Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
CipiS

Jak naprawić CS po aktualizacji!

4 odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

AKTUALIZACJA 20,2 PM 22:45
 
NOWY kwestii treści
Jeśli nie dostaniesz nowej treści w ogóle, tylko backup configs i co trzeba, a następnie usuń folder cstrike. Po tym prawym przyciskiem Counter-Strike w pary i usuń lokalną zawartość. Następnie ponownie zainstaluj. Zauważ, że nowy folder Counter Strike będzie: C: \ Program Files (x86) \ Steam \ SteamApps \ common \ Half-Life \ cstrike
 
PROBLEMY GRAFICZNE
Przede wszystkim, większość graficznych kwestie związane mogą być sortowane przez dodanie-nofbo i-nomsaa uruchomienie opcji. -Nofbo również rozwiązuje problemy proporcje. Jeśli to nie poskutkuje, to spróbuj użyć gl_vsync 0. Najnowsza aktualizacja pary ustala większość kwestii związanych sprite.
W wersji beta, jest teraz nowe pole wyboru w opcjach wideo, nazywa się to "niska jakość wideo. Sprawdź to jeśli gra czuje wolno / nieparzyste.
 
TO FIX migotanie ekranu:
Zmień rozdzielczość ekranu do częstotliwości odświeżania, które chcesz, a następnie Problem rozwiązany. © Alfred
 
Problemy z dźwiękiem
Podczas gdy większość dźwięków są OK, w grze głosy podsłuchu atm. To dlatego, że niektórzy ludzie są w wersji beta, podczas gdy inne nie. Potwierdza ustala się co najmniej tak szybko, jak to beta jest do wiadomości publicznej dla wszystkich. Nie może być fix później w wersji beta, jeśli trwa długo, aby uzyskać stabilne publiczne wydanie.
 
BETA ZAGADNIENIA, ruch i mające
Przystępując do najnowszej wersji beta pozbyć większość kwestii dotyczących przepływu i celowania. Ruch na fps ponad 100 jest nadal w toku, ale aby uzyskać prawidłowy przepływ w wersji beta, po prostu wpisz fps_max 99 i jesteś dobry, aby przejść. Na celu ich wdrożyła nowy cvar w testach beta, m_rawinput. m_rawinput 1 sprawia, że ​​komputer wykorzystać wysoką jakość, niskie opóźnienia wejściowego. m_rawinput 0 sprawia cs mysz ruch Tak było przed beta. Problem, gdy działa wolniej niż normalnie jest także stałe w wersji beta
 
Aby wziąć udział w beta masz przystąpić do beta zarówno w Half-Life i Counter-Strike (to będzie stały tho). Aby przyłączyć się do bety, wszystko co musisz zrobić, to Rightclick counter-strike i okres półtrwania w pary, wybierz Właściwości, wybierz zakładkę beta, i dołącz do beta-beta programu. Możesz sprawdzić, czy jesteś w fazie beta, wpisując m_rawinput do konsoli. Jeżeli polecenie jest UPP to jesteś w wersji beta.
 
Problemy z połączeniem
Oni zaktualizował kod sieciowy, jak również, każdy powinien używać rate "100000", to zajmie trochę czasu, zanim serwery maxrate zestaw do 100 000 Tho.
 
Coraz więcej osób, które są w fazie beta są coraz przypadkowo odłączony. To dlatego, że serwery nie są w 100% wspiera beta jeszcze. Poprawki do tego nadchodzą. Zostanie automatycznie ustawiony po beta jest do wiadomości publicznej.
 
GUI I INNE Custom Content
Aby pozbyć się z modeli CZ, wystarczy przejść do ustawień wewnątrz kontrataki, wybierz opcje wideo i Odznacz pole modelu HD. Jeśli masz własne GUI to trzeba usunąć plik OptionsSubVideo.res wewnątrz cstrike / zasobów, aby uzyskać nowe opcje wideo. Aby uzyskać custom GUI pracy trzeba także sprawdzić "pozwoli Custom Content" pole w opcji wideo.
 
