CreO 185 Report post Posted December 29, 2017 To tak. Sytuacja wygląda tak że planuje zmienić mój bolid. Praktycznie interesują mnie tylko 2. Albo BMW e60 530d( a najlepiej 535d) albo Mercedes wspomniany w temacie. O ile o BMW wiem sporo, mam się od kogo dopytać, tak o mercedesie wiem tyle że wygląda bosko. Interesują mnie silniki 3.0d ( oznaczenie 320) albo 3.5 benzyna (oznaczenie 350). Ktoś wie co nie co o tych samochodach? W mojej okolicy niewiele ich jeździ. W internecie też nic konkretnego. Spalanie interesuje mnie mniej niż powiedzmy koszty powiedzmy serwisowe ;p czyli zawieszenie, hamulce czy też elektronika. No i co powiecie o tych serduchach 320 i 350. wiem tyle że CLS jest zbudowany na płycie S klasy. A tu dwa zdjęcia poglądowe. Share this post Link to post Share on other sites 1
Sokson 88 Report post Posted December 29, 2017 (edited) w bmw e60 3.0d ostatnio wymieniałem tarcze i klocki klient zapłacił 1500zł wiesz co z mojego punktu widzenia na warsztacie to takie auta czesto nie przyjeżdżają, ale zato jak przyjedzie takim autem to zostawia tysiace za naprawe Edited December 29, 2017 by Sokson Share this post Link to post Share on other sites
Petrus 2,338 Report post Posted December 30, 2017 Ja mam sam BMW, więc podoba mi się BMW oczywiście... ale diesel? xD Jak Ci nie szkoda kasy na paliwo lub mało jeździsz to nie lepiej benzynę? W dieslu masz 70% więcej drogich części, które statystycznie często się psują, niż w wersjach i. Oczywiście zdajesz sobie sprawę, że takim bolidem to pewnie co 300-400 km odwiedzisz stację, bo spalanie w takim 3,5l to jak wyjdziesz 15l to będzie święto lasu. CSL to już inna bajka, jak Cię stać to bier, bo to już w ogóle inna klasa auta. Share this post Link to post Share on other sites
CreO 185 Report post Posted December 30, 2017 (edited) Jak mowilem spalanie zniose, jestem swiadomy ze mercedes w benzynie z 15litrow bedzie w moich rekach palil. Ale wiem ze bmw 535d to bajka jezeli chodzi ospalanie. Miasto w 11 litrach sie zamyka a prawie 300 kuca jest. Bmw w 3.0i (inny nie wchodzi w gre), na 2x m pakiet jest praktycznie niespotykany. A 4.4 benzyna no troche mnie przeraza Aktualnie w moim samochodzie 10l/100 jest dosyc ok. Wczesniwj mialem bmw e46 i uwaga..... 316i....... nie polecam. Nie bylo czym jechac bo 8 zaworowy silnik.... czyli 105km.... palil 11/100. Powiedzialem sobie ze nigdy wiecej samochodu z mniej niz 200 km. Teraz juz bardziej pod 300 szukam Edited December 30, 2017 by CreO77 Share this post Link to post Share on other sites
Petrus 2,338 Report post Posted December 31, 2017 Hola, co masz do BMW E46... ja mam takie Reasumując kupuj BMW Abstrahując od tego... ostatnio stoję na światłach za Cuprą. Różnica w odejściu do mnie była taka, jak moja do tej Twojej 316i 280km w takim samochodziku, masakra. Share this post Link to post Share on other sites
CreO 185 Report post Posted December 31, 2017 (edited) Nie no ja do e46 nic nie mam. Zajebiste samochody szczegolnie po lifcie( to byl moj pierwszy samochod ale przedliftowy model) Bardziej mi chodzilo o jednostke 316i. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-bmw-e60-535d-m-pakiet-carbonshwarz-ID6yTRzh.html Moze troche przebieg teoretycznie spory ale jak na taki silnik to jest on dotarty. Oczywiscie do tego trzeba dolozyc regeneracje obu turbin zeby potem nie zalowac. Ps. No te male wariaty to jakis pogrom. Kumpel mial vw scirocco 1.4 tfsi 200k a potem bmw 128i... no i bylo z4 3.0i i audi tt 1.8 tfsi. Co tam sie dzialo.... Edited December 31, 2017 by CreO77 Share this post Link to post Share on other sites
Petrus 2,338 Report post Posted December 31, 2017 Nie mam przekonania do diesel-ków w takich samochodach, także z powodu dwumasów, turbin itd., które od 200tys lubią się sypać i golić równo portfel. Diesle zawsze mają większy przebieg, tu nie ma co na to patrzeć jakoś, szczególnie w obecnych czasach. Może chociaż będzie autentyczny. Ja dorwałem e46 143km w benzynie po lifcie, z przebiegiem 118 tys (raczej nie kręcony). Przyznam Ci racje z tym, że już po miesiącu jazdy było mi mało mocy, chociaż przez pierwszy okres przesiadając się z 101 km diesel byłem oszołomiony mocą ps. Widzę, że szukasz aut w mojej okolicy. Przyjedź i daj się karnąć jak kupisz Share this post Link to post Share on other sites
CreO 185 Report post Posted December 31, 2017 Nie no o okolice to mi w sumie nie chodzi bo po taki samochod moge podjechac. Moja okolica to to raczej nie jest ja sie ze 105 na 200km przesiadlem Share this post Link to post Share on other sites
Sokson 88 Report post Posted December 31, 2017 Co do turbiny w D to jest tak regeneracja... Gorno to daje w sumie zalezy gdzie w jakim zakladzie robilem renaulta 1.9dizel fakt inna klasa samochodow ale turbina dziala tak samo w ciagu miesiaca na warsztacie wkladalem dwie turbiny po regeneracji bo po parynastu dniach sie rozsypywaly i juz olej piszczal wkoncu bylo pytanie do wlasciciela " nowa albo uzywana" nowa kosztuje pare tys ale uzywana w dobrym stanie do tysiaca wybral uzywana i od wakacji jezdzi do dzisiej co do dwumasy zawsze mozna wsadzic jednomas jest wiadomo tanszy taki przerobki rovilem w 5 dieslach i jest git tylko ze moc do 120km jednak co do 300 konnych jednostkach niestety trzeba dmumase kupowac bo ci rozjebie skrzynie wiec juz niepolecam wkladac jednomasy temat troche odbiega ale komus tez sie przyda Share this post Link to post Share on other sites
CreO 185 Report post Posted January 3, 2018 Co do turbin trzeba być swiadomym ze "nowa-używana" turbina na 99% jest po regeneracji. Share this post Link to post Share on other sites