Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Suchyyy

Kilka Propozycji

12 replies w tym temacie

Recommended Posts

Witam wszystkich serdecznie . Tak jak w temacie , chciałbym zaprezentowac kilka propozycji , które mogłyby być wprowadzone na serwer .

1.Zapisywanie stanu $ oraz score .

Gdy pewien gracz xyz dostanie kicka od admina zyx bądz zrobi recconecta , po wejściu na serwer zostanie przywrócona mu taka sama ilość score oraz $ . Myślę że to dobra opcja , na ESL'ach też tak jest , jak np. kogos DDOS'uja , to jak wraca na serwer to przywraca mu $ i sc.

2.Linie Rashu.

Pewnie wszyscy pomyśleli - Usunąć/Przesunąć ? Otóż nie ! Dobrzeby było jakby na serwer zostaly wprowadzone inne linie rashu . Takie które odpychaja tylko na kawałek do tyłu [ nie w góre ] i nie zadawały obrażen .

3.Rozgrzewka przez meczem

Hmmm. Co tu duzo mowic . Często po zmianie mapy duzo ludzi wczytuje bardzo długo . I niektorzy zanim dołączą to mogą mieć status DEAD i pistoletówke za sobą . Byłoby to dobre urozmaicenie , 30 sekund w zupelnosci wystarczy . 16000$ na start i każdy gra co lubi .

4.Nowy Mapcycle.

Jeśliby była taka możliwość podaje przykładowe mapcycle :

de_inferno

de_train

de_mirage

de_dust2

de_nuke

de_tuscan

+/- de_cbble

5.Naprawienie AntyBloka na respie .

Pojawia sie informacja ze po respawnie mozesz przenikac przez graczy z teamu . Ale juz to nie działa . Często jest tak że AWP chce sie ustawic żeby wyciągnąć kogoś z enemy , ale ktos go zablokuje i po ptakach.

6.Dodanie nowej mapy de_cbble

Serwer jest 18 slotowy , przy full serweru często mapy takie jak mirage/inferno są ciut za małe . de_cbble to jest duza mapa , grana na ESL , lubiana przez więkość ludzi na serwerze . Myślę że wiecej osob zna ją bardziej niż forge . Wedlug mnie powinna zostac wgrana .

7.Informacja przez kogo zostałeś oślepiony/kogo oślepiłeś

Bywa i tak , że dostaniesz flesha od kogos ze swoich , a czasem jest tez tak ze ktos specjalnie rzuca fleshe na "twarz" i się z tym kryje . Myślę że jest to przydatne na serwerze .

 

To by było na tyle , zapraszam do wypowiadania się w tym temacie .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Matko... Pomyśl zanim coś sensownego napiszesz, bo 3/4 tych rzeczy była omawiana X razy, a pozostała nie wiele wnosi, wręcz jest bezsensu.

 

1) Co Ty wiesz o ESL'u? Na wszystkich serwerach kasa itd się zeruje, bo reconnect'cie i tak powinno zostać.

2) Po co bawić się w przesuwanie rash'u? Naprawdę myślisz, że H@ nie ma co robić tylko bawić się z rashem... Uważam, że jak już coś dot. rashu to powinien być zlikwidowany, nie ma sensu bawić się w jego konfigurację.

3) Co się ma długo wczytywać? de_dust2? de_nuke? I tak bodajże do 20 sekund każdy może wbić, więc nie sądzę, żeby komuś się mapa ładowała tyle czasu...

4) MapCycle to osobny temat, tutaj tak wielu kwestii nie omówisz, tym bardziej, że na forum jest mnóstwo podzielnych zdań i trudno dojść do jednego, zwłaszcza MC.

5) Niezły pomysł, jest tak na niektórych serwerach, ale 4fun :) na TP o takich rzeczach zapomnij.

6) de_cbble - mapa ewidentnie CT, już wyobrażam sobie te płacze itd., to na pewno nie przejdzie.

7) To jest TP po raz kolejny, a nie 4FUN, gdzie są wgrywane liczne, zbędne pluginy, po co to komu wiedzieć...

 

 

Ja co bym od siebie ewentualnie dodał - Fajnie by było gdyby na serwerze cały czas była pokazywana liczba slotów x/18, a nie x/19 np. 17/19 czy 18/19, co by to dało, osoba długo oczekująca na serwer mogłaby zatwierdzić automatyczne dodanie do serwera, gdy tylko zwolni się slot, niby błahostka, a nie kosztuje wiele pracy i przy tym jest bardzo wygodna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po co Ci rozgrzewka? Tu jest TP, a to tylko psuło by klimat serwera.  Cebule, moim zdaniem wielu graczy nie lubi tej mapy, obecne są git.  Mapcycle jest ok, można by raz na jakiś czas zmienić kolejność  więc jestem za. Punkt #1 odpada- niepotrzebne zaśmiecanie serwera,a jeśli ktoś dostaje kicka i traci staty,cash to jest też dobra nauczka, żeby regulaminu przestrzegać. Antyblok nic nie zmieni. Linie rashu działają ok, jedynie to wywalanie w górę mogłoby nie zabierać tyle hp. #7 pasuje na jakieś ffa albo bf2, co to da kto Cię oślepił jak jest nawet wbita i przypadkowo się odbije granat, a jak ktoś specjalnie rzuca to i tak widać kto co rzucił po przejściu białego screena. Pozdro ~Rudy. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1. W jakimś stopniu jest to dobry pomysł, i powinien się sprawdzić bo większości, albo nawet spora większość tego nie posiada.

2. Tutaj również jestem za wprowadzeniem takich linii rash`u, to ma blokować nam przejście, a nie dodatkowo w jakiś sposób nas ranić.

3. Rozgrzewka na TP jak najbardziej mogłaby grać dużą rolę, ale nie 30 sekund, a 2 minuty, na oswojenie się z drużyną przeciwną, oraz ze swoja.

4. ---

5. ---

6. Ta mapa jak najbardziej na TP powinna się przydać na prawdę miło się na niej gra.

7. Po co nam ta informacja do życia? Czy w jakimś stopniu pomoże ci przetrwać?

Edited by JayZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

6) de_cbble - mapa ewidentnie CT, już wyobrażam sobie te płacze itd., to na pewno nie przejdzie.

 

 

Co z tego? Train też jest mapą ewidentnie CT, Nuke też. ; )) Wystarczy ogarnięty team w TT i siły się wyrównują.

 

Z tego wszystkiego propozycja cbble jest ok, ale i tak wszyscy wiedzą jak to się skończy. Te same mapy do śmierci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ja co bym od siebie ewentualnie dodał - Fajnie by było gdyby na serwerze cały czas była pokazywana liczba slotów x/18

Było to już wprowadzone i niestety osoby z rezerwacją slota przy pełnym serwerze 18/18 miały problemy z wejściem do gry z poziomu steam.

 

 

Pojawia sie informacja ze po respawnie mozesz przenikac przez graczy z teamu

Informacja została usunięta.

 

Reszta propozycji odrzucona!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×