OGÓLNE PORADY DLA NOWYCH CVARS, częstotliwości odświeżania, MYSZY OPTIONS ETC
 
Jeśli chcesz, możesz spróbować użyć 100 + fps w wersji beta. Pierwsze użycie fps_override 1 następnie fps_max "pożądany klatek". Ruch ma być dziwne, ale mają zamiar ją wspierać.
Zawór usunięte następujące istotne opcje uruchamiania:
all-noforce polecenia,-freq
Jeśli chcesz niestandardowy Accel myszy, a następnie możesz spróbować użyć m_rawinput w wersji beta lub m_customaccel 1 z m_customaccel_exponent X i m_customaccel_scale X, w zależności od tego ile accel chcesz. Więcej informacji o tym później w wątku.
 
Aby uzyskać odświeżanie zablokowana teraz jest trochę trudniejsze niż przed komendą-freq. Wystarczy ręcznie musiał pobrać program o nazwie refresh zamek. Można go znaleźć na górze wyników wyszukiwania Google. Podczas korzystania z niego wystarczy zaznaczyć pole Tak w lewym górnym rogu, a następnie zaznacz pole wyboru po prawej mówią coś w stylu "bezpiecznej konfiguracji automatycznego odświeżania". To automatycznie korzystać z najlepszych odświeżania / rozdzielczość.
 
PRZYWRACANIE ustawienia myszy
Jeśli chcesz grać w CS z samych sens, że trzeba było przed aktualizacją należy spróbować w ten sposób:
 
Jeśli użyto RInput przed aktualizacji, można teraz używać m_rawinput 1, jeśli są zarówno w wersji beta HL i 1,6 beta
 
Jeśli poprawnie rozumiem, upewniając m_customaccel jest 0 jest równoważne użyciu-noforce poleceń. Jeśli to nadal czuje się dziwnie, spróbuj m_rawinput 1.
 
Jeśli użyto mouseacceleration to można spróbować:
m_customaccel 1
m_customaccel_max 0
m_customaccel_exponent 0. Tutaj zabrać swoje stare SENS okien i pomnóż ją przez 2. Na przykład: przed aktualizacją używałem 4/10 w sprawie okien, więc należy ustawić na 0,8
m_customaccel_scale 0,02
czułość dokładny pół starego cvar wrażliwości.
Jeśli to nie czuję się dobrze, a następnie spróbuj różnych numerów, w końcu masz zamiar dostać się wystarczająco blisko
 
Kiedy jesteś w mapie (tzn. podłączony do serwera), które są ograniczone do zmiany czułości co najwyżej raz na 30 sekund, aby zapobiegać błędom gry. © Alfred
 
Jestem zalegających m_rawinput do 1 na OSX i Linux, jak jest to dużo lepsze doświadczenie. Na win32 domyślnym będzie 0 nadal (chociaż wolę 1) © Alfred
 
 
Przestań narzekać
Większość z tych aktualizacji dokonanych przez zawór są naprawdę świetne. Withing kilka tygodni wszystko zostanie naprawione. Oni już ustalone tak wiele błędów, to jest naprawdę niesamowite. Proszę przestać narzekać je rujnuje cs, wszystko będzie w porządku. Deweloperzy są online prawie 24/7 i są one w odpowiedzi na nowe problemy w ciągu kilku minut po zostały wysłane, mam się zgłaszać 20 kwestii, z których 10 zostały biorąc do gry. Jeśli nowe rozwiązania pojawiały się w tym wątku, dodam je do głównego wątku. Również tutaj jest changelog: http://steamcommunity.com/games/70/announcements. Sprawdź to, większość rzeczy jest po prostu niesamowite!
 
Wszelkie oświadczenia w tym wątku na temat zaworu będzie wspierać to i to jest potwierdzone przez Alfreda.
 
