletu na kulki! czasem trzeba 10-13 kul by zabić! nie kupować! Źródło: http://www.wiaderko.com/cs-1.6/poradniki-cs/
  4. AwP jak wszyscy wiedzą to najsilniejsza i chyba najtrudniejsza w posługiwaniu sie broń. Jeden strzał w cokolwiek oprócz nóg kończy się śmiercią (trafienie w nogę zabiera ok 83hp). jak więc wygrać z nią? SYTUACJE OGÓLNE (ale też z doświadczenia) #1 czesto jest tak że koleś siedzi za skrzynką ma włączoną lunete i patrzy na jedno wyjście. Jeśli odda strzał i nie trafi to trzeba się szybko schować i rzucić mu w pole widzenia flasha. on schowa się od razu za jakąś skrzynkę i go nie zastrzelimy. dlatego gdy tylko go oslepimy to bierzemy nóż i biegniemy do niego szybko. SPOSÓB #1 jak mamy HE to rzucamy tam gdzie siedzi (podczas oślepienia jest też ogłuszony i nawet nie wie że obrywa) dobiegamy i :killer: SPOSÓB #2 jak nie mamy HE a np mamy smoke'a to rzucamy tam gdzie siedzi (nie przed niego!). efekt jest taki że gdy mu się kończy efekt flashu i dalej nic nie widzi bo ma dookoła dym to na 99% koleś wybiegnie z kryjówki panikując. wtedy sam nam wpada pod celownik wtedy :killer: #2 nie posiadamy granatów a z braku gotówki nosimy coś typu mp5. w porównaniem w pełni wyposażonym snajperem w kevlarze z pistoletem magnum i z awp nie mamy na odległosć żadnych szans. SPOSÓB #1 jeśli snajper ma AWP to bardzo skutecznym sposobem jest bieg zygzakiem w stronę snajpera strzelając z broni drugorzędnej (pistoletu) do snajpera. efekt jest taki że jeśli fartem choćby jeden nabój trafił w niego to trochę go to może przestraszyć a poza tym gdy dobiegamy do kolesia to mamy pełny magazynek do mp5 ;D ale też nie podłaźcie zbyt blisko bo jak wyciągnie magnum to zawsze ma jeszcze szanse cię zabić. tak więc dobiegając do niego na taką odległośc by wyciągnął pistolet my wyciągamy karabin i :killer: SPOSÓB #2 jeśli snajper jest ostatnim przeciwnikiem na mapie to dobrym sposobem (znając jego pozycję) jest obejście go przez "całą mapę" czyli totalnie dookoła. zachodzimy z boku i :killer: . uwaga! pamiętaj że w końcowej fazie obejścia podchodzimy do kolesia idąc a nie biegnąc. on nas nie słyszy wieć nawet jak nas zobaczy to zyskujemy 2 sekundy (mało? zobaczycie że się przydadzą) bo snajper musi wyjąc pistolet. kończymy :killer: SPOSÓB #3 jeśli jet was kilku i macie mikrofony by się szybko komunikować to jak stanie snajper na drodze to wyrzucić mu flasha i: a) dzielicie sie na dwie grupy z czego jedna ostrzeliwuje snajpera tak by nie mógł się wychylić (strzelajcie w jego osłonę tak by przy okazji zabrać mu kilka hp) a druga grupa biegnie najlepiej łukiem poza jego (snajpera) polem widzenia podchodzą i :killer: b)możecie wszyscy wziąć go szturmem ale to się czesto kończy że na pięciu szturmujących ginie zwykle dwóch tak więc nie polecam c) rzucacie flasha i wszyscy nawalają w jego osłonę. jak dobrze skupicie siłe ognia to zabijecie go przez tą osłonę. #3 zawsze możesz rzucić flasha żeby zmylić a potem biec w innym kierunku zapominając o nim ale nie zdziw się jak będziesz biegł i ktoś cię w plecy :killer: . Źródło: http://www.wiaderko.com/cs-1.6/poradniki-cs/
