Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
pokaz cycki

Oco wam chodzi?

6 odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, pare dni temu dodalem ssy okazaly sie czyste... ale Ub nie dostalem bo podobno na jakims demku mam recoil  :-? . Temat zostal zamkniety i niemoge tam odpisac, wiec zalozylem nowy temat. Ludzie niektorzy z was pracuja ja np. od 6:00 do 16:00 i niemoge byc caly czas na forum. 

 

Co do tego recoil to chcialbym powiedziec ze ja gram w ta gre odkad powstala zaczynalem od cs 1.3 i juz opanowalem rozrzut... ale zauwazylem ze na waszych serwerach jesli ktos gra lepiej odrazu zaklada sie ze ma aima albo wh i jebiecie go rowno... mi niezalezy na takich serwerach bo gram dla przyjemnosci i niezamierzam sie przejmowac takimi banami.

 

ps. nie ma czitow na cs 1.6 ktore by likwidowaly rozrzut!!!!!!!!! poprostu sie nie da. we wczesniejszych wersjach owszem.

{chyba ze powstaly niedawno}

 

teraz zacytuje wam jednego gracza : 

 

"Na recoil składa się wiele czynników i między innymi dlatego nawet średnio-zaawansowanym graczom może być chwilami trudno nad nim zapanować. Nie ma chyba osoby, której nigdy nie zdarzyło się zużyć cały magazynek kałasznikowa stojąc tuż obok przeciwnika i nie trafić go ani jedną kulą. Takich i podobnych sytuacji można uniknąć wiedząc na czym polega zjawisko „recoil” i umieć je zastosować w praktyce.

Każda broń w grze, ma właściwy dla siebie odrzut, który jest stale modyfikowany. Zależy to od wielu czynników, ot choćby ruchu gracza strzelającego, czy samego losu, tak, tak, nawet w CS’ie mamy pewną nieprzewidywalność.
- gdy strzelasz stojąc w bezruchu gra przyjmuje standardowy recoil danej broni. Celność pierwszych strzałów jest zadowalająca, a pozycja wyprostowana daje możliwość wykonania szybkiego manewru po oddaniu serii z jednoczesnym zachowaniem celności.
- kucanie jest jedyną rzeczą, którą możemy spotkać w grze, pomagającą w celności oddawanych strzałów. W momencie przykucnięcia, możemy zauważyć jak pomniejsza się celownik na ekranie, z jednoczesną zmianą recoilu. Daje to nam większą szansę na trafienie przeciwnika znajdującego się nawet w dość sporej odległości (nie mówimy tutaj o użyciu jakiejkolwiek snajperki).
- kolejny składnikiem recoilu jest los. Wbrew pozorom i pierwszemu wrażeniu, każdy recoil, nawet tej samej broni, nigdy się nie powtórzy (to tylko przenośnia, kiedyś znajdziemy identyczny, ale i tak nie będziemy go w stanie zapamiętać i porównać…). Kierunek jest niemal zawsze identyczny, jednakże czas, po którym nastąpi zmiana i maksymalne wychylenie oddanych strzałów pozostaje przypadkowe. Najprościej oczywiście samemu to przetestować, stając przed ścianą i oddając w jej kierunku kilka serii próbnych – nie dość, że sami doświadczymy zjawiska recoilu, to jeszcze jest szansa, że zaczniemy nad nim panować, zanim zaczniemy porządne treningi.
- bieganie, skakanie, wspinanie się na drabinki, bardzo mocno ogranicza nasze możliwości trafienia w zaplanowany cel. Zazwyczaj strzelanie z takich pozycji kończy się ostrzelaniem całego otoczenia, za wyjątkiem oczywiście naszego celu… Może nie warto tracić czasu na strzelanie „w ciemno”, ale zatrzymać się na ułamek sekundy i oddać strzał doskonały, który zakończy się śmiercią przeciwnika? To właśnie najlepszą metodą radzenia sobie ze zjawiskiem recoilu, jest taktyka „zatrzymaj i strzelaj”, czyli najogólniej mówiąc, każdorazowe zatrzymanie przed oddaniem jakiegokolwiek strzału. Ważne na tym etapie jest jednak doskonałe wyćwiczenie i uchwycenie odpowiedniego momentu, tak aby chwila zatrzymania nie była zbyt długa i nie dawała przeciwnikowi szans na trafienie.
O recoilu nie można pisać zbyt wiele na jeden raz, gdyż mało kto będzie w stanie ogarnąć ogrom informacji. Dodajmy jeszcze, iż samo przeczytanie artykułu nie da nam doświadczenia, także „counter strike uruchom” i „do testów i prób”!"

 

 

Demko obejrzalem i nic specjaqlnego nie widze... Jak dla mnie bana dostalem nieslusznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze urzekła mnie Twoja historia.

Po drugie, jeżeli coś cytujesz to wypadałoby podać źródło, jeśli tego nie zrobisz, to chyba nawet jest jakiś paragraf na to.

Po trzecie - zastosuj się do wzoru, ponieważ nie mam żadnych danych na Twój temat.

Po czwarte, jeżeli ban został nałożony " na zawsze " z opisem " no recoil" to administrator, który to zrobił, poniesie karę. ( Będzie musiał na głos przeczytać sto razy regulamin nakładania banów )

 

Tyle.

Czekam na informację z punktu " po trzecie"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 2

Sory. Druu dobrze napisał że nie dostaniesz UB. Więc nie wiem po co kolejne tematy załkasz sokoro i tak nic nie poradzisz. Miałeś jakiegoś rodzaju wspomagacz który jest widoczny na demku. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spoko. Zakladam temat bo niedostalem mozliwosci wypowiedzi. Dziwi mnie troche decyzja admina i postawa, widzi cos ale nie wie co i ban :/ 

 

dziekuje za odpowiedzi i zycze milej gry, moze spotkamy sie na jakims serwerze... pozdrawiam 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To, co ty odstawiasz jest nie do pomylśenia, perfidnie używasz jakiegoś aima i

w dodatku okłamujez cały nasz serwer i siebie, że potrafisz grać. Gdybyś umiał zredukować rozrzut niemalże całkowicie, to inaczej by to wyglądało.

Człowiek nie jest aż tak szybki na takie typu akcje.

Dla mnie kolejny dziaciak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość wygenerowana automatycznie

 

Temat został zamknięty przez moderatora

 

Powód: Sprawa wyjaśniona

 

Jeżeli się nie zgadzasz lub chcesz, aby temat został otwarty to raportuj ten post.

 

pozdrawiam,

cs-kopytko.pl - Sieć serwerów Counter Strike - serwery cs

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×