Lista zmian:
 
19 lutego (Beta)
 
Dodano wsparcie dla wiązania pomnożyć klawisz na klawiaturze numerycznej, nazwa wiążą silnik dla tego nowego klucza jest "kp_mul"
Dodano wsparcie dla wiążącego klawisz Windows nazwa klucza "wygrać". Uważaj, wiążąc ten klawisz, system operacyjny może również działać na maszynach z niego
Wykonane klawiatura klawisz Enter aktywować element po naciśnięciu w przeglądarce serwerów
Usunięto teraz niewykorzystana sv_voicecodec i cvars sv_voicequality
Stałe cl_minmodels niestosowania po na serwerze na chwilę
Stałe lewe naciśnie klawisz Shift nie wykrywa poprawnie
Poprawiono komendy viewdemo powodują awarii
Stały dialog obciążenie w poleceniu viewdemo nie faktycznie ładowania demo
Stały dialog Lista Player nie pozwala wyciszyć gracza
Naprawiono błąd przy restarcie jeśli miał serverbrowser aktywna
Wykonane "timerefresh" polecenie wymaga sv_cheats ustala się na jego użycie. To polecenie jest do profilowania programisty i nie powinny być powszechnie stosowane
Poprawiono Kursor myszy nie pojawia się czasami przy korzystaniu z interfejsu widza
Naprawiono podwójne wpisy na liście w aerozolu pulldown tytułu opcji
 
18 lutego (Beta)
Dodano "Niska jakość wideo" opcję w zakładce Video w oknie dialogowym Opcje. Należy zaznaczyć to pole wyboru, jeśli masz starszą GPU i chcesz kompromis jakości obrazu do FPS
 
Dodano "Raw Input" pole wyboru w karcie Mysz w oknie dialogowym Opcje. Ten przycisk przełącza "m_rawinput" cvar od poprzedniej aktualizacji
 
Rozszerzone opcje hud_fastswitch. 0 oznacza brak szybkiego przełączania, 1 oznacza przełącznika na obu klawiszy numerycznych i kółkiem myszy, 2 czyli na nie szybko przełączać się przy użyciu klawiszy numerycznych
 
Włączone surowy tryb wejścia na domyślnie w OS X i Linux. Jeśli uruchomić poprzednią wersję beta może trzeba jeszcze włączyć tę opcję
 
Lepsza mysz przechwytywania przy użyciu "m_rawinput 0" pod oknami
 
Dodano wpis gier z folderu cstrike_downloads W oknie dialogowym Nowa gra
 
Lepsza wydajność pobierania HTTP
 
Naprawiono błąd, jeśli poziom OS DEP ustawienie zostało włączone dla wszystkich programów i uruchomiono w trybie programowym
 
Poprawiono interfejs użytkownika spectator zostały obcięte podczas pracy w wyższych rozdzielczościach
 
Poprawiono pobieranie treści z serwerów za pośrednictwem HTTP, zarówno jeśli masz błąd 404 na jeden z linków, lub plik został w folderze pobierania bazowej
 
Naprawiono niektóre polecenia zapisu plików konfiguracyjnych na złą drogę
 
16 lutego (Beta)
• Zwrot wejście myszy korzystania z komunikatów systemu Windows zamiast surowego wejścia, powinno to poprawić zmianę czułości ludzie widzieli
• Dodano m_rawinput cvar, jeśli ustawione na 1 to umożliwia korzystanie z surowego API wejściowego od systemu operacyjnego, aby uzyskać wejście myszy, zazwyczaj mniejsze opóźnienia, ale brakowało przetwarzania post od systemu operacyjnego
• Stałe uszkodzone pliki do pobrania HTTP jeśli URL wysyłane przez serwer gry spowodowało błędu 404
• stała korupcja wprowadzania tekstu podczas naciśnięcia klawisza backspace, podczas pisania wiadomości
• zmienia nazwę gl_ztrick cvar do gl_ztrick_old, korzystanie z tego cvar jest przestarzała i spowodował problemów z renderowaniem
• Stałe kliknięć czasami giną
 
15 lutego (Beta)
 
• Ponownie włącz czapkę fps 100. Można to zmienić, jeśli chcesz, aby działał szybciej, ustawiając fps_override na "1", ale niektóre mody nie może zachowywać się poprawnie
• Stały ruch podczas pracy z więcej niż 100fps
• Dodano cvar "speak_enabled", jeśli ma wartość 0, a następnie "spk" i "mówić" polecenia są wyłączone
• Dodano "edykt" opcji do pliku liblist.gam, do stosowania w modów, które chcą ponad 900 podmiotów w swoich mapach
• Wzrost liczby obsługiwanej jednostki w Counter-Strike 1.6 w 1800
 