  5. 1. Podchodzenie pod budynek: (mapy typu militia i podobne) Sposób podejścia pod atakowany obiekt ma duże znaczenie, i zależy od: rodzaju obiektu, oraz obiektów wokół niego (skrzynki załomy w murze itp.). W trakcie podejścia ważne jest wykorzystywanie martwych pól obserwacji (miejsc, w których można przebywać niezauważonym przez przeciwnika). Właściwe podejście jest równie istotne jak sama technika szturmu. Ważnym warunkiem powodzenia akcji jest skryte podejście, dające przewagę poprzez element zaskoczenia. Jeżeli skryte podejście nie jest możliwe, powinieneś być odpowiednio ubezpieczany, najlepiej przez snajpera lub przez kolegów z zespołu. W razie przemieszczania się po terenie otwartym, należy stosować taktykę przemieszczania się, polegająca na szybkim przejściu od osłony do osłony. 2. Przeszukiwanie obiektów z dużą ilością pomieszczeń (mapy typu: milita, crackhouse itp) Podczas działania w obiekcie masz do sprawdzenia od kilku do kilkunastu pomieszczeń znajdujących się na jednym lub na wielu poziomach. W trakcie sprawdzania należy pamiętać o generalnej zasadzie, aby nie pozostawiać za sobą nieczyszczonych pomieszczeń, ani też nie przechodzić przed ich drzwiami. Podczas działań w obiektach wielopoziomowych, należy jak najszybciej dążyć do opanowania, wszystkich poziomów. 3. Poruszanie sie po korytarzach (np "domek" na inferno) Korytarze opanowane przez przeciwnika stanowią bardzo trudny teren walki. Na ogół są wąskie i pozbawione elementów mogących stanowić osłonę. Nigdy nie należy poruszać się środkiem korytarza, lecz przy którejś ze ścian. Członkowie zespołu poruszając się powinni czuć ścianę, lecz jej nie dotykać. Po korytarzu należy poruszać się w umiarkowanym tempie, w rzędzie przy jednej lub przy obu ścianach. Jeżeli zespół biegnie, powinien to czynić również w rzędzie. Broń należy wtedy trzymać w taki sposób, jak w postawie gotowości. Po obu stronach korytarza należy poruszać się zwłaszcza wtedy, gdy jest on szeroki (powyżej 3 m). Poruszanie się po obu stronach umożliwia lepszą penetrację wzrokową korytarza, oraz szybszą reakcję na ewentualne ruchy przeciwnika. W przypadku ataku ze strony przeciwnika prowadzący zespół przyjmuje pozycję strzelecką i bierze na siebie ciężar odparcia ataku. Pozostali zajmują pozycje w zależności od rozwoju sytuacji (na serwerach z włączonym Friendly Fire nigdy nie oddajemy strzału stojąc za naszym kolegą gdy znajduje sie na linii ognia) Jeżeli poruszający się zespół nie ma dokładnie zlokalizowanego przeciwnika i pomieszczenia do ataku, ostatni żołnierz powinien poruszać się tyłem na wypadek ewentualnego ataku "zza pleców". Ubezpiecza w ten sposób kolegów z zespołu. Po schodach- w odróżnieniu od korytarzy- zespół (pierwsza dwójka w zespole wieloosobowym) porusza się pojedynczo. Rozpoczynając pokonywanie schodów "jedynka" idzie po nich z bronią skierowaną w stronę spodziewanego przeciwnika, podobnie jak na korytarzu- "czując" ścianę. Zatrzymuje się w momencie, gdy oceni, że może skutecznie osłonić "dwójkę". Wydaje wtedy "dwójce" komendę "IDŹ!" (lub przekazuje umówiony sygnał). "Dwójka" odpowiada "IDĘ!" (lub przekazuje umówiony sygnał), przemieszcza się na wyższe partie schodów do miejsca, gdzie zajmuje pozycję umożliwiającą skuteczna osłonę "jedynki". I tak dalej. Przemieszczanie na przemian odbywa się do momentu, gdy któryś z nich osiągnie róg na poziomie, na którym prowadzone będą dalsze działania. W trakcie poruszania się po schodach pozostała część zespołu porusza się w pewnej odległości za prowadzącą dwójką. Zejście po schodach w dół odbywa się w identyczny sposób. 