Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które...
Szukaj wyników w...
Nevertrust

Może ktoś coś

13 odpowiedzi w tym temacie

Rekomendowane odpowiedzi

Hej

Od jakiegoś czasu borykam się z takim oto problemem.

Mam lapka, który podróżuje ze mną z pracy do domu

W pracy jestem w sieci nazwijmy ją X i nie mam problemu aby wejść na stronę, na której zamawiam materiały do pracy.

W domu jestem w sieci Y i nie mogę wejść tę samą stronę. Wywala mi taki komunikat: Serwer blablabla.pl potrzebował zbyt wiele czasu na odpowiedź.

Jak udostępnię internet z telefonu, wszystko znowu działa.

Wiem, że problem jest po stronie jakiś ustawień związanych z siecią domową, ale nie wiem jaki i gdzie szukać rozwiązania. Dzwoniłem już z tym zapytaniem do dostawcy Internetu, ale nie był w stanie mi udzielić żadnych konstruktywnych informacji.

Szukałem też rozwiązań u wujka google, ale tam można znaleźć wszystko począwszy od raka szyjki macicy po uszkodzoną dyskietkę i spocony procesor.

W Was nadzieja młodzi i pomysłowi człowieki. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja sterowników karty sieciowej może coś zaradzić, warto spróbować 

Edytowane przez JanDawidowicz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Dziękuję! (+1 pkt) 1

Robiłem już. Mam dwie karty na usb i wewnętrzną, wszystko aktualne. To niestety nie to, ale dzięki za zainteresowanie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz antywirusa na kompie zainstalowanego? Może to być kwestia firewalla.

Czyściłeś dane przeglądarki + DNS? Ew. sprawdzałeś czy na innej przeglądarce jest podobny problem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Dziękuję! (+1 pkt) 1

Czy antywirus aktywny czy wyłączony problem taki sam.

Dane przeglądarki wyczyszczone.

Na innych przeglądarkach to samo.

Rejestr wyczyszczony, komp przeskanowany na wszystkie sposoby.

Coś mi się wydaję, że to może być wina po stronie ustawień sieci domowej, ale wiem czego i gdzie szukać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to jest komp firmowy , który otrzymałeś może mieć zaporę.

Tak jak np. u mnie  używam tel jako routera, aczkolwiek w domu mam sieć i normalnie się łączy, jeśli masz jakiś helpdesk firmowy zagadaj z nimi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 1
  • Dziękuję! (+1 pkt) 1

To jest komp firmowo-prywatny, prowadzę własną działalność, więc chyba odpada.

Dodam jeszcze, że przed wymianą routera ( w domu ) dostęp do strony miałem. Operator ten sam. Może wina jest w jakiś ustawieniach routera. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakiego antywirusa używasz? Sprawdzałeś może czy na telefonie występuje ten sam błąd, ale łącząc się z internetem przez Wi-Fi domowe, a nie transmisję danych, lub na innym PC połączonym przez Wi-Fi? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Avast Premium

Na telefonie poprzez Wi-Fi też nie działa.

A z innym PC jeszcze nie próbowałem. Sprawdzę na lapku żony i dam znać. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Próbowałeś zresetować router i jeszcze raz go skonfigurować? Zwróć też uwagę czy poprawne DNS'y masz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 28.09.2022 o 23:01, Małpa napisał:

Próbowałeś zresetować router

ale że przywrócić do ustawień fabrycznych?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 1

Dziwna sprawa, bo jeszcze mi się cos takiego nie zdarzyło. ja mam za to inny problem. Netflix mi działa tylko na kompie, jednym, drugim, ale nie działa na moim tv. Dziwna sprawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat do zamknięcia - nie wiem co i jak się podziało, ale już wszystko jest ok.

Dziękuję za wszelkie sugestię i chęć pomocy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
  • Lubię to! (+1 pkt) 2

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×