 
14 lutego
 
• Stary Half-Life w nowym systemie zawartości SteamPipe dla zoptymalizowanego w grze
• Dodano wsparcie dla systemu Mac OS X i Linux
• Włączone wsparcie dla zapisu gry Chmura
• Ulepszone renderowania OpenGL rurociągu i wyjście wykorzystać możliwości w dzisiejszym GPU
• Poprawiona obsługa czat w grze w językach innych niż łacińskie
 
13 lutego (Beta):
 
• Nie należy tworzyć Zapisz / folderu na dysku, chyba potrzebny do gry
• Stałe dodatkowe tymczasowe pliki z procesu składowania nie jest wyjaśniona
• Stałe puste wiadomości czatu są dozwolone
• Stała pomocą Backspace przy użyciu głosu lub polecenia say_team z niezarejestrowanych znaków łacińskich
• Stałe przesunięcie myszy podczas pracy w trybie pełnoekranowym oprogramowania
• Stały tekst kopiowanie z konsoli do gier nie dostanę kilka ostatnich charakteru robiąc wiele linii
 
12 lutego (Beta):
 
• Włączone pełni zlokalizowane czat w Counter-Strike 1.6
• Wykonane klawiatura klawisz Enter złożyć polecenie w konsoli
• Stałe dodatkowe klawisze powodując konsola przełączać podczas używania non-klawiaturę QWERTY
• Stała lista map w nowych grach nie pokazuje wszystkich opcji dostępnych map
• Usunięto polecenie cl_rate, "rate" jest odpowiednie polecenie, aby korzystać z
• Naprawiono błąd przy użyciu Alt-Tab w trybie programowym
• Naprawiono błąd, jeśli ustawisz wiążą się z nieprawidłowym kluczem silnika
 
11 lutego (Beta):
 
• Dodano możliwość, aby zastąpić domyślną treść. Włącz "Zezwalaj niestandardowy addon treści" opcji w oknie dialogowym Opcje wideo, a następnie umieścić tę treść w valve_addon (lub cstrike_addon do CS 1.6). Ten nadpisane dane, ma wszystkie normalne VAC i czystej zasady serwera jako treści domyślnej
• Zawartość pobrane z serwerów teraz idzie do oddzielnego valve_downloads (lub cstrike_downloads) folderów, dzięki czemu można łatwo oczyścić niepotrzebne pliki
• Zaktualizowano zakładce Opcje wideo lepiej wystawiać nowe ustawienia konfiguracyjne i usunąć nieużywane te
• Zwiększony maksymalny dozwolony ustawienie częstotliwości do 100.000
• Poprawiono czat w grze nie używa poprawne znaki przy użyciu klawiatur spoza USA układu
• Stała kolumna bot w przeglądarce serwerów, aby pokazać liczbę graczy botów (a nie przypadkowe image)
• Stała kolumna gracz posortowane w przeglądarce serwerów
• Nie wolno blokować grę do pierwszego procesora na komputerze pod Windows
• Stała config.cfg ładowanie z niewłaściwej ścieżce
• Naprawiono błąd w sprawie przystąpienia serwer
• Stały tekst czatu pokazano poprzedni wiersz tekstu kiedyś w Counter-Strike 1.6
• Stała fps_max faktycznie uruchomić w tym klatek, nie 1 mniej
• Stała funkcja rozrządu stosowany w systemie Linux w celu lepszego dopasowania systemu czasu, zmniejszenie zmienności czasowy
• Stały klucz kaczka nie oddalając UI widzow w Counter-Strike 1.6
• Stała cvar cl_minmodels czasami nie są stosowane
 
08 lutego (Beta):
 