3. Wejście do pomieszczeń Drzwi są najbardziej niebezpiecznym punktem podczas szturmowania pomieszczeń. Głównym celem jest jak najszybciej przez nie przejść i opanować pomieszczenie. Podchodząc pod drzwi należy stać frontem do ściany. Jeżeli drzwi są otwarte, i stoisz za kimś nigdy nie celuj w plecy kolegi przed tobą. Gdy drzwi są otwarte, rozpoczynasz sprawdzanie pomieszczenia od najmniejszego jego fragmentu jaki widzisz. Cały czas za wzrokiem skierowana jest lufa broni. Przemieszczając się dalej, zwiększa się obszar penetracji, metodą "krojenia". Po wejściu do pomieszczenia należy jak najszybciej zniknąć z otworu drzwi, zajmując pozycję przy ścianie stojąc do niej plecami. W trakcie przeszukania należy również pamiętać o wzajemnym ubezpieczaniu się, w zależności od sytuacji. Po pomieszczeniu należy poruszać się przy ścianach, z uwzględnieniem umeblowania i kształtu pomieszczenia. Źródło: http://www.wiaderko.com/cs-1.6/poradniki-cs/
  6. Wszystkie moje porady jakie udzielam są sprawdzone w prawdziwym życiu jak i samej grze (tu akurat przez mnie). Nie udzielam ich z nikąd, najczęściej to żywo przeniesione słowa z ust profesjonalistów, takich jak: dr.A.Bryl czy instruktorzy SAS lub innych jednostek specjalnych. Postanowiłem udostępnić wam kilka podstawowych pojęć wyznawanych przez w/w. # Drzwi i okna to śmierć. Staraj się jak najszybciej omijać te punkty. Przeciwnik ma taktyczna przewagę, gdyż obstawia wejścia do pomieszczeń. Twoje ruchy powinny być natychmiastowe i dobrze przemyślane. Dlatego najlepiej pocwiczyć sobie wcześniej na pustej mapie. # Omijaj otwartych przestrzeni w postaci rozległych aren czy pól. Jest to dla snajpera najłatwiejszy i najpewniejszy cel. Jeżeli najbliżej twego miejsca niema żadnej innej mozliwości postaraj sie wyobrazic sobie jak ma wyglądać twój ruch. # Zmienianie magazynków; ja robie to w następujący sposób: po każdej wymianie ognia nawet jeżeli wystrzeliłem tylko 5 kul to dla mnie jest to aż 5 kul, gdyż często tylko tyle potrzeba by zabić przeciwnika. Pozycja przy zmienianiu powinna być kuczna ( crouch ). Postaraj się zawsze za coś schować; mapy oficjalne w CS maja bardzo dużo skryznek czy jakichś wzniesien za którymi możesz sie sukcesywnie schować. # Uzbrojenie proporcjonalnie do akcji (szturmowe): Nasz polski GROM twierdzi, że do walki w terenie niezabudowanym najlepiej sprawdza sie stary "kałach", do typowo budynkowych akcji doskonaly jest mp5. natomiast bronią "combi" nalezy uznac m4a1..szkoda tylko ze m4a1 to tak naprawde m4..ten brak celownika jednak szpeci karabinek. doskonala bronia defensywna jak rownierz ofensywną jest STEYR AUG ktory posiada straszliwą siłę ognia. # Uzbrojenie proporcjonalnie do akcji (defensywno/snajperskie): dla obrońców polecam ak-47 oraz m4. Pistolety typu Uzi czy beretta 92f nie zdają egzaminu, a co najwyżej są ładnie wyglądającym dodatkiem. Tudzież z racji swej uniwersalności polecam mp5. Do akcji snajperskich nalepszym wydaje się być karabin "6". Warfare . Przeważnie jeden strzał, jeden zabity. Muszę się przyznać, że z tej broni udało mi się kiedyś zastrzelić 3 stojących za sobą terrorystów. Źródło: http://www.wiaderko.com/cs-1.6/poradniki-cs/
