Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Darek

Sparing admini vs gracze ~ OffTopic

64 replies w tym temacie

Recommended Posts

lol ze zwykłego sparingu zrobiliście jakiś mecz, jakbysmy co najmniej o zlote gacie grali xD Myslalem, ze to po prostu bedzie bardziej na luzie, czyli zasady podobne jak na zwyklym mixie. Bez jaj, zeby na zwyklym SPARINGU trzeba bylo krecic demka xD Przeciez gramy 4fun, a na serwie jest hltv .. no ale dobra, Wasz wybor ;)

ps. masz blad w regulaminie (w sumie sa 2) - w pierwszym jest napisane, ze gramy k1p i wygrana druzyna wybiera mape, a przegrana strone, a w drugim, ze na kazdej mapie gramy k1p i wygrani biora strone ;p

 

btw. @Petrus, mistrzu dżedaj moge grac z adminami, czy musi byc urzędowo? ;)

Edited by `CR7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie rozumiem o co Ci chodzi. Temat został stworzony i to normalne, że zdarzą mi się pomyłki (odnośnie błędu w regulaminie). Robię to pierwszy raz, więc byś trochę to uszanował - każdy się uczy ;) Błąd zostanie poprawiony.

 

Odnośnie nagrywania demek to uznałem, że tak będzie najlepiej bo już w samym temacie rozpoznawczym były sugestie o czitowanie, a jak wiemy HLTV na serwerach DD2, COD, TP, DM+BF2 było dość często zlagowane. A też nie widzę żadnych niewygód związanych z nagrywaniem demka - lagów żadnych przez to nie ma, a wystarczy wpisać raptem 2 komendy.

 

@ down

 

:)

Edited by - Darek -

Share this post


Link to post
Share on other sites

nic sie nie sapie, spokojnie, tylko zwrocilem uwage (myslalem ze przyjmiesz to jako podpowiedz, zeby zedytowac) i wyrazilem swoje zdanie na ten teamat ;p

Edited by `CR7

Share this post


Link to post
Share on other sites

I najlepsze jest i to że tyle zachodu a admini i tak dostaną do zera. No... jak Żelka sam coś ugra to może wtedy ewentualnie kilka rund wpadnie.. :D ..albo tym razem w drużynie graczy zagrają jakieś nooby. 

Brałem 2 razy w takim czymś udział bo chyba 2 razu to tutaj było, grając w adminach napisałem każdemu gdzie ma wbić na vt i wbili. Wbiło blisko 10 osób, ale NIKT się nie odzywał. Nie wiem każdy się bał czy co, powiem tak nawet nie dało się grać bo każdy grał dla siebie i nic nie dawał info co więcej jak nie oberwałeś od swojego raz na runde to był fart bo co niektórzy dopiero w połowie obczaili że tu jest friendly fire.

Za drugim razem grałem w drużynie graczy. No było podobnie z adminami chociaż nie wiem co się działo na ts to i tak efektów z tej współpracy nie było... :P

Edited by MaTek

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Bez jaj, zeby na zwyklym SPARINGU trzeba bylo krecic demka xD

To jest 1 komenda, raczej nikomu nie utrudni życia. Nie trzeba ich wstawiać, no chyba, że będą spiny o wspomagacze.

 

 

ps. masz blad w regulaminie

Poprawione - zwycięzca wybiera nożówkę, a mapki zostaną wylosowane przed meczem.

 

@topic

Admin to admin, gracz to gracz. Jeżeli będzie więcej chętnych to można zagrać 2 mecze, nic nie stoi na przeszkodzie.

Termin najprawdopodobniej to sobota lub niedziela. Póki co informujcie o evencie i zachęcajcie do zapisów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też jestem za, dobrze aby odbyło się w weekend bo w tygodniu pracuje nocki a dzień odsypiam cały tak wiec na nic nie mam czasu :/.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sparing przewidziany jest na sobotę ok. godz 18-20. W niedzielę ewentualny rewanż ;]

Dokładnie o dacie zostaniecie jeszcze poinformowani!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ up

Nie zapisał się póki co. Ci co chcą wziąść udział proszę się zapisać bez względu na to czy już osiągnięto minimum 5vs5. Jak wyżej już @Petrus napisał - najwyżej stworzy się drugą drużynę bądź będzie ktoś "rezerwowy" ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×