• Naprawiono błąd, gdybyś miał nieprawidłowe dane o klucz wiążą w config.cfg
• Naprawiono błąd starszych sterowników OpenGL (te bez wsparcia FBO)
• Nie należy wyjść z gry, jeśli próba serwer aby załadować nieprawidłowy model, po prostu odłączyć od serwera
• Naprawiono błąd, jeśli dane na changelevel zapisz nie był dostępny
• Stała kluczowym okresem klawiatura nie wiążące prawidłowo
• Naprawiono błąd, jeśli próbował wymusić na D3D trybie renderowania (która nie jest już dostępna).
• Stała zawiesić na serwerze połączyć jeśli nie pobrać niektóre aktywa poprzez HTTP
 
08 lutego (Beta):
 
• Stała autouzupełnianie lista w konsoli gry skoki 2 wpisy na raz
• Stała klawiatura nie wejdziesz jest kluczowym można powiązać w oknie dialogowym Opcje
• Stała kółko myszy w górę / w dół, nie pokazując w obowiązującym dialogowym Opcje
• Poprawiono tryb Low Przemoc stosowane nieprawidłowo
• Wykonane Condition Zero modele wykorzystywane w Counter-Strike 1.6 (jeśli posiadasz Condition Zero) opcjonalne i kontrolowany przez pole wyboru modeli HD w zakładce Video Opcje.
 
07 lutego (Beta):
 
• stała komenda viewdemo zawiesza podczas uruchamiania
• Stała polecenia screenshot upaść
• Stała model HD Pack nie ładowania jeśli jest dostępny i włączony
• Naprawiono błąd na starcie, jeśli karty graficznej nie obsługuje FBO'S
• Naprawiono błąd na starcie pod SELinux
• Stałe mieszane wywala w Counter-Strike 1.6 z powodu złej kontroli smyczkowych
 
06 lutego (Beta):
 
• Naprawiono błąd, kiedy widzem graczy
• Stałe pliki konfiguracyjne są zapisywane w niewłaściwym folderze, są teraz zawsze zapisywane w katalogu mod używasz. Half-Life 1 to "zawór", a dla Counter-Strike 1.6 to "cstrike". Możesz stracić niektóre ustawienia z tego przejścia po zmianie konfiguracji w kilku ostatnich dni
• Nie należy wznowić grę, gdy odwoływanie nakładkę Steam jeśli gra została już wstrzymana
• Zgoda na czułość myszy, aby zejść do 0,2 (z poprzedniego piętrze 1,0)
• Fix powiedzieć i komendy say_team przy użyciu błędnych znaków na nieamerykańskich układów klawiatury
 
05 lutego (Beta):
 
• Stała alt-tab nie działa poprawnie, okno gry nie jest już zmuszony na top
• Dodano cvar "cl_mousegrab", jeśli ma wartość 0, to gra nie będzie złapać myszy. Może to być konieczne dla umożliwienia Alt-Tab z niektórych linuksowych menedżerów okien. Możesz także dodać "-nomousegrab" do wiersza poleceń, aby wyłączyć mysz zakleszczanie.
• Naprawiono błąd na mss32.dll załadunku wyrzutni pod Windows
• Stała zawiesić na starcie powoduje czarny ekran do wyświetlania na OS X i Linux
• Przeglądarka Server Update wyświetli pasujące zachowanie produktów Source Engine
 
04 lutego (Beta):
 
• Stałe opcje klawiatury oraz okno niepoprawne nazwy klawiszy na klawiaturze QWERTY nie-
• Naprawiono błąd podczas wpisywania w niektórych znaków unicode
• Poprawiono czat głosowy czasami nie przekazuje prawidłowo
• dozwolone polecenia toggleconsole być właściwie odbicia
 
01 luty:
 
• Dodano możliwość wyłączenia korzystania z pakietów HD modelu w zakładce Video opcji okna dialogowego
• Stała mp_fadetoblack niestosowania po Flashbang jest wyrzucane (Counter-Strike)
• Poprawiono tryb pełnoekranowy rendering oprogramowanie błędnie
• Dodano cl_min_t i cl_min_ct convar pozwolić kontrolować model używany podczas cl_minmodels jest ustawiona, wartość cvar jest indeksem modelu użyć (Counter-Strike)
 
31 stycznia:
 