  7. W moim pierwszym i nie ostatnim mam nadzieje arcie napiszę o trickach na mapce de_aztec Składniki pogody Jak wyłączyć deszcz? Otwórz konsolę i wpisz komendę: cl_weather 0. Krople deszczu zniknęły, ale nadal je słychać. Co robić? Otwórz konsolę i wpisz komendę: stopsound. Komendę trzeba wpisywać co rundę, więc najlepiej ją sobie zbindować pod jakimś klawiszem. Jak ponownie włączyć deszcz? Otwórz konsolę i wpisz komendę: cl_weather 1. I jeszcze jeden triczek :em23: Kolo drzwi przy bombsite B, jest ścięta ścianka, jak na nią pod odpowiednim kontem skoczysz nie spadniesz , sprawdzałem, działa !!Polecam, dobre miejsce na awp! Źródło: http://www.wiaderko.com/cs-1.6/poradniki-cs/
  8. Swoją wędrówkę stosuj tak, żeby zawsze mieć czas na te funkcje, które są niezbędne do poprawnej gry z ak47. hmmm... a więc widzisz przeciwnika/ów: 1)Zatrzymujesz się 2)oddajesz 2 strzały w głowę(niecelne?- to ćwicz, żeby były celne, jednak gość był sprytniejszy?) 3)zmieniasz pozycję 4)oddajesz 3 strzały w stronę przeciwnika(teraz musisz trafić, znowu się nie udało? Pewnie masz "drewno" w łapie) 5)chowamy się by ochłonąć po czym oddajemy rzut granatem ostrym Cały zbieg zdarzeń nie może trwać więcej niż 8 SEKUND i pamietajcie o tym, że tą taktyke stosuję, gdy jestem W CT na bombsite A, a Terroryści wychodzą galą... System bardzo dobry, lecz jest warunek... Musisz być ogarniety z AK47... nie ćwicz na pustych mapach... to strata czasu... graj dużo z botami na poziomie: Normal ... z następującymi opcjami : New Game/CPU Player Options/Bots Join Game: Terrorist lub Counter Terrorist (nigdy Random) Chodzi o to byśmy grali sami vs boty, gdy ogarniemy tą sztuke używając ak47 ... możemy czegokolwiek się uczyć... nie uczcie się odrazu opanowywać serii w sieci, bo sobie tylko obciachu narobicie. Opanujcie strzelanie na zasadzie: Idę>Stoję>Strzelam>Uciekam:) Ak47 nie jest bronią do robienie "cyrków" seriami... Piękno Kałacha to opanowanie- nic więcej Źródło: http://www.wiaderko.com/cs-1.6/poradniki-cs/
  9. Jeśli chcesz być dobrym kamperem: Nie kamp cały czas w jednym miejscu.. Najlepszą bronią jest m4ai lub ak47... Jeżeli zabiłeś swojego przeciwnika zobacz natychmiast zobacz czy za nim nie idzie następny, tak ominiesz śmierci.. Gdy przeciwnik Cię nie zauważył idź po cichu za nim i weź go z noża aby go ośmieszyć... Wszyscy mówią że kamper to lama i amator wcale tak nie jest.. każdy sposób gry jest dobry i preferowany... Twoim przyjacielem jest latarka i/lub noktowizor, gdy idziesz przy jakiejś kampie możesz ich używać... Nigdy nie kamp na respie(miejsce zaczęcie gry) z bombą najlepiej ją wyrzuć, gdy masz zamiar kampić... jeżeli kampisz na BS (bombsite) w ct to poczekaj jak podłoży bombę nawet gdy to widzisz i zabij go (możesz z noża) i rozbrój - zdobedziesz 3 fragi ,a gdy idzie z nim jeszcze kilku kumpli to powoli ich zabij.. Nigdy nie zabija tego co ma bombę na początku bo inni to zauważa i zrobić Ci zmasowany atak. Proś innych aby Cię podsadzili na różne typy skrzynek itp.. To by było na tyle Źródło: http://www.wiaderko.com/cs-1.6/poradniki-cs/
