Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Petrus

[BF2] Prefix z Aktualną Ranga

Brak odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ;)

 

Przedstawiam wam prosty i łatwy poradnik jak dorobić Prefixy przed nickiem do BF2 które zawierają aktualną range.

 

ezje.jpg

 

A więc zaczynamy ;), instrukcje oparłem o BF2 1.1.0 ;)

 

bf2rank.sma

 

Szukamy:

 

#if defined SQL
       /* SQL */
       register_cvar("bf2rank_db_host", "localhost");
       register_cvar("bf2rank_db_user", "root");
       register_cvar("bf2rank_db_pass", "root");
       register_cvar("bf2rank_db_database", "bf2rank");
       #endif

 

dodajemy pod tym to: (jeżeli mamy inną wersję BF2 moda to po prostu dodajemy pod innymi zmiennymi register_message)

 

register_message(get_user_msgid("SayText"),"PrefixCzat");

 

 

tak aby całość wyglądało tak:

 

#if defined SQL
       /* SQL */
       register_cvar("bf2rank_db_host", "localhost");
       register_cvar("bf2rank_db_user", "root");
       register_cvar("bf2rank_db_pass", "root");
       register_cvar("bf2rank_db_database", "bf2rank");
       #endif

       register_message(get_user_msgid("SayText"),"PrefixCzat");

 

 

Zapisujemy i zamykamy plik.

hud.inl

 

Szukamy:

 

        message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, _, id);
       write_byte(0);
       write_string(HUD);
       message_end();
}

 

 

dodajemy pod tym to:

 

public PrefixCzat(msgId,msgDest,msgEnt)
{
       new id = get_msg_arg_int(1);

       if(!is_user_connected(id))
               return PLUGIN_CONTINUE;

       new szTmp[256],szTmp2[256]
       get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )

       new rank = g_PlayerRank[id];
       new szPrefix[64]
       formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s]",gRankName[rank]);

       if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All"))
       {
               add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
               add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
               add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
       }
       else
       {
               add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
               add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
       }

       set_msg_arg_string(2,szTmp2);

       return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

 

tak aby całość wyglądało tak:

 

        message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, gmsgStatusText, _, id);
       write_byte(0);
       write_string(HUD);
       message_end();
}

public PrefixCzat(msgId,msgDest,msgEnt)
{
       new id = get_msg_arg_int(1);

       if(!is_user_connected(id))
               return PLUGIN_CONTINUE;

       new szTmp[256],szTmp2[256]
       get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax( szTmp ) )

       new rank = g_PlayerRank[id];
       new szPrefix[64]
       formatex(szPrefix,charsmax( szPrefix ),"^x04[%s]",gRankName[rank]);

       if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All"))
       {
               add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
               add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
               add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
       }
       else
       {
               add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
               add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
       }

       set_msg_arg_string(2,szTmp2);

       return PLUGIN_CONTINUE;
}

 

 

 

Zapisujemy i zamykamy plik.

 

Następnie kompilujemy lokalnie zmodyfikowane pliki bf2 i wgrywamy na serwer ;)

 

 

www.amxx.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×