• Nie Stałe fani obracając po w poziomie przez więcej niż kilka minut
• Dodano "-nofbo" opcja wiersza polecenia pozwala na wyłączenie z wykorzystaniem nowej metody do renderowania
• Dodano "-nomsaa" niech wyłączyć efekty MSAA zastosowana do produkcji gry, ustawienie "-nofbo" oznacza również "-nomsaa".
• Naprawiono nie robi HTTP szybką ścieżkę pobierania jeśli anulowane pobieranie i podłączony do tego samego serwera
• Naprawiono szkody utonięcie stosowane po starcie, w niektórych przypadkach
• Stałe złośliwi klienci są w stanie przesłać do niektórych nowych plików do serwerów
• Naprawiono kilka skryptów dźwięków nie gra
 
30 stycznia:
 
• Wykonane save games wieloplatformowym
• Naprawiono błąd podczas zmiany trybów wideo pod oknami
• Usunięto wsparcie dla A3D dźwięki z silnika, to API nie działa w obecnej wersji systemu operacyjnego Windows
• Usunięto starszego D3D renderujący, różnorodne ulepszenia OpenGL w wersji beta, aby ten starszy API nie oparcie
• Włączone hud_fastswitch na ruch myszy koła w Counter-Strike
 
29 stycznia (Beta):
 
• Stała icon gra nie pokazuje w pasku tytułu okna i / lub stacji dokującej
• Naprawiono przycisk OK na Half-Life 1 deathmatch MOTD nie jest wybierana jeśli wpiszemy w nie 04:03 uchwały
• Dodano wsparcie dla szybkiego pobierania HTTP przy wsiadaniu aktywa Server for Linux i OSX
• Zmieniono pełny ekran, render, cofamy się do zmieniających rozdzielczość ekranu, jeśli nie tworzyć i offscreen FBO (przydatne w przypadku starszych kart graficznych)
• Naprawiono błąd, jeśli gra poprosił, aby odtworzyć dźwięk z objętości, była zbyt wysoka
• Poprawiono rzadki wypadek na starcie z powodu sytuacji wyścigu nici.
 
 
 
Wybaczcie, że użyłem tlanslatora ale mam nadzieję, że to i tak pomoże tym którzy mają problemy po ostatnich aktualizacjach....


Źródło: 
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=3079106

 

 

Edytowane przez CipiS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to jak google translator, ale dzięki. Ci co nie widzieli, to coś zrozumieją...

 

Pisałeś odnośnie cs 1.6 na linuxie w odrębnym temacie. Może o tym byś się z nami podzielił. Bo mnie niestety odstraszała praca myszki (akceleracja) i smużenie ekranu nawet przy tzw. OpenGL driverach (a nie mam złej karty...). Jak sobie z tym poradziłeś ? Ja testowałem na Ubuntu. Nie ukrywam, że też chciałbym kiedyś przesiąść się na Linuxa, ale niestety te 2 rzeczy mnie zawiodły.

Edytowane przez BiNd!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Bo mnie niestety odstraszała praca myszki (akceleracja) i smużenie ekranu nawet przy tzw. OpenGL driverach (a nie mam złej karty...). Jak sobie z tym poradziłeś ? Ja testowałem na Ubuntu. Nie ukrywam, że też chciałbym kiedyś przesiąść się na Linuxa, ale niestety te 2 rzeczy mnie zawiodły.



I tu mnie zaskoczyłeś ze smużeniem - na karcie zintegrowanej Intel GM915i żadnego smużenia nie mam.
 

Co do akceleracji myszy spróbuj uruchomić Countera z ustawieniami 

 

 -noforcemaccel -noforcemparms -noforcemspd

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. No niestety w to nie wierzę, ja mam Nvidię GF GTX 560 Ti, a Twoja karta ...

2. Ww. komendy po aktualizacji już nie działają. 

 

Ok myślałem, że masz jakąś praktykę, ale to tylko CTRL+C i CTRL+V.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sterowniki Linuxowe zainstalowane pod grafike? 
Ja na Mysze nie narzekam podkręciłem czułość o 0,8 i jest elegancko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×