  10. Witam! Cs to bardzo ciężka gra, należy więc umiec posługiwać się wieloma rodzajami broni.Mam zamiar Wam to ułatwić i pomóc. Wszystkie informacje są tylko i wyłącznie z mojego własnego doświaczenia oraz niektóre podpatrzyłem od innych dobrych graczy . Desert Eagle - Niesamowicie cięzka w obsłudze broń.Ma tylko 7 naboji w magazynku, dlatego podczas starcia kazdy nabój sie liczy. Zauważyłem,iż Desert Eagle ma bardzo wilką moc.Dobre trafinie i wróg ginie.Decydując się na grę z tą bronią należy umiejętnie celować ale co najwazniejsze wychodzić na bezposrednie starcia, gdyż głównym atutem Deserta jest ostrzał na bardzo mały dystans.Na większych odległościach ta broń absolutnie się nie sprawdza.Ogólnie mówiąc z bardzo bliska i celnie. Ak-47 - Chyba najtrudniejsza broń w Cs'ie.Ma ogromny rozrzut i niesamowitą moc.Jak każda broń kałach ma zelaty i wady.Zaletami jest jak juz pisałem siła, wadą jest cholernie wielki rozrzut.Lecz na rozrzut jest rada.Należy strzelac seriami po 2-3 naboje, wtedy strzaly trafiają w cel.Większe serie natomiast nie mają sensu gdyż tzw. full auto ma kompletnego strita bo pociski lecą wszędzie indziej , ale nie w cel.Bezposredni strzał w glowę zadaje max 140/100hp. M4a1 - Broń typowo szturmowa.Ma wiele lepszą celnosć niz kałach, natomiast mniejsza moc.Mimo to bezposrednie trafienie w głowe zabija przeciwnika.Nalezy strzelac bez tłumika gdyż celność jest wówczas lepsza.Chociaż tłumik tez się przydaje, gdy jesteśmy w ciemnym miejscu lub kampimy.Ważne jest wtedy , by wróg nas nie usłyszał a tłumik jest bardzo cichy.Osobiście M4a1 to moja ulubiona broń.O ile mnie pamięc nie myli to celnym strzałem w głowę można zadać nawet i 120/100hp. Clarion(famas) Famas jest wspaniałą bronią, która zaczeła swą karierę w Cs'ie.Są sposoby dobrego strzeania z ta bronia , które zaraz Wam przedstawię, lecz trzeba też z famasem trochę praktyki.Są dwa tryby strzelania automatyczny który przydaje się do strzelania na powyżej przeciętnych odległosciach i jest tryb pozwalający wystrzeliwać trzy pociski naraz.Jest to niezwykle przydatna rzecz gdy dobre trafienia i wróg leży.Niestety jest jedna wada.Bron ta po kazdym strzale cchwilke się laduje, lecz jezeli przeciwnik jest dowswiadczonym graczem moze wykozystac ten moment i nas zabić.Ogłonie mówiąc to bardzo ciekawa i niezbyt ciezka w obsłudze broń, która nie zawsze jest doceniana,lecz to się stopniowo zmienia. Źródło: http://www.wiaderko.com/cs-1.6/poradniki-cs/
  11. Gdy juz bedziemy walczyc na kosy biegniemy prosto na przeciwnia i w bardzo bliskim starciu(stoja z nim twarza w twarz)naciskamy przwy przycisk myszy i przesowamy celownik lekko w gore Po kilka minut praktyki powinno wam wyjsc Źródło: http://www.wiaderko.com/cs-1.6/poradniki-cs/
  12. To tak temat przygotowany dla taktyków i graczy , którzy w czasie gry myślą. A więc oglądając codziennie mecze takich drużyn jak fnatic/pgs/sk gaming czy mibr doszłem do wniosku , że w grze potrzebna jest dobra taktyka natomiast mniej sie liczy skill. Zaraz wytłumacze dlaczego . Mając dobrą taktyke słabym klanem można zdziałac więcej , natomiast gdy ma sie dobrą taktykę i dobry skill to co innego . Więc robiąc taktyke musisz uwzględnic co każdy z twoich kolegów ma za zadanie robic , np musisz określic co dana osoba ma robic w czasie gry , czy kampic czy isc czy jeszcze inne rzeczy , nie pozwalaj zbytnio na samowolke kolegom z klanu , gdyż jak wiadomo jak każdy pujdzie w inną stronę to wtedy nie ma szans na wygranie . Taktyka powinna skladac sie z 2 czynników takich jak : szybkośc ataku no i główne cele ataku , np określic musisz w , której rundzie twój