Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Zaki

ODRZUCONE Zaki podanie

17 odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

1. Nick z Serwera: Zaki, ZakI, Bekeleke, El kopytko itp. często zmieniałem, więc chyba podałem w kolejności używania :P
2. Steam ID: STEAM_0:0:77095799
3. Wiek: 21
4. Czas spędzony na Serwerze (GT): b_560x95.png

 

Plus inne nicki na których również grałem, więc 10 się uzbiera spokojnie :)

Tak czy siak z pewnością bez problemu jeszcze dziś będzie jeszcze więcej


5. Doświadczenie w Adminowaniu na Serwerach CS: Miałem własną serwerownię, gram w cs od blisko 7 lat, teraz wróciłem po przerwie i znó staram się gdzieś na stałe "wprowadzić". Posiadałem mnóstwo adminów, 2 razy J@ no i jak wspomniałem- własną sieć. Jak rozpoznać cheatera? Myślę, że do tego trzeba dużo grać w tę grę. Posiedzieć troszkę na spect i sprawdzić jak się ma sytuacja. Ponadto jak wstawią ss-y, należałoby sprawdzić czy nie są przerabiane. Oczywiście nie będę siedział na spect jak zobaczę u kogoś aima, czy sh, bo to paranoja!

Tak czy siak - doświadczenie robi swoje :)
6. Znajomość AMXX (x/10) Nie mam pojęcia w jakiej skali.. myślę, że jeśli do adminowania na serwerze to 10/10. Żadna filozofia :)