klan atakuje rushem a w , której feakem . Pamiętaj aby nie używac rusha zbyt wiele razy ponieważ przeciwnik może sie zczaic , że raszujecie w 1 miejsce na mapie . Wiec najlepszym sposobem ejst fake , w taki sposób można oszukac przeciwnika już opisze jak . Dajmy ejst mapa inferno to tak 4 ludzi idzie 2 długą przed domek następnie 1 zostawia pake koło długiej głownej , 1 osoba pilnuje paki gdy 1 kolega da sygnał do ataku ten natychmiast kieruje sie na bombsajd B jeśli osoba , która czaiła na B pujdzie na A to droga na B otwarta i tak samo droga do zwycięstwa. Źródło: http://www.wiaderko.com/cs-1.6/poradniki-cs/
  13. 1. Nie strzelaj jak biegniesz lub skaczesz - szansa na trafienie jest niemal zerowa. 2. Staraj się nie wychodzić na otwartą przestrzeń - jeżeli nie poceljesz szansa ze przerzyjesz jest mała. 3. Staraj sie byc niewidzialnym - badz w malo widocznych miejscach. 4. Nie zblizaj sie do przeciwnika - poczekaj az sam przyjdzie. 5. Staraj sie strzelac z takiego miejsca, ze jak spudlujesz to mozesz gdzies sie schowac. 6. Nie siedz dlugo w jednym miejscu - w koncu cie znajda i zabija. 7. Powinienes miec dobry pistolet ( najlepiej do awp spisuje sie desert deagle). 8. Unikaj starcz na bliskich odleglosciach. 9. Gdy masz malo hp staraj sie nie dac zauwazyc i dzialac z zaskoczenia. 10. staraj sie grac ostroznie - awp jest drogie i jak zginiesz to zazwyczaj nie masz kasy na nastepna runde. Źródło: http://www.wiaderko.com/cs-1.6/poradniki-cs/
  14. AWP jak wiadomo najmocniejsza broń w cS. Jeden strzał wyżej niż nogi i po nas. Instnieje kilka sztuczek którego pomogą wam załatwić snajpera: 1. Jak najmniejszy dystans. Jesli masz dużo hp, to ciśnij go, nie czaj sie, z awp cie nie trafi z bliska (cyba że ma celownik, fuksa lub mały ping i zdąrzy lunete włączyć ale wątpie). 2. Szybkie poruszanie sie. Przeciętny gracz cie nie trafi, noob to już napewno. Najlepiej ostrzeliwać go krótkimi seriami, może akurat wejdzie bania. 3. Nooby i dzieci FFA z AWP łaszą się na fragi jak dzieci do suta. Jeśli widzisz, że AWP jest dość daleko, poczekaj aż podejdzie. Dojedź go 4. Kilka SG załatwi sprawe. Po to właśnie istanieją te granaty, żeby osłaniały cie, nie tylko przed AWP. 5 Głupi, niemyślący snajper, bedzie kampił tam, gdzie najlepiej zafragował. Wykorzystaj to, że wiesz gdzie bedzie, obejdź go xD Przewidywać trza, a nie na pałe ! 6. Jeśli wjedziecie w 5 na kolesia z AWP, max dwóch zginie. Trzymaj sie grupy, jeśli przeciwnik ma AWP. Źródło: http://www.wiaderko.com/cs-1.6/poradniki-cs/
  15. Wielu graczy zastanawia się jak to się dzieje że mimo to że gra dobrze wszyscy go rozwalają. Odpowiedzi jest kilka które spróbuje wam przybliżyć. Ważne jest aby nauczyć się trzymać celownik tam gdzie może być głowa wroga, często widzę gdy gracze biegają a celownik mają na ziemi jakby się obawiali że z ziemi wyjdzie jakiś zombiak i ich zabije. Trzeba zwracać uwagę na to że gdy miejsce skąd może wyjść wróg jest bliżej trzeba celować wyżej, a gdy jest dalej celujemy niżej. Ta zasada pomorze nam uniknąć takich sytuacji gdy idziemy sobie(albo kampimy) i ktoś wyskoczy zza ściany, my jesteśmy w tedy zdezorientowani i myszą latamy po całym ekranie bez celu. Druga ważna sprawa to recoil. Musimy się nauczyć recoilu to znaczy ze musimy wiedzieć gdzie padają kule. Znajdźmy sobie jakąś ścianę i "zmarnujmy" cały magazynek nie poruszając myszą, w przypadku ak47 kule będą leciały do góry w prawo a później po lini prostej w lewo i w prawo. Schemat poniżej: |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| ||||||||||||10||9||8||7||6|||||||||| ||||||||||||||||||||||||||||5||||||||||| ||||||||||||||||||||||||||4||||||||||||| ||||||||||||||||||||||||3||||||||||||||| ||||||||||||||||||||||2||||||||||||||||| ||||||||||||||||||||1||||||||||||||||||| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| Legenda: 1 - 1 dwie kule 2 - 2 dwie kule 3 - 3 dwie kule itd. | - sciana Wnioskując z powyższego schematu recoilu ak47 możemy wywnioskować że gdy walimy "na chama" to musimy celownik przesuwać na dół i w lewo a po chwili w prawo i lewo. Inne schematy możecie sami zrobić biorąc broń i samemu sprawdzać recoil - jeśli się nauczycie tego dobrze to będziecie walić takie piękne heady z bliskiej odległości że to się w bani tym gościom nie zmieści(i w końcu eksploduje:P). Ważna jest też taktyka i zgranie grupy. Aby wygrać cała drużyna musi stać się jednością. Nie może być czarnych owiec które będą latać jak im się podoba. Często się zdarza że jeśli wiem że obok mnie jest wróg i ich poinformuje to oni latają po całej mapie jak im się podoba przez co często się przegrywa. Należy zwracać uwagę na "radyjko"(nie:P nie babci:P) kompana i pomagać mu w potrzebie. Ważne jest też aby niebyło tak że cała grupa gdzieś wchodzi do jakiegoś pomieszczenia i nagle jeden idzie dalej a reszta czeka i sprawdza czy czysto, bardzo łatwo jest rozmieść takich kozaków. Jeśli jesteśmy drużyną broniącą to radze nie rashować gdyż może się zdarzyć żę wróg was zajdzie od tyłu a jeśli już rashujecie to niech kilka osób zostanie w pozycjach obronnych(kampi obok obiektu bronionego) Następną ważną sprawą jest wybór serwera. Serwer musi być administrowany przez osobę która potrafi to robić a nie daje bany każdemu co popadnie. Ważne(po raz enty to ważne używam... już mi sie nudzi:P) jest również aby kamperzy nie byli wyśmiewani i banowani(lub kickowani) gdyż kampienie jest naturalnym treningiem taktycznym. Ostatnio spotkałem taki serwer na którym jak stałes gdzieś 15 sekund gdyż wiedziałeś że ktoś idzie i rozwaliłeś go to było kampienie... Podsumowując: jeśli jesteś osobą która potrafi grać w drużynie, nie jest popisanym lamerem i nie zacznie cheatować jak tylko go ktoś rozwali - najlepszym serwerem okazują się serwery TP czyli TeamPlay. Jeśli wyzywasz kogoś że ma WH lub AIM to najpierw przeczytaj cały ten artykuł a później zgłaszaj to adminowi jeśli to zgłoszenie ma sens. Ważne w Counter-striku jest mieć słuchawki lub głośniki ustawione odpowiednio i na dźwięk przestrzenny(polecam słuchawki) gdyż w grze słychać(o ile na serwerze nie są wyłączone) dźwięki gdy się chodzi, strzela niszczy coś. Dzięki temu wiadomo gdzie jest wróg i dzięki temu często jesteśmy wyzywani od WHerów(czyli Wall Hackerów - popisów używających WH). Często też gracze nie zdają sobie sprawy z tak zwanych eventów - czyli wydarzeń np. gdy przechodzi się przez most na de_aztec to slychać błyskawicę i łatwo można cię zlokalizować i unieszkodliwić, albo gdy na de_train jesteśmy pod pociągiem to słychać szczekanie psa a gdy na pociągu to słychać lecący samolot Źródło: http://www.wiaderko.com/cs-1.6/poradniki-cs/
×